Seks is alles?

01-12-2012 00:49 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Zit een beetje met een vraag, maar ik weet niet of jullie die kunnen beantwoorden. Ik ben een man, bijna 24 lentes jong, groot postuur (niet dik! Lang en normaal lichaam, wel wat gespierd maar geen bodybuilder) en verder wel een knappe kop. Ik ben maagd en heb nog nooit echt gezoend. Wel geteld 1x op de lip, maar that's it. Stelt dus niet veel voor

Seks hebben lijkt mij geweldig, maar bewaar het liever voor iemand die een speciale plek in mijn hart heeft en weet te krijgen. Ik krijg alleen het gevoel dat het vaak alleen om de seks moet draaien.

Ik heb wel eens de spreuk gehoord. Vrouwen zijn sloten en mannen zijn sleutels. Als één sleutel allerlei sloten op kan maken dan heb je een master key. Kan een slot door verschillende sleutels open gemaakt worden dan heb je een waardeloos slot.

Met andere woorden en iets intellectueler. Voor een man is het slecht als een vrouw meerdere bed partners heeft. Als ze zo makkelijk is, wie zegt dan dat ze jou trouw blijft? Met oog op nageslacht (toch het instinct) is het dus niet te zeggen dat het kind dan van jou is en daar gaat het om. Je DNA doorgeven. Daarom is het ook nodig om meerdere vrouwen te hebben, zodat je meer zekerheid hebt dat je nageslacht hebt.

Vanuit een vrouwelijk punt gezien. Een man die meerdere vrouwen versiert, die toont daarmee aan dat die niet voor de poes is (of juist wel ;]). Als vrouw is dat als het ware een referentie om juist daarmee nageslacht te hebben.

Alleen hier de tegenstrijdigheid. De vrouwen moeten dus zo min mogelijk bed partners hebben, om daarmee aantrekkelijk gevonden te worden/blijven, maar een man moet toch zoveel mogelijk vrouwen zien te krijgen. Met andere woorden, heel veel mannen moeten het dus doen (als in: seks hebben) met een kleinere groep vrouwen.

Alleen dat soort makkelijke vrouwen, die hoef ik niet. Ik hoef ook geen prostituee of ontknaap service om maar van mijn maagdelijkheid af te komen.

Echter speelt het wel eens een rol in mijn gedachte bij het zoeken naar de liefde. Ik ben man, en zoals ik zei met die spreuk moet ik juist zoveel mogelijk vrouwen in bed zien te krijgen. Het knaagt ergens.

Ergens wil ik toch van mijn maagdelijkheid af, omdat het een gevoel van onkunde geeft en dat als ik dus iemand tegenkom waar ik graag verder mee wil, dat ik niet genoeg zelfvertrouwen heb om door te pakken. Ik bedoel, een gesprek aanknopen e.d. lukt prima, alleen genegenheid tonen en echt intiem gaan worden. Mwah...ligt me niet zo, heb het vroeger zelf ook niet echt gekregen..dus in die zin zit het ook niet echt ingebakken.

En ik weet niet of het komt, omdat ik niet ten volste voor iemand wil gaan, of dat het komt omdat ik juist nog een maagd ben..en dus onzeker?

Goed, de vraag luidt of ik gewoon moet afwachten en vanzelf iemand uiteindelijk tegenkom waarmee ik alles ga delen ook al zou dat misschien tot mijn 30e ofzo duren of dat ik toch maar eens moet proberen een wat lossere relatie met iemand aan te gaan, een one-night-stand, o.i.d?

Blijft het altijd bijzonder met een ander iemand en geeft het juist zelfvertrouwen voor volgende keer?

(mannelijk advies is dus ook welkom :P)
Man wat denk je er diep over na! Volgens mij maak je het ingewikkelder dan het is.

Als je iemand tegen komt en het moment is daar: doen. Is het moment er niet? Niet forceren, krijg je vast spijt van (of niet). Voel je vooral niet minderwaardig om wat de maatschappij wel eens niet van je zou kunnen vinden.

(Zei een 26-jarige ook nog maagd).
je bent mij verloren toen je begon over je mannen zijn sleutels en vrouwen sloten verhaal. Jeetje man/jongen ga naar de kroeg en ga neuken of niet maar denk er niet zo diep over na zeg jeetje
Als ik er zo lang over na zou denken, zou het me ook niet meer lukken.

Seks moet je doen. Het is geen denksport.
En dan hoop je dat je , als het je op je dertigste eindelijk LUKT ( want dáár hebben we het over, toch? ) , dat die vrouw dan ook nog maagd is?

Kun je schrijven?

Schrijf het maar op je buik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zeker met sex zou ik me niet zoveel aantrekken van wat de gemiddelde man/vrouw wel en niet wanneer met wie doet. Om van sex de fijne ervaring te maken waar iedereen naar op zoek is, is het vooral van belang dat je je eigen grenzen en die van je partner respecteert.

Ga je over je eigen grenzen heen (zoals bij jou seks hebben met iemand waarvan je niet overtuigd bent dat dat een blijvende partner zal zijn), dan zul je er veel minder van genieten. Als je al geniet.

Ga je over de grenzen van je partner heen (zoals bijvoorbeeld accepteren dat je partner weinig tot geen ervaring heeft en daarom iets geduldiger zijn en voorzichtig wat bij willen sturen waar nodig), dan wordt het evenmin niet zo'n groot feest als het had kunnen zijn.

Lang verhaal kort: als jij je eigen grenzen accepteert en iemand tegenkomt die ook jouw grenzen accepteert (en je lijkt me iemand die dat in een relatie ook van de ander verwacht), dan komt het heus wel goed met de seks. Niet forceren, daar wordt het niet leuker van.
Misschien moet je eens de sleutel van jezelf gaan vinden en dus je eigen master key zijn. Want ik vermoed dat je zaken dan wat luchtiger en ook vrijmoediger zou kunnen gaan benaderen. Dat is best nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, seks is niet alles. Maar er is een heel groot gebied tussen 'kus op de lip' en 'ontmaagding'.

Ik zou zeggen: verken de mogelijkheden van dat gebied eens.
Lang verhaal om zoiets concreets te vertellen: Seks willen, omdat de maatschappij je aanpraat dat het niet normaal is om op jouw leeftijd nog geen seks te hebben gehad. Je denkt er teveel over na. Doe het wanneer het goed voelt.
Ik vind het een beetje moeilijk om te geloven dat er in die 24 jaar tijd nog nooit iemand is geweest die jij leuker dan leuk vond. En dat zij jou dan ook niet leuk vond. En dat er dan getongd is. Minimaal.............

Maar goed, om welke reden(en) dat dan ook niet gebeurd is.........is een ONS niet ietsiepietsie hoog gegrepen als je zelfs nog nooit gezoend hebt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 01 december 2012 @ 00:57:

je bent mij verloren toen je begon over je mannen zijn sleutels en vrouwen sloten verhaal. Jeetje man/jongen ga naar de kroeg en ga neuken of niet maar denk er niet zo diep over na zeg jeetjeHaha echt he, wtf sleutels en sloten..
quote:blijfgewoonbianca, 7 minuten geleden

Ik vind het een beetje moeilijk om te geloven dat er in die 24 jaar tijd nog nooit iemand is geweest die jij leuker dan leuk vond. En dat zij jou dan ook niet leuk vond. En dat er dan getongd is. Minimaal.............

Die mensen zijn er. Echt.

En of dat nou gezond is of niet, ik (zelfbenoemd aseksueel) kan er niet mee zitten. (Zoals TO duidelijk wel).
Djees.....ga gewoon neuken! Iedereen denkt dat "de eerste" de ware/eeuwige liefde is, maar geloof me; dat is het niet!

Ga oefenen; wie wil er een man van 25 die nog ontmaagd moet worden??
Genade. Lieve TO, ga alsjeblieft met iemand naar bed. Sex is verlangen, gevoel, lichamelijke sensaties, overgave. Sex kan lust of liefde betekenen, of allebei. En nog veel meer. Maar sex is 100% gevoel.

Ohja en dat 'mannen moeten veel vrouwen en omgekeerd juist niet'? Kots. Smerige instelling. :puke:

Als je er dan toch zo diep over nadenkt, gebruik dan alsjeblieft niet de evolutie als excuus voor je sexuele verlangens en fantasieën.

