Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 2 december 2012 om 14:22
Absinthe smaakt naar anijs voornamelijk. En je drinkt het nóóit puur, maar er word ijswater over een suikerklontje heen gedruppeld zodat de smaak naar voren komt.
Zo dus:
Zo dus:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 2 december 2012 om 14:25
Niet meer Cateau, gelukkig!
Je word er wél heel raar dronken van, dat komt door de alsem die erin zit. Beetje lucide zeg maar...
Je word er wél heel raar dronken van, dat komt door de alsem die erin zit. Beetje lucide zeg maar...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 2 december 2012 om 14:28
zondag 2 december 2012 om 14:31
Omdat ik rustig aan gedaan heb, had ik nergens last van (ontnuchteren terwijl je iemand in een stabiele zijligging legt, helpt ook niet mee ), maar de vorige keer was ik hélemaal van het padje (je word er overigens ook zo geil als boter van) en dat is héél bijzonder, maar de volgende dag voel je je niet beroerd of zo... Beetje brakkig that's all....
Absinthe had een slechte naam gekregen doordat het leek of men er gek van werd. Alsem kreeg daar de schuld van, maar het is waarschijnlijker dat dit kwam omdat fabrikanten er koperoxide aan toevoegden om de groene kleur te krijgen (dát mag dus niet meer )
Absinthe had een slechte naam gekregen doordat het leek of men er gek van werd. Alsem kreeg daar de schuld van, maar het is waarschijnlijker dat dit kwam omdat fabrikanten er koperoxide aan toevoegden om de groene kleur te krijgen (dát mag dus niet meer )
zondag 2 december 2012 om 14:32
quote:DeeDee86 schreef op zondag 02 december 2012 13:50 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Miss.Innuendo in "Het èchte Mannen hoekje"" class="messagelink">Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 13:45</a>:</b>
[...]
Ik kan je vertellen dat het helemaal niet handig is om in december jarig te zijn. Niet zelf, maar anderen zijn hier jarig. Je ziet elkaar dan toch al vaker vanwege de feestdagen, het is voor iedereen een dure maand, dus iedereen moet op z'n centjes letten en als je pech hebt zijn ze allemaal te druk voor jouw feestje.</div></blockquote>
Precies. Welke dag ik mn verjaardag ook vier, het komt nooit uit vanwege sinterkerst&nieuw onzin. Echt hoor, ben er al weer helemaal klaar mee, en het moet nog beginnen
Maargoed, laat het ons niet afleiden van belangrijkere zaken:
"quote: Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 13:45 :
[...]
Dit vind ik nou mooi
[...]
Ik kan je vertellen dat het helemaal niet handig is om in december jarig te zijn. Niet zelf, maar anderen zijn hier jarig. Je ziet elkaar dan toch al vaker vanwege de feestdagen, het is voor iedereen een dure maand, dus iedereen moet op z'n centjes letten en als je pech hebt zijn ze allemaal te druk voor jouw feestje.</div></blockquote>
Precies. Welke dag ik mn verjaardag ook vier, het komt nooit uit vanwege sinterkerst&nieuw onzin. Echt hoor, ben er al weer helemaal klaar mee, en het moet nog beginnen
Maargoed, laat het ons niet afleiden van belangrijkere zaken:
"quote: Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 13:45 :
[...]
Dit vind ik nou mooi
zondag 2 december 2012 om 14:39
zondag 2 december 2012 om 14:45
quote:DeeDee86 schreef op 02 december 2012 @ 14:40:
hai Grob!
Geer is gay Tjonge, ben helemaal verbaasd zeg, Hasse heeft absinth gezopen De zuipschuit en de stand is 2-1 vwb is het leuk om in december jarig te zijn Geen last van godzijdank
Oh en BM heeft een nieuwe jas Leuk! Vind ik een crime, een jas kopen
hai Grob!
Geer is gay Tjonge, ben helemaal verbaasd zeg, Hasse heeft absinth gezopen De zuipschuit en de stand is 2-1 vwb is het leuk om in december jarig te zijn Geen last van godzijdank
Oh en BM heeft een nieuwe jas Leuk! Vind ik een crime, een jas kopen