Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 9 december 2012 om 16:15
Dat is lief Tam, maar ben weer thuis. En ze gaan over uurtje of 2 weer naar hun moeder.
Blijkbaar zijn zij content met elkaar, op deze manier. Dus ja... Laat maar gaan dan hé!?
En normaal, sinds ik weer een baan heb, ben ik werken als de kinderen hier zijn.
Dan lopen we elkaar niet in de weg.
Maar nu heb ik nog vakantie.
Blijkbaar zijn zij content met elkaar, op deze manier. Dus ja... Laat maar gaan dan hé!?
En normaal, sinds ik weer een baan heb, ben ik werken als de kinderen hier zijn.
Dan lopen we elkaar niet in de weg.
Maar nu heb ik nog vakantie.
zondag 9 december 2012 om 16:19
Dankje Zammm!
Nee deedee, zaten ze maarin de puberteit!
Probleem is dat ze heel heel stil en gesloten zijn en je dus nooit weet of ze plezier hebben, blij zijn, of content.
Ook niet als je er naar vraagt.
En ik vraag me dat dan altijd af. Of ze wel een beetje gelukkig zijn. Ondanks dat hun ouders uit elkaar zijn.
En ja, daar krijg ik geen antwoord op....
Dat maakt het zo afschuwelijk. Omdat iedereen hier op de tenen loopt, bewust en onbewust.
Nee deedee, zaten ze maarin de puberteit!
Probleem is dat ze heel heel stil en gesloten zijn en je dus nooit weet of ze plezier hebben, blij zijn, of content.
Ook niet als je er naar vraagt.
En ik vraag me dat dan altijd af. Of ze wel een beetje gelukkig zijn. Ondanks dat hun ouders uit elkaar zijn.
En ja, daar krijg ik geen antwoord op....
Dat maakt het zo afschuwelijk. Omdat iedereen hier op de tenen loopt, bewust en onbewust.
zondag 9 december 2012 om 16:32
Dat is een beetje het "probleem" Zammm. Ze zijn zo braaf, en zo stil en hebben zo geen eigen mening en zo'n beperkte kijk op zichzelf en het leven (inhoeverre dat kan op die leeftijd) spreken zelden tegen, de keren dat partner hier in al die jaren boos is geweest, is op 2 handen te tellen.
Overal "doen ze het goed"
Dus ik heb het idee, al jaren, dat ik de enige ben die er zo over denkt. Behalve mijn familie, die vinden de kinderen ook maar raar en er is geen contact mee te krijgen.
En er is geen sprake van een "stoornis" ofzo. Ja, makkelijk leren ja. Maar sociaal vaardig zijn ze niet. Nou ja, niet, de jongste met name niet. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat ziet of ervaart.
Dus ja...
Overal "doen ze het goed"
Dus ik heb het idee, al jaren, dat ik de enige ben die er zo over denkt. Behalve mijn familie, die vinden de kinderen ook maar raar en er is geen contact mee te krijgen.
En er is geen sprake van een "stoornis" ofzo. Ja, makkelijk leren ja. Maar sociaal vaardig zijn ze niet. Nou ja, niet, de jongste met name niet. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat ziet of ervaart.
Dus ja...
zondag 9 december 2012 om 16:57
Toevallig even binnengewipt, druk RL de laatste tijd...quote:secondhandsuus schreef op 09 december 2012 @ 16:09:
De kinderen van mijn partner zijn er. En normaal gesproken, zijn kinderen echt aanwezig, spelen, vragen, zijn brutaal, willen aandacht e.d..
Deze 2 niet.
Da's hier ook zo Suus, maar kan het niet zo zijn dat ze gewoon zo in elkaar zitten? Hier ook eens in de 2 weken een 12-jarige over de vloer die ook 'onzichtbaar' aanwezig is.
Hebben de kinderen wel vriendjes (bij vader of moeder)?
Wat ik namelijk merk is dat ze hier wel druk kán doen met dat vriendinnetje. Maar als vriendinnetje geen tijd heeft, dan vermaakt ze zich zelf met van alles en nog wat en is het ook zo'n rustig, lief en stil meisje.
De kinderen van mijn partner zijn er. En normaal gesproken, zijn kinderen echt aanwezig, spelen, vragen, zijn brutaal, willen aandacht e.d..
Deze 2 niet.
Da's hier ook zo Suus, maar kan het niet zo zijn dat ze gewoon zo in elkaar zitten? Hier ook eens in de 2 weken een 12-jarige over de vloer die ook 'onzichtbaar' aanwezig is.
Wat ik namelijk merk is dat ze hier wel druk kán doen met dat vriendinnetje. Maar als vriendinnetje geen tijd heeft, dan vermaakt ze zich zelf met van alles en nog wat en is het ook zo'n rustig, lief en stil meisje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 9 december 2012 om 17:00
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 december 2012 @ 16:57:
Toevallig even binnengewipt, druk RL de laatste tijd...
[...]
Wat ik namelijk merk is dat ze hier wel druk kán doen met dat vriendinnetje. Maar als vriendinnetje geen tijd heeft, dan vermaakt ze zich zelf met van alles en nog wat en is het ook zo'n rustig, lief en stil meisje.Oudste niet, heb ik nog nooit horen/zien afspreken, ook niet dat hij verteld dat hij dat bij zijn moeder doet. Jongste heeeel soms een vriendinnetje mee hier naartoe.
Toevallig even binnengewipt, druk RL de laatste tijd...
[...]
Wat ik namelijk merk is dat ze hier wel druk kán doen met dat vriendinnetje. Maar als vriendinnetje geen tijd heeft, dan vermaakt ze zich zelf met van alles en nog wat en is het ook zo'n rustig, lief en stil meisje.Oudste niet, heb ik nog nooit horen/zien afspreken, ook niet dat hij verteld dat hij dat bij zijn moeder doet. Jongste heeeel soms een vriendinnetje mee hier naartoe.