Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Meisje inmiddels in bed in een gewone slaapzak. Bij het inbakeren begint ze steeds te mekkeren, dus nu dit maar eens proberen. Ze lag alweer te jengelen, maar man heeft een knuffeldoekje en een Nijntje rammelaar in haar handjes gepropt en nu is ze stil. We zullen zien.

@liz: Succes met het hartfilmpje, hoop dat het niks is.

@bubblezz: Haha, 6 uur is wat mij betreft uitslapen!

@nico: Hoe ging het met Minico vannacht? Is 'ie gekalmeerd?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Good morning meiden!!

Even de jongens naar school slingeren! Dan kom ik terug, we zijn gister enorm verwend myself! Dus kan mooi mn nwe 3 in 1 draagcover van hoppediz proberen als ik de jongens breng

Laterrrrrrrsss
Grappig trouwens dat ik nu bij elk stukje wat jullie schrijven ook jullie stem/accent hoor.. Haha!
Soms kan ik man wel wat doen, hoor. Staat 'ie 20 minuten onder de douche, terwijl ik beide kinders kan wassen en aankleden, vervolgens heeft 'ie geen overhemden gestreken en moet hij dus weer naar boven om dat te doen. Ondertussen moet ik dan in 2 minuten onder de douche door rennen. Kom ik boven om m'n kleren te pakken, staat meneer uitgebreid stropdassen te vergelijken voor de spiegel. Zoon inmiddels brullen natuurlijk omdat 'ie honger heeft. Argh!

Maar goed, mans truc met het doekje en de rammelaar lijkt wel te werken, want Meisje ligt te slapen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Foto komt straks op fb hoor!!! Als ik mijn computer krijg doorgestart....grrr.

Wat een geweeldige mini's en mama's zijn jullie. Echt voorbeeldig gedragen.

En inderdaad leek het gisteren net of je elkaar al jaren kent en gewoon nog vorige week op de koffie zijn geweest :-)

Mega uk vond de mini's geweldig!

Hij heeft zelfs de hele nacht doorgeslapen.

Tot straks even alles naar school brengen.

Liefs beppe
Oh my chrys, je zou m toch!!!

Zo alles naar school, vent aan t werk... Rammeltje en ik hebben het rijk alleen! En we gaan vandaag niks doen!! Heerlijk.

Anne, laatste dagje! Morgen aan het werk, fijn voor je!

Liz, succes met het filmpje! Jammer nu heb ik nog het verhaal van jouw nieuwetijds kindje niet gehoord
Morning! Haha rammel, 'ik hoor iedereen praten'

Ik ben nog aan het nagenieten van gister, was echt leuk!

Liz: pff balen van je mini!! Hij leek zooo relaxt gister... Was stilte voor de storm dus!

Chryssa: lekker irritant die mannen, lijken altijd alle tijd te hebben want 'moeders' doet t wel... Herkenbaar!

Nico: hopelijk is je manneke lief geweest!

Bubb: kan me voorstellen dat t wennen is, maar voor hier is dat uitslapen!!

Beppe: je had een speen laten liggen gister! Hebben we maar weggegooid! Was leuk je gister te zien! Fijn dat je lekkere knulletje zo lang slaapt!

Ikga mijn mini zo maar wakker maken, heeft om 4u, 40cc gedronken en weer naar bed! En werd toen om 7u wakker met echte honger, 180 ging er zo in... En ligt nu nog in mama's bedje te tukken! Zo naar het cb! Laatste keer prikjes voorlopig!enstraks lekker werken! Zin in!!

Anne: jij ook bijna werken! Heerlijk!!!
oja liz: suc6 met filmpje!
Vanuit de kolfruimte: rammel, oh had die draagcover willen zien. Wil er zelf 1 maken. Wanneer is volgende meet?
Myself, de draagcover heb ik gister gekregen van Sint! Het is de 3 in 1 cover van hoppediz kan je ff googlen! Super ding!

Toet, werkze!

Ik heb helemaal energie gekregen van gister!! Grappig! Even met gelijk gestemden praten kan goed helpen om negatieve donkere gevoelens te temmen, anne bijv die zich soms ook afvraagt waar ze aan begonnen is!

Fijn ook om mede BV moeders te zien voeden, hier in mijn wereld is het zo zeldzaam dat ik er een beetje geïsoleerd van raak
Goedemorgen! Mini en ik nog even geslapen van 7-10

@chrys: damn, mannen zijn echt niet te genieten he soms! Ik kwam gisteren thuis staat de afwas netjes opgestapeld ipv schoon op het aanrecht...Bubman had het te druk met sport en auto....Grrrrr

@bep: hoop dat je pc het gaat doen!!

@rammel: op de volgende meet maar even showen dus!

@maat: het wisselt enorm. De ene keer zijn mn borsten erg vol en gespannen en de andere voelen ze normaal. Als ze zo vol zijn word ik altijd vroeg wakker en ga ik eerst kolven!

Haha bubbeltje ligt hier in relaxmodus aan de borst. Half slapend en zich steeds aan het uitrekken!

Bedenk me nu dat ze alleen zo vroeg wakker word als bubman of ik moet werken...
Hallo hallo!!!

wat een leuke verhalen allemaal!! Erg benieuwd naar de volgende meet, wanneer doen we die!?!? Haha, ik wil ook stemmen bij de tekst! En uithuwelijken :p. Op sub ff stukje gezet onder mijn naam.
O wakker..
Ziva!! Wat een drukte zeg! Sicces met alles, hoop dat het lukt (sub)

@rammel: ik herken het wel met borstvoeding. Vooral dat ik het nu nog geef aangezien mini 'al' over de 3maanden is. But I dont care. Het is mijn kind dus doe ik het op mijn manier.

Maar je constant verdedigen is niet altijd leuk!
Wat klinkt het gezellig hier dames! Super dat de meet zo geslaagd is!! :-)
Ik stel voor om de volgende meet over 2 maanden te houden in februari.

Dan weer op een zondag?

Misschien handig om dat deze week vast te zetten?

Ik moet namelijk vrije weekenden aanvragen en liefst wel deze maand...
Meet

Ja gezellig, maar niet 10 februari met Carnaval. Dan kan ik er echt niet bij zijn! Ben zo blij dat ik eindelijk weer eens ouderwets carnaval kan vieren na een saai alcoholvrij carnavalsjaar.

Hartfilmpje ging goed, mini werd eerst helemaal beplakt met electroden met draadjes. Dat vond hij natuurlijk super interessant en binnen mum van tijd was hij een wirwar van gekleurde draadjes. En natuurlijk een big smile op zijn gezicht. Tijdens het filmpje was hij continue aan het kletsen, dus we hebben hem even rustig moeten maken met een liedje. Daarna werd zijn bloeddruk gemeten en schijnbaar huilen de meeste kinderen hierbij, maar mini niet. Die vond het allemaal wel best.

De arts zei dat ze eigenlijk geen ruisje kon horen (was ook moeilijk met hikkende en trappelende mini) en dat het filmpje er goed uit zag. Maar mini moet nog wel een keer een echo, dat schijnt standaard te zijn.
Whaha hieperdepieper mini's,die van mij bedacht gewoon ik ga maar weer slapen toen ie eenmaal met vol buikje weer in de box lag.

Uithuwelijken hihi dat zou te leuk zijn.
Februari prima!

Liz, ok jouw mini ook een ruisje dus. Ik moet ook nog even zkh bellen voor afspraak, hoewel HA er amper wat van hoorde toch doorverwijzing.

Haha chrys, erg herkenbaar jouw verhaal mbt man....

Hier slaapt lady dus door, hoewel vannacht 24u-6.30 wat niet echt top is, maar dagen daarvoor iets van 23-8/9ul Ineens. Heel apart, maar errug fijn. Wel jammer dat oudste zo half is steeds en dus vaak wakker s nachts.
Februari ben ik er ook! Behalve de 5e dan is jongste zoon jarig!

Ziev wat een drukte!! Succes!

Ja bub dat heb ik ook hoor! Ik moet me constant verdedigen wordt er dood moe van!

Heb trouwens mn handen vol aan rammeltje vandaag mijn hemel die dacht, minibub de opperdiva!? Niks dr van! Ik gooi er nog een schepje bovenop! Ppppffffff
JAAAAh de pc doet het weer. Een update van een of ander programma was de boosdoener.

Veilige modus en hoppa verwijdert.

Dus snel de foto uploaden.....

Eind feb prima
Haha Rammel dat meen je! Minubub gunt haar die titel volgens mij wabt die is poeslief vandaag

Yeah Bep ben benieuwd naar de foto!!
Succes Rammel!! Hier beide ladies in ruste, lekker even. Moet eigenlijk aan de slag dus maar pffff best lekker ff hangen!! Sjonge, weer gemiep van schoonfam dat ze 'al twee weken niks gehoord hadden' (bij contact van hier naar daar dus he). Sja, inkomend telefoonverkeer doet t idd niet hier en de weg van hier naar daar een stuk korter dan andersom... Ofzo... :S
Hahaha bub!! Ik hoop dat je de titel morgen weer bij jou thuis krijgt!

Ben benieuwd bep!
17 of 24 februari dan? Is op zondag.

Kunnen we tegen die tijd wel kijken hoe en waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven