Alles over katten!

06-12-2012 12:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste, wat een prachtforum is dit!

Bij mijn vorige topic zoveel lieve reacties gekregen en toen hadden we het over kittens,

nu zal er overigens al een topic over zijn.

Katten zijn nu eenmaal leuk!

Nu dus over de kittens, heeft een van jullie al een kitten, wat voorn batteraaf is het?

Ik kan zelf geen genoeg krijgen van de witte huiskatten, het liefste ook nog een dikke knuffelbeer!

Hoop dat deze topic in de smaak valt!
Ik heb zelf geen kat, maar mijn ouders wel. Is na het overlijden van de hond heel erg aanhankelijk geworden en als ik bij mijn ouders bent, komt ze regelmatig op schoot om te kroelen.

Maar het is geen typische knuffelkat, ze heeft heel duidelijk een voorkeur voor bepaalde mensen. Mijn vriend hoeft maar naar haar te wijzen en ze begint te blazen, een vriend van me roept haar één keer en ze springt bij hem op schoot om hem vervolgens een uur lang kopjes te geven.

Ik zou zelf ook graag een kat willen, maar ik woon op een studentenhuis waar dieren absoluut niet zijn toegestaan. Aai wel regelmatig de kat van de buren, dat is echt een schatje.
Wij hebben 2 perzen, en dat zijn echt de liefste katten die ik ooit heb gehad. Zo zachtaardig en rustig. Je moet ze ook heel zacht behandelen. We hebben nu ook een kitten van 4 maanden, een gewoon katje. Ze is helemaal gek van haar twee grote 'broers'. Je merkt echt dat ze gesteld zijn op elkaar. Het leukste is dat ze altijd bij ons zijn. Met zn alles in de douche, op bed, op de bank. Zo gezellig!
Ik heb een bengaal van 2.5 jaar en een bengaal/british shorthair kitten van bijna 8 maanden. Ze zijn de liefste en de zachtste en de ontdeugendste katten die ik ken, ze zijn fantastisch!
Ik heb twee HTK katten van 11 jaar en ben helemaal gek op ze!! Allebei een totaal ander karakter, maar beide erg lief.
Oooh, Bengalen vind ik zo gaaf! Prachtige katten! Ik heb twee Burmezen, heerlijke beesten. Maar er staan hier ook heel wat behangrollen klaar waar ik ze regelmatig achter plak
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb 3 katten, 2 katers en een poes. De katers zijn 10 en 11 en de poes heb ik gevonden en is nu 1,5. Mijn god wat is die Puckpoes een terror.. verveel me geen moment thuis!
Mijn ouders hebben 2 katten van 15 en zelf heb ik een katje van 4,5 maand uit het asiel, echt een knuffeltje die overal mee naartoe gaat, lekker hyperactief en nieuwsgierig is en ook heel graag komt knuffelen.
ik heb 2 hele lieve katten... 2 katers.... Europese kort haar oftewel huis tuin en keuken katten. 2 totaal verschillende katten...1tje zit het liefst de hele dag bij... ben jij in de slaap kamer dan is hij dat ook .... zelfs op de wc wil die erbij. En de andere komt wanneer die zin heeft, en wil dan lekker geknuffeld worden. Heeft die er genoeg van dan gaat die weer, maar loop je langs hem dan wil die altijd wel een aai... hoe ik dat weet.. hij gaat op zijn rug liggen kijkt je met je grote onschuldige ogen aan en als je hem aait begint die als een gek te knorren! :D i love them!
............. wat voorn batteraaf is het

Wát zeg je?
quote:Olijfje_ schreef op 06 december 2012 @ 13:08:

Maar er staan hier ook heel wat behangrollen klaar waar ik ze regelmatig achter plak Die gebruik ik meestal voor mijn dochter
Ik heb net met mijn lieve kitten heeeeeeeerlijk een dutje gedaan op bed. Met m'n hoofd op zijn ruggetje en zijn pootjes om mijn arm, terwijl hij zich lekker liet aaien en heerlijk in mijn oor aan het spinnen was. Zo gezellig
Wat is een batteraaf?
Echt weer iets Limburgs zie ik, batteraaf is iets of iemand wat kattekwaad uithaalt!

Wat een leuke katten allemaal, I'm jealous!
Hier twee katten, Teun en Toos. Het zijn broer en zus. Ze zijn hier geboren. Helaas is moeders doodgereden toen de kittens 5 weken waren. We wilde eentje uit het nest houden maar omdat moeders er niet meer was hebben we er maar twee gehouden. Ze zijn nu 4 1/2 (of was het nu 5 1/2 ?) jaar.

Zijn echte buitenkatten. Maar tegen het avondeten zitten voor de deur voor het eten. En dan mogen ze daarna niet meer naar buiten tot de volgende ochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven