Android City Android
donderdag 20 september 2012 om 13:10
iPad/iPhone bezitters kunnen hier gegevens uitwisselen; dit topic is bedoeld voor spelers van het spelletje Airport City op een Android telefoon/tablet (appeltjes en droidjes kunnen helaas geen buren worden van elkaar). Als je buren zoekt, zet dan hier je vriendencode neer en als je bepaalde spullen nodig hebt van je buren kan je dat ook hier kwijt!
dinsdag 27 november 2012 om 11:28
quote:[message=13435946,noline]elloisa schreef op 24 november 2012 @ 20:24[/. Nu kan ik daar alleen geen huizen op bouwen... omdat ik het max aantal commerciele gebouwen heb krijg ik dan... Lekker! (denk dat ik het gemeentehuis moet opwaarderen, maar ben nu eerst aan het sparen voor eenDie melding krijg je als ze meer dan 6 van dezelfde huizen wilt bouwen. Heeft dus niks te maken met opwaarderen van gemeentehuis. Als je een ander huis neer wilt zetten (waar je er dus nog geen 6 van hebt) gaat het wel.
maandag 3 december 2012 om 07:16
Goedemorgen, ik heb al een aantal dagen namen maar kan nog niet buurten, jammer, we wachten maar weer af. Ik vind het nu wel saai worden, ik ben eigenlijk alleen maar om de paar uur een vliegtuig aan het wegsturen, hopelijk komt er snel een nieuwe opdracht, kerstbomen halen b.v. of de kerstman helpen, ik noem maar wat.
Allemaal een fijne dag vandaag.
Allemaal een fijne dag vandaag.
dinsdag 4 december 2012 om 21:14
woensdag 5 december 2012 om 22:07
quote:Milja1985 schreef op 04 december 2012 @ 21:14:[/
Ik heb een vraag..bij cadeautjes sturen staat bijv. een lichtbaken, kan ik deze onbeperkt sturen? Of gaat dit uit mijn eigen "voorraad"?
Nee, je kadolijst staat helemaal los van je eigen magazijnvoorraad. Je kunt ook gewoon dingen versturen die je zelf niet in je magazijn hebt.
Ik heb een vraag..bij cadeautjes sturen staat bijv. een lichtbaken, kan ik deze onbeperkt sturen? Of gaat dit uit mijn eigen "voorraad"?
Nee, je kadolijst staat helemaal los van je eigen magazijnvoorraad. Je kunt ook gewoon dingen versturen die je zelf niet in je magazijn hebt.
donderdag 6 december 2012 om 11:16
quote:Kroes schreef op 04 december 2012 @ 23:00:
Had alles gespaard voor de lancering.
Maar snap er daarna geen bal van.
Kan iemand daar uitleg over geven???Is ook erg vaag ... Ben nu in de fase dat ik alles heb maar 1600 van iets nog moet toevoegen ... gaat nooit op tijd lukken vrees ik. Had beter kunnen samenwerken met een buur blijkt nu maar dat is van te voren echt niet duidelijk. Dus ... als iemand hier nog vlak voor de lancering zit - start er niet zelf een maar werk samen met een buur (het liefst natuurlijk met mij
)
Had alles gespaard voor de lancering.
Maar snap er daarna geen bal van.
Kan iemand daar uitleg over geven???Is ook erg vaag ... Ben nu in de fase dat ik alles heb maar 1600 van iets nog moet toevoegen ... gaat nooit op tijd lukken vrees ik. Had beter kunnen samenwerken met een buur blijkt nu maar dat is van te voren echt niet duidelijk. Dus ... als iemand hier nog vlak voor de lancering zit - start er niet zelf een maar werk samen met een buur (het liefst natuurlijk met mij