Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Ik zou graag een uitnodiging krijgen. Woon in NH.
Als je van plan bent actief ermee aan de slag te gaan mag je je emailadres neerzetten, dan krijg je er 1 van me.
Hi Kerst, nog niet gebruikt omdat iPod even moeilijk doet maar wil er graag mee aan de slag, tnx
Ah ok, succes dan! Ookmet je iPod :-)
Hoi, ook ik zou Roamler heel graag willen proberen. Ik dacht dat het in mijn regio (Midden Limburg) niet zo heel moeilijk zou zijn een maar zelfs in het kleinste dorp geeft Roamler aan dat er geen plaatsen beschikbaar zijn. Als iemand er 1 heeft zou ik erg dankbaar zijn
Als je je mailadres neerzet stuur ik je een invite.
Ik heb de app al heel lang op mijn iPhone staan, maar tot nu toe steeds niet kunnen registreren.. Ik zou graag mee willen doen. Ben vaak in het centrum te vinden, dus kan ook makkelijk mee doen met de opdrachten.

Lijkt me dus erg leuk om een invite te krijgen!
anoniem_125266 wijzigde dit bericht op 04-12-2012 17:44
Reden: privacy
% gewijzigd
Zuid-Oost Noord-Brabant is mijn regio
Je hebt een invite Fluffy dus je kan je mailadres weghalen. Succes met Roamleren. Je moet je eerst door het oefenlevel heen slaan maar daarna komen er meer betaalde opdrachten.
quote:kerstklok schreef op 04 december 2012 @ 17:09:

Je hebt een invite Fluffy dus je kan je mailadres weghalen. Succes met Roamleren. Je moet je eerst door het oefenlevel heen slaan maar daarna komen er meer betaalde opdrachten.Heel erg bedankt! Super
Oké, ik geef er ook weer eens eentje weg. De eerste die hier een afbeelding van een kerstman post en niet in mijn provincie woont krijgt een invite.
Klinkt als erg leuke site! Ik wil het ook graag proberen. Heeft er nog iemand een uitnodiging over? Woon in NH (en kan helaas geen plaatjes plakken :-) )

Helpt het als ik er één nadoe?? Hohoho.... Meeeerrrrrryyyyy Christmas!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

(Ik woon in Midden-Limburg)
Ik heb ook een invite te vergeven :-)

De eerste persoon die mij vertelt waarom hij/zij een actieve roamler kan/wil zijn (regelmatig foto's maken van producten in de supermarkt etc) krijgt van mij de invite.
Niekie, zo makkelijk kan het zijn, als je je emailadres post stuur ik je de invite.
Ik kan en wil heel graag een actieve roamler zijn omdat ik vanaf de kerstvakantie helaas werkeloos ben. Ik ga natuurlijk wel heel veel solliciteren maar ik hoop dat dit mij helpt lekker actief te blijven als iedereen om me heen aan het werk is. En een extra zakcentje kan vanaf nu ook geen kwaad!

Ik woon in noord-Holland.
@Meisie87: wat vervelend dat je werkloos zal worden.

Via Roamler kun je inderdaad een extra zakcentje verdienen.

Als je je e-mailadres neer wilt zetten, stuur ik je een invite.
Leuk!!!

-email-

Dank je wel!!!
@Meisie 87: de invite is verstuurd!

Heel veel Roamler plezier :-)

Let wel op: het is heeeeeeeeeeel erg verslavend
Jaaaaa! Dank je wel!!!!
quote:jusa schreef op 07 december 2012 @ 17:07:

Niekie, zo makkelijk kan het zijn, als je je emailadres post stuur ik je de invite.

Ik had al een vriendenverzoek naar je gedaan , maar zo kan het ook:

Alvast bedankt!
anoniem_64f6e5df0ac60 wijzigde dit bericht op 07-12-2012 23:37
Reden: verwijderen mailadres
% gewijzigd
Ik, zoek al een tijdje een roamler invite... Maar kan iemand mij de A.U.B geven? Email: hanli@online.nl.

Alvast bedankt!
Wat is Roamler? Er explodeert hier een topic!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een erg verslavende app voor IPhone, Google maar eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven