Raad het liedje!!
donderdag 29 november 2012 om 16:20
Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor de muziekliefhebbers onder ons! Raad het liedje. Je typt een zin uit een liedje en.. jawel... de ander raad uit welk liedje de zin komt! Wees niet te voorspelbaar, gebruik bijvoorbeeld niet de eerste zin uit het refrein. Maar ook niet een zin gebruiken die in elk liedje zou kunnen voorkomen. Off topic schrijven in Italic. Alleen in Nederlands en Engels en muziek die op de gemiddelde radiozender te horen is. Voor alle leeftijden.
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
vrijdag 30 november 2012 om 12:24
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 30 november 2012 @ 12:15:
Haha, leuk. Op de schooldisco's (brugklas) ging dan de stroboscoop aan. Man wat gaaf.
En jullie hadden je vast al vooraf ingedronken en dan werden mensen onwel door de stroboscopen
Bij ons gingen we op de lagere nog schuifelen op The time of my life en Purple rain, en dansen op The final countdown; dat is vast voor jouw tijd!
Haha, leuk. Op de schooldisco's (brugklas) ging dan de stroboscoop aan. Man wat gaaf.
En jullie hadden je vast al vooraf ingedronken en dan werden mensen onwel door de stroboscopen
Bij ons gingen we op de lagere nog schuifelen op The time of my life en Purple rain, en dansen op The final countdown; dat is vast voor jouw tijd!
vrijdag 30 november 2012 om 12:27
vrijdag 30 november 2012 om 12:29
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 30 november 2012 @ 12:27:
O vast!
Indrinken... Nee sorry. Ik was heel braaf. Mijn eerste biertje toen ik zestien was. Eerste vriendje op mijn zeventiende (die heb ik nog steeds... Haha.)
Mijn muzieksmaak is heel breed. Ook al is iets van voor mijn tijd, dan nog kan ik het geweldig vinden hoor!
Zo, jij hebt dus al 14 jaar dezelfde man, je jeugdliefde. Dat zie ik niet vaak, leuk!
Mijn muzieksmaak is ook breed, ik hou echt niet van gabber, kwijlballades, country, autotune r en b en hollandse meezingmuziek, maar verder kan ik veel muziek waarderen.
Gaat niemand de naam van het NKOTB liedje raden?
O vast!
Indrinken... Nee sorry. Ik was heel braaf. Mijn eerste biertje toen ik zestien was. Eerste vriendje op mijn zeventiende (die heb ik nog steeds... Haha.)
Mijn muzieksmaak is heel breed. Ook al is iets van voor mijn tijd, dan nog kan ik het geweldig vinden hoor!
Zo, jij hebt dus al 14 jaar dezelfde man, je jeugdliefde. Dat zie ik niet vaak, leuk!
Mijn muzieksmaak is ook breed, ik hou echt niet van gabber, kwijlballades, country, autotune r en b en hollandse meezingmuziek, maar verder kan ik veel muziek waarderen.
Gaat niemand de naam van het NKOTB liedje raden?
vrijdag 30 november 2012 om 12:42
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 30 november 2012 @ 12:39:
Ja klopt, ik ben met mijn jeugdliefde. Hoe ouderwetsch, haha. Eens met je opmerking over muziek trouwens.
Ik ga een middagje werken, hopelijk wordt het in de tussentijd geraden!We wachten even af, en anders plaats ik over ruim een uur een nieuwe tekst...
Ja klopt, ik ben met mijn jeugdliefde. Hoe ouderwetsch, haha. Eens met je opmerking over muziek trouwens.
Ik ga een middagje werken, hopelijk wordt het in de tussentijd geraden!We wachten even af, en anders plaats ik over ruim een uur een nieuwe tekst...
vrijdag 30 november 2012 om 23:02
vrijdag 30 november 2012 om 23:05