cv monteur..is dit duur?

08-12-2012 10:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

CK ketel is stuk En net als het zo koud is. Monteur gebeld, die kan straks komen maar vraag 35 euro voorrijkosten en 55 per uur ex btw. Is dat duur? Voor ik me op laat lichten. Heb dit nog nooit aan de hand gehad namelijk.

Alvast dank voor de hulp
Nee dat is wel redelijk normaal!
Is een normaal bedrag. Let op, de materiaal kosten komen er ook nog bij.

Maar hij mag jou geen bedrag zonder btw noemen, of ben je een bedrijf?
Ik zou heel blij zijn dat er vandaag al iemand kan komen. Bedrag klinkt niet uitzonderlijk, weekendtarief he...

Hoop dat je er snel weer lekker warmpjes :-) bij zit.
Ik ook, het is echt koud aan het worden nu, ondanks onze super-isolatie.
Oeh, wat rottig .. Net nu

De prijzen zijn normaal! Hoop dat je er snel weer lekker warmpjes bij kan zitten!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Nope is normaal

Maar daarom altijd een service contract afsluiten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eén van de eerste dingen die kapot gaan is vaak het expansievat. Je kunt erop googelen en die dingen zijn gewoon te koop maar CV is echt een vak apart. Ik vindt het eerlijk gezegd een mooi weekendtarief.
De voorrijkosten zijn minder als wat ik twee weken terug betaalde, [45] maar het uurloon is best pittig vind ik ook, maar wat is het lekker als ie straks weer gemaakt is...je hebt trouwens nog geluk dat ze tijd hebben om te komen, ik had twee jaar terug ook in weekend geen verwarming...-12 was het toen....brrrrr...maar geen tijd hoor!! Gelukkig heb ik een goede buurman ....
Djinman zegt dat dat normaal is. Hij is namelijk servicemonteur, een half uur werk incl voorrijkosten is rond de 70 euro.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Hij rekent een heel uur, maar dat boeit niet zo, ik wil warmte! Bah, wat een kou.
Ik hoop dat je het snel weer warm hebt. Duurt het nog lang voor hij er is? Anders kun je misschien ergens een electrischr kachel regelen/lenen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Hij zegt tegen twee uur...
Ik vind het bedrag erg meevallen. De gemiddelde wasmachinemonteur vraagt met gemak 50 euro voorrijkosten en de gemiddelde garage telt 85 euro per uur. Goed, daarvan moeten ze natuurlijk ook de garage zelf betalen, maar ik denk dat 55 euro (ex btw) in het weekend wel redelijk is.
Vergeet daarnaast niet de materiaalkosten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou overwegen om een servicecontract af te sluiten. Ik betaal 68 euro per jaar. Daarvoor wordt de cv ieder jaar netjes schoon gemaakt en nagekeken. Mocht er binnen een jaar dan toch storing zijn, betaal ik alleen materiaalkosten.
Ik had vorig jaar ook dat probleem, alleen toen voor het nog 16 graden meer. Het was 9,5 graden in mn huis.

Ik heb iemand toen op marktplaats kunnen vinden die voor 50 euro dat ding wilde maken, oh wat was ik blij!!

Uiteindelijk had ik het ook zelf kunnen doen want het slangetje naar buiten was bevroren...
quote:Yezka schreef op 08 december 2012 @ 12:52:

Ik zou overwegen om een servicecontract af te sluiten. Ik betaal 68 euro per jaar. Daarvoor wordt de cv ieder jaar netjes schoon gemaakt en nagekeken. Mocht er binnen een jaar dan toch storing zijn, betaal ik alleen materiaalkosten.

100% mee eens!

Bij ons ligt het contract op 100 euro, maar dit kan per regio verschillen...

Overigens verplicht de brandverzekering dat je de ketel onderhoud volgens het onderhoudsinterval van je ketelmerk.
Misschien klinkt dit vreemd maar bied de man geen koffie aan tot hij de rekening heeft uitgeschreven. Als hij eerst een kwartier koffie drinkt neemt hij die tijd mee als werktijd.
verba volant, scripta manent.
quote:koto37 schreef op 08 december 2012 @ 13:03:

[...]

100% mee eens!

Bij ons ligt het contract op 100 euro, maar dit kan per regio verschillen...

Overigens verplicht de brandverzekering dat je de ketel onderhoud volgens het onderhoudsinterval van je ketelmerk.12 jaar X 100 euro. Ben blij dat ik dat nooit gedaan heb. CV is één keer stuk geweest, gemaakt voor 300 euro ná het weekend. Onderhoud doen we regelmatig maar niet elk jaar. Ik vind 1200 euro een hoop geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven