Gezondheid alle pijlers

Aaaaaahhg scheeruitslag!!

09-12-2012 19:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik heb al een beetje gegoogled en dingen uitgeprobeerd maar nu ik er WEER last van heb ben ik er aardig klaar mee! Ik ben een jonge vrouw en wil gewoon mooi glad zijn zonder uitslag! Wie heeft er tips?

Dankjewel alvast!
Kind, wat schreeuw je.

PFB Vanish, o.a. verkrijgbaar bij DA. Succes.
JEEMIG DOE ES EVEN NORMAAL ZEG!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo, het kan maar duidelijk zijn...

Maar goed, dat wat iedereen tegen je zal zeggen hier: PFB Vanish. Te krijgen bij de DA drogist of de apotheek.
Epileren? Dan hoef je niet zo vaak te scheren.
Ik wil ook wel eens wat.
VERVELEND HE? ALS JE ZO SCHREEUWEND TE WOORD GESTAAN WORDT? DAT HAD IK NOU MET JOUW TOPICTITEL.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet scheren dus
quote:Enn schreef op 09 december 2012 @ 19:54:

VERVELEND HE? ALS JE ZO SCHREEUWEND TE WOORD GESTAAN WORDT? DAT HAD IK NOU MET JOUW TOPICTITEL.
En voor de rest helpt bij mij Nivea Aftershave Lotion erg goed.
wegwerpmesjes. talkpoeder. droogscheren.

en capslock niet meer gebruiken
quote:Cookie-Dough schreef op 09 december 2012 @ 19:55:

Niet schereeuwen dus
of af hakken, werkt nog beter.
Jeetje, ik dacht dat je benen onder de pukkels zouden zitten en je over 5 minuten voor je vriendje uit de kleren moet. Get a grip.
Ik dacht dat de taalpolitie vrij had op zondagavond..
Bedankt voor de tips, ga t proberen
SUCCES!
Ccake
Talkpoeder helpt bij mij prima.
Sudocrem helpt daarbij!!
Ik smeer ook sudocrem direct na het scheren en dat helpt prima.
Als je audiciens smeert gelijk na het scheren, heb je dan helemaal geen uitslag? En doe je dat dan maar 1x of herhaal je dat een paar keer?
Sudocreme sorry typ op iPhone

Deze dus.

Ik weet nog goed dat ik dit jaren geleden hier ook als tip gaf (onder een andere nick weliswaar) en dat ik meteen allerlei opmerking kreeg dat ik aan het spammen was. Inmiddels weten velen hier dat het geweldig spul is.
Ja die ga ik morgen sowieso kopen. Is deze handig om te smeren gelijk na het scheren zodat je uitslag voorkomt? Of werkt het alleen als je uitslag hebt, zodat dit snel over is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven