Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012 deel 2

02-12-2012 20:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hier weer verder genieten van Dan

En van Sum dit keer

quote:Summerdance schreef op 09 december 2012 @ 22:26:

Oh...er komt weer een seizoen

Ik had een beetje het gevoel dat het dit jaar voor het laatst was

Dat dacht ik ook een beetje, vooral omdat Dan er wat minder met zijn mooie hoofd bij leek te zijn.

Ik ben benieuwd of Jef dan nog in de jury mag
quote:dubiootje schreef op 09 december 2012 @ 22:25:

Ik hoop zo dat z'n ouders zitten te kijken. ik ook en dat ze dan spijt als haren op hun hoofd hebben dat ze hun zoon niet gesteund hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
God mensen, wat moeten we nu?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, kennelijk kunnen we rappers in de sneeuw kijken...

Echt, hoe bedenk je het en hoe krijg je daar geld voor om het te maken en uit te zenden?!?
Kan wel leven met deze uitslag. Ik gun het Fred om een goede opleiding te doen. Ik vind die battle alleen helemaal niks in de finale, echt een domper.
Die auditie van Vivian was inderdaad erg mooi, heb hem net even gekeken op youtube.
Ik hoop dat ze zich rotschamen. Nu heeft iedereen zijn talent kunnen zien. Hopelijk worden ze er door veel mensen op aangesproken. Echt knap hoe hij dit heeft overwonnen (of misschien is hij daardoor juist vechtlustig geworden).
Ga in therapie!
Nah, dat was het. Tijd om te gaan slapen. Welterusten.
Ik val een beetje in een gat nu.
Ga in therapie!
Trustuh!
Ga in therapie!
Ik zit er momenteel zo bij

Ik ga jullie zo missen!

Ik vond deze keer weer een slechte battle, net als vorig jaar.

Toen ik Fred zag dansen met Vivian zei ik tegen mijn vriend daar staan de nummer 1 en 2 (makkelijk praten nu het voorbij is maar het is waar). Ik dacht, stemgedrag alleen, dat Kalila er als eerste uit zou gaan.

Fred gun ik de opleiding maar ik was meer voor Vivian.

Zwart gat op zondag, finale Expeditie donderdag (weer een zwart gat) en ook nog The voice finale kan het nog erger???
AD:

Steun ouders

De Vlaming heeft sinds zijn veertiende jaar een passie voor dansen, maar kon deze niet delen met zijn ouders. Samen met een vriend volgt hij lessen op een dansschool waar de lerares zich al snel ontfermt over de jonge danser.

De ouders van Frederic toonden weinig belangstelling voor zijn passie en kwamen vrijwel nooit naar zijn optredens. Dat is gelukkig voor de danser tegenwoordig wel anders. Tijdens zijn optredens in So You Think You Can Dance waren ze regelmatig in het publiek te vinden.
Wie is de Mol? begint gelukkig weer binnenkort, want na het aflopen van SYTYCD, The Bachelor, Love in the Wild, TVOH en zo weet ik ook niet wat ik moet doen.

SYTYCD is mijn favoriete programma trouwens, ik was voor Vivian maar vind het leuk voor Fred. En nu ben ik in een gat gevallen, zoals anderen hier ook.

Ik denk dat men er gewoon mee doorgaat trouwens, dat dit niet de laatste keer was.
Er komt binnenkort bij RTL 4 een dans programma, daar schijnt Dan ook in de jury te zitten Begint wel pas in februari!
Is dat niet The Battle met de choreografen?
quote:Eleonora schreef op 10 december 2012 @ 06:58:

Ik denk dat men er gewoon mee doorgaat trouwens, dat dit niet de laatste keer was.

Ja Lé, dat weet ik wel zeker, want Dennis zei gisteren nog dat je je wel weer op kon geven voor volgend jaar!

Wat denk je, is je heup dan weer helemaal up to speed en kunnen we jou in de audities verwachten?
Wat dácht je!

Ik oefen mijn arabesques nu al met rechts en breng mijn dochter op spitzen naar school!

44 is toch niet te oud?
quote:Eleonora schreef op 10 december 2012 @ 15:53:

Wat dácht je!

Ik oefen mijn arabesques nu al met rechts en breng mijn dochter op spitzen naar school!

44 is toch niet te oud?Die nieuwe heup van je is nog niet eens 1 jaar oud, you're good to go!
quote:spaghettisaus schreef op 10 december 2012 @ 07:37:

Er komt binnenkort bij RTL 4 een dans programma, daar schijnt Dan ook in de jury te zitten Begint wel pas in februari!

Alleen... wat dan tot februari?
Kunnen we ook als forumkoordansgroep meedoen denken jullie?
quote:S0LEIL schreef op 10 december 2012 @ 21:47:

Kunnen we ook als forumkoordansgroep meedoen denken jullie?

Tsssssssssssssssssssskkkkkk natuurlijk, waar denk jij dan dat we al die maanden voor aan het trainen zijn

Ik heb toevallig Vin gebeld

Je weet wel, Vincent Vianen, ik mag Vin zeggen...of Vinnie
Ik noem hem ViViane. Da's voor intima's.
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 10 december 2012 @ 15:53:

Wat dácht je!

44 is toch niet te oud?

Om te beginnen:

https://twitter.com/FreeD ... 77201289182593026/photo/1
Voor de Dan Karaty liefhebbers:

Dan Karaty krijgt realitysoap

AMSTERDAM -

Dan Karaty en zijn echtgenote Natasha zijn op appartementenjacht in Amsterdam. RTL is van plan een realitysoap te maken over hun verhuizing naar Nederland.

Dan, die in 2008 naar Nederland kwam om het programma So You Think You Can Dance in Nederland te introduceren, heeft hier intussen zoveel werk dat hij heeft besloten te blijven. In de loop van het interview ontglipt hem waarom. „RTL wil ook een reallife maken over onze emigratie.”

Natasha schudt haar lange krullen naar achteren. „Dat wordt nog wel wennen, de hele dag camera’s achter je aan. Ook als je nog geen make-up op hebt.” Natasha voelt zich overigens als een vis in het water in Amsterdam. „Ik ben Nederlands aan het leren. Heb ik zo’n koptelefoon op, ligt Dan slap van het lachen op de bank. Mijn uitspraak schijnt nog niet helemaal top te zijn.”

http://www.telegraaf.nl/p ... krijgt_realitysoap__.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven