Herfsttetters!
vrijdag 30 november 2012 om 00:46
quote:Olijfje_ schreef op 30 november 2012 @ 00:39:
Wat spoken Poekies buiten allemaal uit?
Splint, veel plezier in de Ardennen! Je kan denk ik ook wel een slee meenemen
Doen ze dat echt? Nee toch?!
Slee mee, goed idee. Ik heb al bedacht dat het mag gaan sneeuwen als we ons geinstalleerd hebben, en dat we dan ingesneeuwd blijven tot we weer terug moeten. Lijkt me wel wat.
Wat spoken Poekies buiten allemaal uit?
Splint, veel plezier in de Ardennen! Je kan denk ik ook wel een slee meenemen
Doen ze dat echt? Nee toch?!
Slee mee, goed idee. Ik heb al bedacht dat het mag gaan sneeuwen als we ons geinstalleerd hebben, en dat we dan ingesneeuwd blijven tot we weer terug moeten. Lijkt me wel wat.
vrijdag 30 november 2012 om 08:10
Goedemorgen!
Hoe laat ga je weg Splinter? Heeeeeel veel plezier in ieder geval. Man ook natuurlijk he. Die kunnen we niet overslaan.
Pilou, je bent nu al een tijdje wakker en uit bed. Het moet een lekker gevoel zijn dat het vandaag voor het laatst was.
Bieb, nog gefeliciteerd met Bieb. 12 jaar al weer! Ouwe muts is ze nu he.
Ik hoorde later van K dat Tara dwars door de afzetting is gerend... Stond ze te piepen aan de andere kant van het hek... Zó zielig he.
Nu maar eens kijken of ik nog wat kan werken vandaag. Geen zin in. Ik heb zin in weekend. 2 dagen vrij zijn. zaterdag met vriendin naar de onlangs geopende Subway. Lekker broodje eten. Ook zin in. Niet in werken. Maar ja, zal wel moeten he. Dus succes voor mijzelf.
Hoe laat ga je weg Splinter? Heeeeeel veel plezier in ieder geval. Man ook natuurlijk he. Die kunnen we niet overslaan.
Pilou, je bent nu al een tijdje wakker en uit bed. Het moet een lekker gevoel zijn dat het vandaag voor het laatst was.
Bieb, nog gefeliciteerd met Bieb. 12 jaar al weer! Ouwe muts is ze nu he.
Ik hoorde later van K dat Tara dwars door de afzetting is gerend... Stond ze te piepen aan de andere kant van het hek... Zó zielig he.
Nu maar eens kijken of ik nog wat kan werken vandaag. Geen zin in. Ik heb zin in weekend. 2 dagen vrij zijn. zaterdag met vriendin naar de onlangs geopende Subway. Lekker broodje eten. Ook zin in. Niet in werken. Maar ja, zal wel moeten he. Dus succes voor mijzelf.
vrijdag 30 november 2012 om 10:05
Lekker Pilou, alleen maar aanwezig zijn! Fijne dag voor jou!
En voor Ratje en de anderen ook natuurlijk.
Ik ben net bij de mondmevrouw geweest en het was toch niet zo leuk. 1 tand is al een tijdje raar en soms komt er een vies smaakje af. Zij zag dat het niet goed was, het lijkt gebroken of een gebroken wortel of wat dan ook. Moet ermee naar de tandarts, maar ik moet me wel zorgen maken of hij behouden kan blijven. Wtf?! Bleh.
Eerst maar eens op vakantie. Tot later!
En voor Ratje en de anderen ook natuurlijk.
Ik ben net bij de mondmevrouw geweest en het was toch niet zo leuk. 1 tand is al een tijdje raar en soms komt er een vies smaakje af. Zij zag dat het niet goed was, het lijkt gebroken of een gebroken wortel of wat dan ook. Moet ermee naar de tandarts, maar ik moet me wel zorgen maken of hij behouden kan blijven. Wtf?! Bleh.
Eerst maar eens op vakantie. Tot later!
vrijdag 30 november 2012 om 14:53
Splinter, balen van tand...zet nu maar even op negeer en hop,hop, naar het Belgische land, veel plezier!
Jeetje Rat, arme Taart...wat is het toch ook een lekkere lompie af en toe hè. Ze heeft geluk gehad idd. Ben benieuwd of ze er wat van heeft geleerd...
Bieb, gefeliciteerd met je naamgenoot! Heb je het al goed gemaakt? En oh ja, dat zat ik me ineens af te vragen: heeft MO nou al in zijn schoen geloerd?
Plou: VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Wiehoe!
Oh ja, nog ff een fijn detail: mijn geprakte teennagel van destijds in de Efteling is er vandaag afgevallen. Daar moest 'ie ook lang over nadenken
Jeetje Rat, arme Taart...wat is het toch ook een lekkere lompie af en toe hè. Ze heeft geluk gehad idd. Ben benieuwd of ze er wat van heeft geleerd...
Bieb, gefeliciteerd met je naamgenoot! Heb je het al goed gemaakt? En oh ja, dat zat ik me ineens af te vragen: heeft MO nou al in zijn schoen geloerd?
Plou: VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Wiehoe!
Oh ja, nog ff een fijn detail: mijn geprakte teennagel van destijds in de Efteling is er vandaag afgevallen. Daar moest 'ie ook lang over nadenken
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 30 november 2012 om 20:42
Ik moest gisteren denken aan insneeuwen van Splint. Wij hebben weleens vast gezeten aan de andere kant vd Rockies. De weg door de bergen zat vast door een mudslide (modderverzakking). Maf he. Zo zijn wij ooit eens helemaal van west naar oost Canada gereden. Dat is zo'n 4 dagen minstens rijden. Je kunt op twee manieren rijden door d States of door Canada. Mocht je pech hebben zit je halverwege en dan komt er ineens iets zoals sneeuw, mudslide, overstroming, etc. En dan gaat de weg (door Canada) gewoon dicht voor een paar dagen. Kun je echt geen kant op. Ja, terug en dan door de States, maar das wel een beetje heeeeel erg omrijden dan, als je al Noord zit. Echt voor ons nog ongelofeloos dat er vaak maar 1 weg is. Je moet hier ook altijd noodspullen bij je hebben als je op een roadtrip gaat zoals dekens, lampen, eten voor minstens een paar dagen, etc.
Nou ja een heel verhaal maar wou het graag delen
Nou ja een heel verhaal maar wou het graag delen
Optimist tot in de kist!
vrijdag 30 november 2012 om 20:45
vrijdag 30 november 2012 om 22:55