Entertainment alle pijlers

Kate zwanger

04-12-2012 18:17 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
04 december 2012, Dinsdag

Het nieuws verspreidt zich als een lopend vuurtje. Prins William en Kate Middleton zijn in verwachting van hun eerste kindje. De Duchess of Cambridge is met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis wegens misselijkheid en William brengt een bezoekje.

Verwacht wordt dat ze daar enkele dagen zal verblijven. Het liefdeskoppel neemt geen enkel risico en iedere voorzorgsmaatregel wordt genomen. William verlaat met een ontspannen gezicht het ziekenhuis, wat zou kunnen betekenen dat de zwangerschap tot nu toe zonder complicaties verloopt.
Inderdaad bestaat er de zware variant van misselijkheid. Vriendin van mij heeft hiervoor ook heel vaak in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen. Ik neem aan dat zij niet zomaar voor een beetje spugen heen gaat, maar dat het wel iets heftiger zal zijn.
Jup ashley! Ik zou het doen hoor, echt!

Maar ik weet zeker dat je na 5 min weer buiten staat

Bij die hele koninklijke familie, hier in nl, en in buitenland is alles overdreven. Met die friso idem, bij een gewoon mens hadden ze de stekker er allláaang uitgetrokken. Hij leeft nog steeds als een kasplantje, kost mega-veel geld. hadden ze bij een burger nóoit gedaan!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik denk dat ze HG heeft, extreme zwangerschapsmisselijkheid. Ik heb het zelf ook gehad en is echt geen pretje! Ik ben twee keer opgenomen geweest omdat ik niks meer kon binnenhouden. Zelfs geen twee slokken water. Ik ben toen ook met spoed opgenomen. Mocht geneens naar huis om kleren in te pakken. Veel vrouwen met HG krijgen ook sonde voeding. Bij mij is het gelukkig niet zo ver gekomen. En het kan ook heel lang duren. Bij mij duurde het tot ongv 6 mnden zwangerschap. Pas daarna kon ik normaal eten. Het is dus geen aanstellen. Ik hoop dat ze er snel bovenop komt!
Geen idee of dat bij haar ook het geval is, maar ik begreep uit een bericht op facebook dat ze Hyperemesis Gravidarum heeft, ofwel zwangerschapsbraken. Dat is dus iets anders dan 's ochtends een beetje misselijk.
quote:Yvonne77 schreef op 04 december 2012 @ 18:36:

Geen idee of dat bij haar ook het geval is, maar ik begreep uit een bericht op facebook dat ze Hyperemesis Gravidarum heeft, ofwel zwangerschapsbraken. Dat is dus iets anders dan 's ochtends een beetje misselijk.Dat is inderdaad een ander verhaal.
Kate zwanger, de helft van het forum ook, en haar royal baby's poep spuit net zo hard als onze human baby poep. Lekker boeiend
Er komt zo een stukje in RTL boulevard over Kate en HG als het goed is. Ik begreep van FB dat iemand van SteunpuntHG geïnterviewd is.
.
quote:Orzoo schreef op 04 december 2012 @ 18:39:

Kate zwanger, de helft van het forum ook, en haar royal baby's poep spuit net zo hard als onze human baby poep. Lekker boeiend

Inderdaad. en zij heeft een au-pair die het allemaal op doet, en de poepluiers verschoont, een schoonmaakster die alles schoon houd, een kok die het eten kookt, en een chauffeur die haar brengt waar ze wil..

Een gewone moeder, had dat ook nog even lekker allemaal zelf mogen/moeten bijhouden, of ze nou kotsmisselijk is of niet.
quote:Orzoo schreef op 04 december 2012 @ 18:39:

Inderdaad. en zij heeft een au-pair die het allemaal op doet, en de poepluiers verschoont, een schoonmaakster die alles schoon houd, een kok die het eten kookt, en een chauffeur die haar brengt waar ze wil..

Een gewone moeder, had dat ook nog even lekker allemaal zelf mogen/moeten bijhouden, of ze nou kotsmisselijk is of niet.
De stekker wordt er niet zo maar uitgetrokken en al zou de koninklijke familie het willen dan hebben ze een probleem want dan zijn ze ineens christelijk en pro euthanasie. Iets wat in de rest van de wereld niet zo lekker ligt.
Nou ik leef wel een beetje met haar mee hoor,ik ben zelf twee keer 4maanden dag en nacht kotsberoerd geweest. Als ik er alleen weer aan denk wordt ik weer misselijk.
En er is helaas een opvolgster van Diana.De britse pers smult er van.
En wanneer komt er eens een bekend persoon in het nieuws die niet zwanger kan raken en daar eens iets mee doet,o nee dat is geen sensatie enzo.
En nee ik gun Niemand de route die mijn man en ik hebben moeten afleggen voor onze kinderwens,(die we helaas niet hebben kunnen vervullen ivm mijn endometriose)en hoop dat voor bijna iedereen het beter uitpakt zonder teveel klachten.
Bah wat een flauwe reacties zitten er tussen zeg.

Zelf ben ik opgenomen toen ik maar bleef overgeven en aan de diarree was. Ik was toen 4 maanden ongeveer.

Ik heb het ziekenhuis gebeld toen ik een paar uur niets binnen kon houden en moest direct komen inclusief tasje met verschoning. Ze hebben me een week opgenomen.

En ik ben geen prinses of van koninklijke bloede maar gewoon een Hollandse boerentrien.

En wat aupairs en schoonmakers betreft, fijn voor ze. Zij leven onder een vergrootglas en alles komt in de pers. Evenals een zwangerschap van nog geen 3 maanden omdat ze opgenomen is en dat niet geheim kan blijven. Ik wil niet met ze ruilen. Zij werken harder dan ik, ik kan ervoor kiezen om parttime te werken, zij niet, zij moeten naar het buitenland reizen en lintjes knippen, toespraken houden en weet ik al niet meer. Ze zullen in ieder geval veel bij hun kind weg zijn omdat ze elders moeten opdraven.
Zit rtl boulevard te kijken, de pers is verviervoudigd voor britse koningshuis.

Pfff
Kijk Peter eens glunderen bij RTL Boulevard
quote:Summerdance schreef op 04 december 2012 @ 18:21:

Whoehahahahahahahaha........ik hoor net dat Kate is opgenomen in het ziekenhuis

Omdat ze last heeft van ochtendmisselijkheid

Ligt het aan mij, of is dat een tikkie overdreven?Nou als ze er al tijden last van heeft, dan lijkt het me niet raar. Ik heb zelf een geschiedenis met extrema ochtendmisselijkheid en aan het einde van het verhaal was ik 10 kilo lichter en had ik twee weken in het ziekenhuis gelegen. En daarbij was ik niet zwanger...
quote:waterplant schreef op 04 december 2012 @ 18:50:

De stekker wordt er niet zo maar uitgetrokken en al zou de koninklijke familie het willen dan hebben ze een probleem want dan zijn ze ineens christelijk en pro euthanasie. Iets wat in de rest van de wereld niet zo lekker ligt.

Bij een gewoon mens was de stekker er al uitgetrokken. Christen of niet, pro-euthenasie of niet. Dan hadden ze gewoon gezegd, kans op leven nog nihil is, en dat dit beter is. Is in dit geval ook, maar omdat het de koninklijke familie is houden ze het maar stil, en blijven ze maar door sukkelen.

Overigens, wil beatrix dit ook. dit lijkt haar beter. Alleen mabel houd dit tegen.
Die ziekenhuisopname is echt niet raar. Uitdroging enzo. Doet u er maar mosterd bij verder
quote:Lucifer1983 schreef op 04 december 2012 @ 19:06:

[...]

Nou als ze er al tijden last van heeft, dan lijkt het me niet raar. Ik heb zelf een geschiedenis met extrema ochtendmisselijkheid en aan het einde van het verhaal was ik 10 kilo lichter en had ik twee weken in het ziekenhuis gelegen. En daarbij was ik niet zwanger...HEt beste kind is net zwanger, ze kan al nooit al tijden last van hebben lijkt me zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vanaf week zes kan het Summer, en nu is ze 12 meen ik gelezen te hebben.
Er wordt al gespeculeerd over een tweeling.

Zou toch niet graag in haar schoenen staan.

Verwacht Kate Middleton een tweeling? van onze redactie

AMSTERDAM - De ochtendmisselijkheid van Kate Middleton zou een teken zijn dat zij zwanger is van een tweeling.

Mail Print

Foto: BrunoPress/News International

Dit meldt de Engelse krant The Sun.

De hertogin van Cambridge is al twee dagen in het ziekenhuis voor een behandeling tegen haar misselijkheid.

Kate heeft Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid. Dit komt driemaal vaker voor bij vrouwen die in verwachting zijn van een meerling.

Naar verwachting zal de prinses, die naar verluidt bijna twaalf weken zwanger is, nog enkele dagen in het ziekenhuis verblijven.
quote:bubbelwijn schreef op 04 december 2012 @ 20:05:

Er wordt al gespeculeerd over een tweeling.

Zou toch niet graag in haar schoenen staan.

Er werd ook al vermeld dat ze iets meer kans heeft een dochter te krijgen. Nou, alles kan, maar ik kreeg er maar één en dat was/is toch echt een jongen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven