Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper delft

05-12-2012 22:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede kapper in delft (of den haag, Rijswijk). De laatste keer ben ik ontzettend verknipt en toen ik terug ging met mijn klacht is dit niet naar tevredenheid behandeld. Gevolg is datum nu al 8 weken voor paal loop en t hoog tijd is voor een nieuwe afspraak. Wie kan mij adviseren? Is Sjenkels een goede salon?

Ik hoop dat jullie tips hebben!
Ik ben erg tevreden over kapper Knoop in Voorburg.
Kapper Leon Zuidgeest in rijswijk
Ok dank jullie wel! Ik hoop nog op meer suggesties misschien ook in delft maar schrijf deze ook op
Idd Leon Zuidgeest aan de lindelaan in Rijswijk
Leon Zuidgeest in Rijswijk.

Ook ben ik fan van Cees Vos in Delft (centrum).
Cees Vos in Delft is inderdaad een fijne kapper!

Ziggy Boo is trouwens ook heel prettig en dan vooral als je wordt geknipt door Esmeralda.

Verder heb ik geen goede ervaringen met kappers in Delft.
Cees Vos inderdaad en Team Kappers in de hoven, maar dan alleen als je door Kevin geknipt wordt.
ik ga altijd naar van Beek kappers in Delft. Erg goede ervaring mee.
a docter a day keeps the apple away
Tom Molier in tanthof vind ik een goede kapper, nadat ze bij Mienis mijn haar verknipt hadden hebben ze het daar weer gefatsoeneerd. Waar was jouw slechte ervaring?
Veel fans van Leon zuidgeest, ik ga eens kijken. Helaas dus niemand met sjenkels ervaringen, daar was ik zelf zo nieuwsgierig naar :-)

Nog nooit gehoord van zowel mienis als Tom Molier, kan komen omdat ik nooit in tanthof kom. Naam van de salon hou ik liever voor mijzelf. Er gaan ook vaak klanten heel tevreden weg en wil nu geen slechte kritiek op internet gooien, zelfstandige zaken hebben t al moeilijk zat op t moment helaas.
Ik ben een paar keer bij Sjenkels geweest en heb hier goede ervaringen mee. Wel vrij prijzig, maar je krijgt er deskundig advies en ze knippen goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven