Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Ah mooi, jullie hebben elkaar gevonden! Ik kan niet wachten tot ik de foto's op t sub zie! Kregen jullie leuke reacties van mensen in t restaurant?

Mini is weer bijgetrokken hoor Maat. Hij was moe, heeft lekker geslapen en hij is nog even met ons naar de kroeg geweest vanmiddag
Nou, ben weer thuis. Vond het erg gezellig, leuk jullie allemaal gezien te hebben. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft! Man had een horrordag met Meisje, die lag weer de hele tijd te gillen en wilde niet slapen. Tja, welcome to my world, denk ik dan.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Meiden, was supergezellig. Leuk om alle mini's te zien. Volgens mij moeten we wat bijnamen bijstellen.

Kroos, volgende keer ben je er ook gezellig bij.

Rijst, geniet onder die palmboom. Hier is het koud, vies en nat.

Hier was Zwarte Piet nog langs geweest vanmiddag. Oftewel man had mooie cadeautjes gekocht. O.a. mijn beloofde armband. Blij! :-)
Ik vond het ook erg leuk. Gezellig en mooie baby's allemaal! En super locatie ook, lekker veel ruimte en mooi privé, dank voor het regelen Liz! Op wiens toestel is de groepsfoto (van ons) gemaakt?

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar en dan ook met Juut, Kroos, Dodo, Zivaa en Rijst erbij!

@Rijst: geniet ervan, ik hoop dat je lekker kan relaxen en ervan opknapt!

@Chryssa: eigenlijk maar mooi dan, beseft hij ook eens hoe dat is!
Meiden wat een supergave foto op FB! Wat een mooie kindjes allemaal zeg, en allemaal zo zoet! Ik liet de foto aan vriend zien en hij riep 'supercute!'. Volgende keer ligt mijn (maxi) mini er ook bij hoor.
@Nico, die staat op het toestel van Beppe!
Ik vond het ook super leuk! Dames die er nu niet waren, de volgende x zijn jullie erbij hoor! En dan kunnen we meisje van Chryssa ook bewonderen!

Ik zal zijn bijnaam schrappen. Vanaf nu is het gewoon mini!

Oh myself, heb je 'werpgoud' gekregen? Of was het alleen voor Sinterklaas? Lief hoor!

Mijn man heeft vandaag ook iets uitgezocht voor Sint. Een jasje van 80 euro voor mini maat 68.... Daar zal hij waarschijnlijk niet eens de hele winter mee door kunnen en eigenlijk heeft hij niet eens een jas nodig. Zucht! Die gaat dan maar op marktplaats na gebruik. Maar hij had wel korting gekregen..
Ha ha Myself, mijn mini deed zijn bijnaam geen eer aan nee. Heeft de ideale baby uitgehangen. Jullie hebben blijkbaar goede invloed op hem! Hij is nu wel heel onrustig, misschien toch onder de indruk van de handkus (/sabbel) die hij aan MiniBub heeft gegeven. Ik ga hem zo in bed proberen te leggen, ik hoop dat hij de ideaal-modus even aanhoudt!
Meiden het was super vandaag!

Jullie zijn in het echt nog leuker en liever!!
Bijnaam kan blijven. Totaal over de rooie, wil alleen nog rustig zijn als hij rondgedragen wordt...
😊 Fijn te lezen dat t leuk was ladies, volgende keer ben ik er zeker!!!!
En wij hadden weer een BrullerT. Hemel en aarde moeten bewegen om madame in slaap te krijgen. Nu ligt ze ondersteboven op ons bed te snurken. Ben maar aan de chocoladerozijnen gegaan.
Zo, ik was om 6u thuis! Manlief had de tafel al gedekt, kon zo aanschuiven! Mini heeft de hele autorit geslapen en thuis ook nog tot 7u, toen maar wakker gemaakt, flesje erin en meneer slaapt weer!

Ik vond t echt super leuk!!! En die horror-mini's niks van waar!!!!

Liz: ben benieuwd naar de jas! Tis indd jammer dat ze er maar zo kort inkunnen!

Chryssa: sneu voor mini, maar zo kan man wel eens zien wat jij de hele dagen hebt, en dat is nog niet zo verkeerd!
@Bubb: vond ik ook!!! En wat een supermooi meisje!

@nico: het is en faaaaaseeee... Ademhalen en doorgaan....
Ehm, Toet, wil jij Minico dan even komen helpen in bed stoppen nu? (oh, crosspost)
Ow wat vond ik t gezellig. Thanks lieve meiden.

Liz t gaat vast meevallen met dat jasje. Die van mijn mini is ook 68 en bij z'n broer hebben we t toen de hele winter gered en die mannen van mijn zijn echt steviger.
Zooooooo wij weer thuis na sint viering..

Meiden ik vond het super! Heb me werkelijk waar geen moment ongemakkelijk gevoeld of opgelaten!!

Op naar de volgende meet, met alle dames en minichrys!!

En wat een mooie baby's ook allemaal!!

Zo rammeltje ligt me toch te tanken.. Die heeft wat in te halen na vandaag
@rammel: Hoe was het Sint-gedoe?
Chrys, het viel reuze mee!! Ik had meer stress van het idee dat ik sint moest vieren dan van de meet! Erg eigenlijk.. Vent hield gekoetsjie ook op afstand! Was heel duidelijk naar alle mensen die een berg prikkels op rammeltje af wilde vuren, heel fijn!!

Hoest met de pokjes van meisje?? Is dat al minder?
Nee, niet minder. Het lijkt juist meer te zijn geworden. Nu ook pokkies op d'r voorhoofd en een aantal erbij op d'r wangen. Misschien vandaar ook de onrust van de afgelopen twee dagen. Ze ligt nu wel te slapen, dus hopelijk maakt ze een goede nacht.
O t was zo leuk!

Meid heeft half uurtje gehuild en ik ben er bij gebleven en nu slaapt ze!

Ik vind jullie allemaal zoooo lief
Hoop ik ook voor je chrys!!

Anne, ja was leuk he! Ben ook nog helemaal in mn nopjes hahaha!!

Rammeltje wil ook niet slapen, hele gesprekken met dr vader.. Ze verteld hoe leuk en lief dr forum neefjes en nichtjes zijn!
Hee, we hebben toch een gelijk aantal jongens en meiden? Dan kunnen we ze aan elkaar uithuwelijken! .
Fijn dat het goed ging Rammel.

Minico ligt uiteindelijk toch te slapen. Eerst een half uur op m'n schoot en daarna in een voorverwarmd bedje gelegd. En wat er nou daarnet aan de hand was, geen idee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven