Ik heb al een beetje gegoogled en dingen uitgeprobeerd maar nu ik er WEER last van heb ben ik er aardig klaar mee! Ik ben een jonge vrouw en wil gewoon mooi glad zijn zonder uitslag! Wie heeft er tips?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
VERVELEND HE? ALS JE ZO SCHREEUWEND TE WOORD GESTAAN WORDT? DAT HAD IK NOU MET JOUW TOPICTITEL.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En voor de rest helpt bij mij Nivea Aftershave Lotion erg goed.
Ik weet nog goed dat ik dit jaren geleden hier ook als tip gaf (onder een andere nick weliswaar) en dat ik meteen allerlei opmerking kreeg dat ik aan het spammen was. Inmiddels weten velen hier dat het geweldig spul is.
Ja die ga ik morgen sowieso kopen. Is deze handig om te smeren gelijk na het scheren zodat je uitslag voorkomt? Of werkt het alleen als je uitslag hebt, zodat dit snel over is?