Als mijn vriend met een ander het bed in duikt, mag hij daar blijven. Evolutie of niet.
Ben ik nu de enige die glimlacht bij een man die zich maagd noemt? Of begrijp ik het verkeerd? In dat geval zou ik zeggen, probeer het eens in een homokroeg. Of ga douchen in de mannengevangenis en buk je om de zeep op te rapen.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 01 december 2012 @ 00:57:

je bent mij verloren toen je begon over je mannen zijn sleutels en vrouwen sloten verhaal. Jeetje man/jongen ga naar de kroeg en ga neuken of niet maar denk er niet zo diep over na zeg jeetjeHij had mij verloren omdat die hele theorie gewoon kansloos ouderwets is. Ik moet echt geen man die een verhaal heeft over dat vrouwen sletten zijn en mannen stoere binken. Toedels!
Occam's razor
Vrouwen vallen echt niet perse op mannen die met veel vrouwen hebben geslapen. Het gaat om de houding. Mannen die nog maagd zijn, zijn door dat fysieke aspect wat er zit aan te komen misschien meer gespannen en hebben en minder zelfverzekerde houding. Dat is onaantrekkelijk. Maar sommige vrouwen (ik heb wel een aantal vriendinnen die er zo over denken) vinden een zenuwachtige, lieve jongen juist interessant.

Ik zou me er niet te druk om maken. Het beste wat je kunt doen is iets doen waardoor je uit je natuurlijke element bent. Bijvoorbeeld in het buitenland gaan wonen of naar een andere stad verhuizen. Dan ken je niemand, moet je wel sociaal zijn en van het een komt het ander. En ook uit ervaring: neem geen hond of ander huisdier dat 4 uur per dag van je tijd in beslag neemt. Ook geen andere hobby's waardoor je als kunt vasthouden aan een vast patroon waardoor je niets nieuws kan doen.
Hi, ik denk dat het voor jou echt een big deal is, maar dat komt omdat je nog maagd bent. Op jouw leeftijd, als man. Wat anderen ook al zeiden, het gaat hier om seks, een van de natuurlijkste driften die mensen hebben. Laat je niet zo beïnvloeden door al die (vrouwen) bladen. Liefde is iets anders. Als je eenmaal weet wat seks is weet je pas wat liefde is. Toch?

Seks is per definitie ongecompliceerd. En fijn. En heel natuurlijk.

Luister naar je gevoel, of liever, je libido.

En.. just do it
Ik heb niet alles gelezen, sorry, want ik kreeg na een paar regels lezen eerder het idee dat je gewoon niks te sexen kan krijgen?
Tuut tuut tuut
Tip: Hou dat verhaal van sleutels en sloten voor je. Dat is namelijk voldoende om elke weldenkende vrouw weg te laten rennen. En terecht, wat een afknapper, een kerel die zo denkt.
Stop in ieder geval met je druk maken om hoe het hoort en het voldoen aan een zogenaamd imago. Voor hetzelfde geldt is de vrouw van je leven iemand die 50 partners heeft gehad en ontzeg je jezelf dat omdat zij niet in jouw bekrompen wereld visie past.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben je van de kerk ofzo?
Ik geloof in leven voor de dood
Jeetje, als er iets simpels is is het sex maar na jou verhaal wordt het heeel ingewikkeld.
Zoals jij de vrouwen beschrijft, zit jij met een Madonna/hoer-complex. De vrouw die jij uiteindelijk wil moet een Madonna zijn, maar om die te krijgen moet jij je nodige portie 'hoeren' gehad hebben? Persoonlijk ben ik meer van mening dat je een vrouw moet zoeken waar beide aspecten in huizen. Een vrouw die en voor je gaat, maar ook dicht bij haar seksualiteit staat. Dat hoeft echt niet te betekenen dat ze elk weekend los gaat met een ander, maar wel dat ze genoten heeft van wat seks haar kan bieden.

Persoonlijk zou ik geen moeite hebben met een man die nog nooit seks heeft gehad. Er valt een hoop te ontdekken dan samen. Ik zou er wel moeite mee hebben als deze man mij zou veroordelen vanwege het feit dat ik geen maagd meer ben.
Seks is gewoon seks!

2 mensen die van elkaar genieten

Dat kan met je soulmate (yuk)

Dat kan met een man/vrouw die je oppikt in de kroeg

Dat kan met een gigolo/prostituee

Dat kan met je echtgenoot

Dat kan met de echtgenoot van een ander

Dat kan met hele oude mensen

Dat kan ook met jonge mensen

Maar boven al, is het eigenlijk gewoon seks, 2 mensen die het leuk hebben.

En ik de regel heb ik daar geen slot voor nodig, alleen een medespeler!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven