Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zaterdag 1 december 2012 om 18:14
quote:mup1986 schreef op 30 november 2012 @ 17:56:
@ purplerain (dacht ik): je had mij gemaild en ik jou ook, maar daarna niks meer van je gehoord?Ik heb geen mail gezien, heb je het wel gestuurd naar vivamariaviva@hotmail.nl?
@ purplerain (dacht ik): je had mij gemaild en ik jou ook, maar daarna niks meer van je gehoord?Ik heb geen mail gezien, heb je het wel gestuurd naar vivamariaviva@hotmail.nl?
zondag 2 december 2012 om 01:53
zondag 2 december 2012 om 11:23
Ayla, goed nieuws! Sinterklaas heeft een grote doos van die blauwe bolle laten bezorgen. De doos is er dus.
Ik zal m deze week gaan vullen met de kleding. De doos zal wel zwaar worden. Zal ik tot de 10 kg gaan of wil je alles, ook als t daarboven komt? Ik heb nl geen idee hoe zwaar t allemaal is. Ik weet alleen dat t veel is.
Ik zal m deze week gaan vullen met de kleding. De doos zal wel zwaar worden. Zal ik tot de 10 kg gaan of wil je alles, ook als t daarboven komt? Ik heb nl geen idee hoe zwaar t allemaal is. Ik weet alleen dat t veel is.
zondag 2 december 2012 om 14:31
zondag 2 december 2012 om 14:37
quote:sallie68 schreef op 02 december 2012 @ 11:23:
Ayla, goed nieuws! Sinterklaas heeft een grote doos van die blauwe bolle laten bezorgen. De doos is er dus.
Oh, super! 10 kilo is best veel, het viel mij mee wat er allemaal in een doos kan voor dat gewicht.... mocht het net er boven komen dan mag je het wel op 10 laten zitten, als het nou ver er boven komt vind ik dat geen probleem!
Ik wacht het wel af!
Oh, super! 10 kilo is best veel, het viel mij mee wat er allemaal in een doos kan voor dat gewicht.... mocht het net er boven komen dan mag je het wel op 10 laten zitten, als het nou ver er boven komt vind ik dat geen probleem!
Ik wacht het wel af!
zondag 2 december 2012 om 20:23
quote:isles schreef op 02 december 2012 @ 19:02:
Geld voor de jongenskleertjes is overgemaakt! Alvast heel erg bedankt!
Voordat iedereen weer foute dingen gaat denken: alleen verzendkosten!
Isles, ik probeer het morgen op te sturen! Doos staat al klaar. Ik heb alleen geen auto morgen en dinsdag en kan momenteel bijna niet lopen en fietsen, dus ik doe m'n best en het komt eraan, maar het kan nog een paar dagen duren! Ik mail je als het gelukt is!
Geld voor de jongenskleertjes is overgemaakt! Alvast heel erg bedankt!
Voordat iedereen weer foute dingen gaat denken: alleen verzendkosten!
Isles, ik probeer het morgen op te sturen! Doos staat al klaar. Ik heb alleen geen auto morgen en dinsdag en kan momenteel bijna niet lopen en fietsen, dus ik doe m'n best en het komt eraan, maar het kan nog een paar dagen duren! Ik mail je als het gelukt is!