lekker zeuren om eigelijk niks

10-12-2012 12:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had eens zin lekker te zeuren eigelijk om niks maar wel eens zin in wie doet er mee? alles mag ook als is het toaal onbelangrijk

ik trap af

ik wil ff zeuren over het werk ze hebben zich bedacht dat ze de kersviering in een motel lang de autobaan houden waar iedereen die dus geen auto heeft en waar total geen bussen komen zelf heen moet komen. sjonge jonge

nou kom op zeuren
Dat het vaste personeel een chocoladeletter kreeg op het werk, omdat de werkgever zo blij was met hun inzet het afgelopen jaar. Blijkbaar voldeed geen een van de inhuurmensen (zo'n 15 personen op een bestand van 100 werknemers) want die kregen niets.

Op het ene bureau lag dus wel een letter, op een andere niet.

Sneu.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
He wat heerlijk als je zo'n goed leven hebt dat je je slechts om onbenulligheden druk maakt.
quote:Frizzy schreef op 10 december 2012 @ 12:37:

He wat heerlijk als je zo'n goed leven hebt dat je je slechts om onbenulligheden druk maakt.Ik heb inderdaad een prima leven Frizzy (ondanks over 2 weken werkeloos en nog wat dingen), maar ben momenteel even in een zeikmodus. Sorry!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat ik weer eens moet verzinnen wat ik mag gaan koken.
Dat ik weer 4 keer de deur uit moet met dit snertweer. Met baby en peuter mee in dikke kleren en regenpakken.
Ik haat plonstoiletten. Dat je zit te poepen en op het moment supreme een lekkere plens pleewater op je vajayjay en achterwerk krijgt.
quote:Frizzy schreef op 10 december 2012 @ 12:37:

He wat heerlijk als je zo'n goed leven hebt dat je je slechts om onbenulligheden druk maakt.He wat vervelend als je zo'n rotleven hebt dat je alleen nog maar zuur kunt reageren op een luchtig topic.
quote:Orzoo schreef op 10 december 2012 @ 12:43:

Ik haat plonstoiletten. Dat je zit te poepen en op het moment supreme een lekkere plens pleewater op je vajayjay en achterwerk krijgt.
Ik haat opgewekte mensen als ik zelf in een kut bui ben.

Ik haat een kutbui.

Ik haat plonstoiletten. Dat je zit te poepen en op het moment supreme een lekkere plens pleewater op je vajayjay en achterwerk krijgt.Op je wat?!?
Mag ik meedoen? Gisteravond ontzettend potje lopen janekn omat onze kinderen de hele tijd ruziemaken (5 en 7 jaar). Zolanfg je er 1 hebt (oudste was ergens spelen gistermiddag) dan is het gezellig. Zodra ze emt zijn tweeen zijn is het binnen 5 minuten slaan, schreeuwen etc. Ik kan erg slecht tegen rusie (heeft ook met mijn verleden te maken, gescheiden ouders etc.), dus ik kan er helemaal van over de rooie gaan.

Vandaag ben ik gewoon brak van het janken van gisteren.

Nu weer op mijn werk en ookh ier zeurt iedereen over niks....bleeh, zal blij zijn als deze dag over is
Aanstaande zaterdag moet/ga ik sinterklaas vieren. Totaal geen zin in omdat die beste man dan alweer tien dagen uit het land is en ik al helemaal in de kerststemming zit.
En wie heeft al die kerstzooi uitgevonden.

Even een boom, een paar lampen en dag 100,-

Vervolgens is je auto goor en je huis en iedereen maakt ruzie want die bal moet daar en neeeeee, die moet niet daar....

En ja er zijn vast oplossingen voor, maar die hoef ik niet te horen, want ik wil er alleen maar over zeuren.
quote:Zusenzoo schreef op 10 december 2012 @ 12:52:

En wie heeft al die kerstzooi uitgevonden.

Even een boom, een paar lampen en dag 100,-

Vervolgens is je auto goor en je huis en iedereen maakt ruzie want die bal moet daar en neeeeee, die moet niet daar....

En ja er zijn vast oplossingen voor, maar die hoef ik niet te horen, want ik wil er alleen maar over zeuren.
Huh zusenzoo wat voor kerstversiering heb jij gekocht??? Hier een boom in pot van 25 euro bij praxis en voor de versiering zou je voor 20 in totaal ook klaar moeten zijn.
Oh oeps sorry.
Mag ik dan zeuren over de (gratis) boom die man mocht uitzoeken als relatiegeschenk van een klant, en dat 'ie dan de grootste boom meeneemt die hij vinden kan? Die dan dus niet in de kamer past en steeds omvalt omdat 'ie te zwaar is voor onze emmer? En die hij door het halve huis sleept zodat de hele vloer die ik net gedweild had nog een keer kan, 10 minuten voordat er kijkers voor ons huis komen?

(Verder heel dankbaar voor de kijkers, gratis boom en plastic ballen hoor )
Ik zeur ook graag.

Ben 37 weken zwanger, heb griep, last van mijn lijf en ook van de bouwvakkers die al weeeken om het huis dralen.

Grote renovatie, binnekort gaan ze de dakkapel vervangen. Binnekort was volgens de wbv 3 weken geleden, volgens een aannemer half februari en nu hoor ik de 1e week van januari.

Fijn straks dat getimmer en gekloot met een pasgeboren kind in huis.

Maarja, misschien word het wel april of is ineens het geld op, kan allemaal maar zo.

Dat was het voor nu.
Ik irriteer me over t feit dat ik op t forum wordt afgezeken over t feit dat ik geen zin in vakanrie zou hebben en er daarom een topic voor open... Oftewel rot op , je kent me niet, dus veroordeel me niet over iets wat je niet eens kunt weten..

Wie heeft die dingen uberhaupt verzonnen?!

Smerig toch!
Ps wie de schoen past.. Trekke hem aan..
Een boom van 40 euro, lampjes a 20 euro, een verlengsnoer a 14,- en een kersthuisje van 25,- en nog iets.
Ik kom even zeuren over de afkorting TS, die hier wel eens gebruikt wordt voor een Topic Starter. Terwijl TS in de medische wereld bekend staat als 'Tentamen Suicide' ofwel zelfmoordpoging. Ik vind het altijd zo stom staan!

Maar goed, dat zal vooral achter mijn medische achtergrond liggen, daarom is het misschien wel zeuren om niks.
Dat verlengsnoer heeft gouden randjes, ik weet het, net als de boom.

Maar geen zin om weer in discussie te vervallen met 3 andere kinderen thuis. Dus .

Maar zeuren mag hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven