Raad het liedje!!
donderdag 29 november 2012 om 16:20
Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor de muziekliefhebbers onder ons! Raad het liedje. Je typt een zin uit een liedje en.. jawel... de ander raad uit welk liedje de zin komt! Wees niet te voorspelbaar, gebruik bijvoorbeeld niet de eerste zin uit het refrein. Maar ook niet een zin gebruiken die in elk liedje zou kunnen voorkomen. Off topic schrijven in Italic. Alleen in Nederlands en Engels en muziek die op de gemiddelde radiozender te horen is. Voor alle leeftijden.
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
dinsdag 4 december 2012 om 22:29
quote:alle_tijd_24_7 schreef op 04 december 2012 @ 22:22:
Nog geen nieuwe?
Leuk topic dit, ik gooi er een tekst in;
Heb ie verkering, een pracht van een meid, op een dag wordt ze lesbisch en dan ben je d'r kwijt.Ja, die weet ik! Hoera de revolutie, 't is eindelijk zo ver maar de nieuwe leiders blijken net zo autoritair.
Nog geen nieuwe?
Leuk topic dit, ik gooi er een tekst in;
Heb ie verkering, een pracht van een meid, op een dag wordt ze lesbisch en dan ben je d'r kwijt.Ja, die weet ik! Hoera de revolutie, 't is eindelijk zo ver maar de nieuwe leiders blijken net zo autoritair.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 5 december 2012 om 08:04
quote:Dana schreef op 04 december 2012 @ 21:50:
Winkelfanaat heeft volgens mij het topic niet helemaal begrepen en denkt dat het zo'n topic is van: ik heb steeds een liedje in m'n hoofd, het refrein is "lalalala" en er zat een clipje bij met een blonde vrouw. (Leuk aan dit forum vind ik dan altijd dat zulke raadsels meestal nog opgelost worden ook, maar dan kun je beter even een apart topic openen over het liedje dat je zoekt, Winkelfanaat.)
Winkelfanaat heeft volgens mij het topic niet helemaal begrepen en denkt dat het zo'n topic is van: ik heb steeds een liedje in m'n hoofd, het refrein is "lalalala" en er zat een clipje bij met een blonde vrouw. (Leuk aan dit forum vind ik dan altijd dat zulke raadsels meestal nog opgelost worden ook, maar dan kun je beter even een apart topic openen over het liedje dat je zoekt, Winkelfanaat.)
woensdag 5 december 2012 om 10:22
Manic Street Preachers maar het duurde even omdat DAT andere liedje van hun in mijn hoofd wedijverde voor een plaatsje en ik dus twee liedjes door elkaar zong. O ja, titel Design for Live. Nieuwe:
No weddingday smiles, no walk down the aisle......
Oh Marels hier zit ook een metalhead maar in de OP staat gedraaid op de gemiddelde nederlandse zender en dat draaien ze nou eenmaal (jammer genoeg) niet heel veel.
No weddingday smiles, no walk down the aisle......
Oh Marels hier zit ook een metalhead maar in de OP staat gedraaid op de gemiddelde nederlandse zender en dat draaien ze nou eenmaal (jammer genoeg) niet heel veel.
woensdag 5 december 2012 om 10:24
Dies makkelijk.
The River van Springsteen.
Dan doe ik er eentje Paulsje, speciaal voor jou:
You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when your waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back
Als niemand hem weet zet ik rond de middag gewoon een andere
The River van Springsteen.
Dan doe ik er eentje Paulsje, speciaal voor jou:
You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when your waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back
Als niemand hem weet zet ik rond de middag gewoon een andere
668, the neighbour of the Beast
woensdag 5 december 2012 om 10:57
Oh, het is allemaal idd. erg duur. Dus gaan we heel af en toe nog naar een concert. We hebben net kaartjes gekocht voor Forta Rock. Wel duur maar zo'n goede line-up dat we hebben besloten dat we dit van Sint krijgen.
Qua muziek heb ik toch wel verschillende stijlen wat ik mooi vind maar Volbeat, Metallica, Rammstein, System of a Down, Drop Kick Murphy's en Flogging Molly staan hier wel vaak op.
Qua muziek heb ik toch wel verschillende stijlen wat ik mooi vind maar Volbeat, Metallica, Rammstein, System of a Down, Drop Kick Murphy's en Flogging Molly staan hier wel vaak op.