welk klein hondje?

05-12-2012 20:54 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben Maria en woon momenteel in Canada. (Ga in september weer naar Nederland) ik wil al een tijd een hondje, en nu is de tijd rijp! Hebben jullie nog ideeën/tips welk klein hondje nou echt een aanrader is. Ik heb een Jack Russell (mini) in gedachte... Ik vraag dit omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben of dit hét ras is, misschien hebben jullie zoiets van; dit is het ras wat je hebben moet! (Met motivatie)

Bedankt!
Ga je de hond meenemen of laat je de hond daar achter. Heb je daar al over nagedacht?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat is voor iedereen verschillend. Ga eens op forums van verschillende rassen kijken en kijk of het karakter van de hond je aanspreekt !
Dubbel...
Ik weet niet wat je gaat doen als je weer in NL bent maar als je gaat werken of studeren raad ik je een furreal friend hondje aan.
Daar kun je ook vragen stellen over het ras .
Ik heb een jack russell kruising en je moet wel in je achterhoofd houden dat je er veel mee bezig moet zijn. Het zijn hondjes met veel energie en ze hebben echt een baasje nodig dat hen aan kan. Mijn tip als je er 1 neemt ga op een puppy cursus. Ik heb dit ook gedaan en hij luistert echt super nu. Als je dit doet heb je er echt een super hondje aan.
Bammetje
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Waarom is de tijd NU rijp? En waarom niet als je voorgoed ergens gesetteld bent?
Ik vind Jack russels irritante hondjes die veel aandacht nodig hebben.

Misschien kun je deze test proberen:

http://www.alle-tests.nl/ ... 4/Welke-Hond-Past-Bij-Jou
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De keuze van het ras heeft ook met jou te maken, maar ga in vredesnaam geen hondje in een tas stoppen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is belangrijk wat je zoekt in een hondje,

wil je een pittig beestje of meer een wat zachter karakter.

Terriers zijn over het algemeen wat pittiger en feller als bijvoorbeeld een maltezer.

wij hebben een maltezer gekozen omdat die heel erg goed met kinderen kan.

maar de verzorging van de vacht van een maltezer is dan weer wat bewerkelijker.

Het is dus belangrijk om voor jezelf te weten wat je precies wilt en je te verdiepen in verschillende rassen en hun verschillende karaktereigenschappen.
quote:bammetjebamie schreef op 05 december 2012 @ 20:57:

Ik weet niet wat je gaat doen als je weer in NL bent maar als je gaat werken of studeren raad ik je een furreal friend hondje aan.Is dat een soort Furby?
Ik wil nog steeds een keer deze :

http://www.cutedaily.com/shunsuke/

Hij is zo schattig! Het is een pomeranian
Mijn schoonzus heeft een Jack Russell x Chihuahua en die is erg druk, heeft heel veel beweging nodig. Zelf heb ik een Dwerg Pincher, hij kan prima een uur mee wandelen, maar als ik daar een keer niet aan toe kom is het ook prima.
quote:Ivetje schreef op 05 december 2012 @ 21:04:

Hij is zo schattig! Het is een pomeranian

Idd erruggg cute! Maar waarom moet dat beestje een kraagje om en een strikje?

Edit; en een badjas aan en een petje op?
Ik heb een "boomer" kruising teckel/maltezer.

Makkelijk lief klein hondje.

Wel een cursusje doe hoor er zit natuurlijk wél teckel in.
Waarom niet in een tas Fame? Als ik mijn hond meeneem dan gaat hij ook in een tas.
quote:brandy38 schreef op 05 december 2012 @ 21:06:

[...]

Idd erruggg cute! Maar waarom moet dat beestje een kraagje om en een strikje?Omdat hem dat nog schattiger maakt
quote:brandy38 schreef op 05 december 2012 @ 21:04:

[...]

Is dat een soort Furby?Yep! Als je een lange dag hebt op je werk of je gaat op vakantie haal je gewoon de batterijen eruit. Reuze praktische hondjes.
En een hoofddoek ook nog. Hahahha
quote:qupida schreef op 05 december 2012 @ 21:07:

Waarom niet in een tas Fame? Als ik mijn hond meeneem dan gaat hij ook in een tas.Echt? Heeft ie geen pootjes?
quote:maZZelen schreef op 05 december 2012 @ 21:07:

[...]

Yep! Als je een lange dag hebt op je werk of je gaat op vakantie haal je gewoon de batterijen eruit. Reuze praktische hondjes.Das idd handig.
quote:Ivetje schreef op 05 december 2012 @ 21:04:

Hij is zo schattig! Het is een pomeranian Oooooooooh lief
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:maZZelen schreef op 05 december 2012 @ 21:07:

[...]

Yep! Als je een lange dag hebt op je werk of je gaat op vakantie haal je gewoon de batterijen eruit. Reuze praktische hondjes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven