Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012 deel 2

02-12-2012 20:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hier weer verder genieten van Dan

En van Sum dit keer

DenDen heeft wel een gave voor humor in het dansen, lijkt het. Kan ook van pas komen!
quote:Bertrade schreef op 09 december 2012 @ 20:55:

[...]

Denk ik ook. Dat doet ook nog pijn als je het wel gewend bent. Ik dacht trouwens dat Vivian een klassieke opleiding had gedaa? Dan heeft ze toch ook wel spitsen aan gehad?Nee dat hoeft niet. Je mag als jong meisje alleen beginnen met op spitzen dansen als je enkels daar sterk genoeg voor zijn. Het kan zijn dat haar enkels dat op 13 jarige leeftijd, door de groei niet sterk genoeg waren maar nu ze volgroeid is haar enkels wel sterk genoeg zijn.
Sum, hoe werkt dat tijdens de opnamen? Worden die stilgelegd als ze zich omkleden?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De koppels dame en heer zijn toch evengoed concurrenten?
quote:coolpack2 schreef op 09 december 2012 @ 21:00:

De koppels dame en heer zijn toch evengoed concurrenten? denk dat ze dat minder voelen, omdat ze de eerste ronden samen wel of niet in de dance4yourlife stonden
quote:rosanna08 schreef op 09 december 2012 @ 20:59:

Sum, hoe werkt dat tijdens de opnamen? Worden die stilgelegd als ze zich omkleden?

Hoe bedoel je?

Tijdens het omkleden en in de reclames sta je gewoon als een kudde schapen te wachten

Maar er wordt dan niet gefilmd

Oh...en er komt zo'n klapmeneer vertellen dat we na de pauze allemaal HEEL hard moeten joelen en zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Niemand hier voor Khalila? Vind haar choreo's minder leuk dan van Vief, voelt een beetje als valsspelen van sytycd. En Vief danst echt heel goed, maar Khalila vind ik veel puurder.
Bij Mike en Thomas vermaakten de heren zelf het publiek tijdens het verbouwen van het decor. Met een quiz waarbij je Snickers kon winnen (lees: ongeveer in jouw richting toegeworpen kreeg) :-D
Faya Laurens zag er daar uit bij de promo van robinson alsof ze ook wat mocht zeggen omdat ze de plasketting om had
quote:lazuriet schreef op 09 december 2012 @ 21:06:

Niemand hier voor Khalila? Vind haar choreo's minder leuk dan van Vief, voelt een beetje als valsspelen van sytycd. En Vief danst echt heel goed, maar Khalila vind ik veel puurder.Ik heb het program niet zo gevolgd tot vorige week, maar ik neig ook naar die mening. kan het alleen niet zo goed beoordelen, omdat ook ik de choreo's minder vind die zij had.
quote:lazuriet schreef op 09 december 2012 @ 21:06:

Niemand hier voor Khalila? Vind haar choreo's minder leuk dan van Vief, voelt een beetje als valsspelen van sytycd. En Vief danst echt heel goed, maar Khalila vind ik veel puurder.Ik vind Kalila zeker goed, maar ik vind haar niet zo mooi dansen als Vivian. Ze is me te lomp, te mannelijk.
Ze slapen toch hopelijk wel gewoon in een bed en niet in die dingen?
quote:S0LEIL schreef op zondag 09 december 2012 21:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lazuriet in "SYTYCD 2012 deel 2"" class="messagelink">lazuriet schreef op 09 december 2012 @ 21:06</a>:</b>

Niemand hier voor Khalila? Vind haar choreo's minder leuk dan van Vief, voelt een beetje als valsspelen van sytycd. En Vief danst echt heel goed, maar Khalila vind ik veel puurder.</div></blockquote>Ik vind Kalika zeker goed, maar ik vind haar niet zo mooi dansen als Vivian. Ze is me te lomp, te mannelijk. Vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Grappig die verschillende meningen, ik vind haar juist vrouwelijk.
quote:Summerdance schreef op 09 december 2012 @ 21:03:

[...]

Hoe bedoel je?

Tijdens het omkleden en in de reclames sta je gewoon als een kudde schapen te wachten

Maar er wordt dan niet gefilmd

Oh...en er komt zo'n klapmeneer vertellen dat we na de pauze allemaal HEEL hard moeten joelen en zo ja dat bedoelde ik ook vooral of ze in het echt net zo weinig tijd krijgen als in het programma gesuggereerd wordt
Ik vind Vief soepeler dan Kalila.
Kalila ziet er wel mooier uit dan normaal, zo met dat haar.
quote:Pippin schreef op 09 december 2012 @ 21:11:

Ik vind Vief soepeler dan Kalila.

Ik ook!

Wat niet wil zeggen dat ik Kalila niet goed vind.

Ik vind Vief gewon beter
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik vind haar ook vvrouwelijker

Ik vind Vief soepeler dan Kalila.Ja, vond ik ook. Kalila blijft altijd zo groot dansen, breed. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.
Is het waar dat ze bij een dansopleiding op de eerste dag bij elkaar worden gezet in hun blote kont zodat ze niet meer zo gericht zijn op lijven en onzekerheid ofzo? Is me ooit eens verteld maar weet niet of het waar is

Ik vind Vief soepeler dan Kalila.Volgens mij komt dat minder soepele/lompe doordat ze best lang is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bibberstemmetje van Jef altijd
Ik vind dat bij de samendans Kalila beter over kwam, krachtiger dan Vivian. Maar Vivian is gewoon een betere danser.
Ik vind Kalila ook prachtig, maar Viviane raakt me. Sinds haar auditie, die me in tranen bracht. Ze danst met haar ziel.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven