Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Harder wordt Hoer
Later is nu
Hahaha
Ga in therapie!
Als ik XXX neer wil zetten (als in 3 kusjes) dan komt er altijd XTC te staan.

Toen heeft laatst iemand de politie gebeld en kreeg ik een inval van de narcotica brigade.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo komt er onder sms'jes aan mijn ouders in plaats van Dikke kus steeds Dikke kut te staan.
Ga in therapie!
meine gute, hoe kan ik dit pareltje hebben gemist
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hemeltjelief, dan heb je nog wat te doen, staaaar
Ga in therapie!
HeeLillyoftheLaura, wanneer wordt je andere hup nu gerepareerd? Ik heb zo'n zin in weer zo'n warm, gezellig glittertopic in deze feestmaand.
Ga in therapie!
Ach Dûhklikootje, sommige mensen denken alleen aan zichzelf. Nueffeniethoora zal het wel laten doen als wij allemaal op skivakantie zijn en er dus geen moer aan hebben.
quote:Maleficent schreef op 09 december 2012 @ 13:13:

Als ik XXX neer wil zetten (als in 3 kusjes) dan komt er altijd XTC te staan.

Toen heeft laatst iemand de politie gebeld en kreeg ik een inval van de narcotica brigade.

Omgekeerd gebeurt hetzelfde! Gevolg: in ons drugskartel word ik niet meer serieus genomen omdat men denkt dat ik de hele tijd kusjes loop te geven.

quote:dubiootje schreef op 09 december 2012 @ 13:17:

Zo komt er onder sms'jes aan mijn ouders in plaats van Dikke kus steeds Dikke kut te staan.HOERHOERHOERHOERHOERHOER
quote:dubiootje schreef op 09 december 2012 @ 13:29:

Hemeltjelief, dan heb je nog wat te doen, staaaar Ik zie het, ben er zwaar van de leg van!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:dubiootje schreef op 09 december 2012 @ 13:33:

HeeLillyoftheLaura, wanneer wordt je andere hup nu gerepareerd? Ik heb zo'n zin in weer zo'n warm, gezellig glittertopic in deze feestmaand.

Glitterz.. dat vind ik toch wel zó achterhaald. Zó 2012 Vré-se-lijk. Bah.

Maar goed, als je zo graag wilt glitteren, open je er toch een topic over

(waarom doen een aantal smileys het trouwens niet?)
Later is nu
quote:saaaaar81 schreef op 09 december 2012 @ 14:42:

[...]

Ik zie het, ben er zwaar van de leg van!Oh, daar hebben we er weer eentje met last van haar hormonen. Ik erger me zo verschrikkelijk aan mensen die roepen dat hun hormonen een excuus zijn om maar raak te zeiken! Ga eens kijken in Afrika, daar hebben de mensen nog nooit van hormonen gehoord! Die negers werken veel te hard om hun broodje bij elkaar te scharrelen! Weet je wat jij nodig hebt? De schop-onder-je-reet therapie! Ga werken!
quote:saaaaar81 schreef op 09 december 2012 @ 14:42:

[...]

Ik zie het, ben er zwaar van de leg van!Gezellig Raaaar81!
Verder eens met Lamme-Vol&Rot. Zeker weer zo'n thuisblijfmoeder die niks gewend is. Heb ik echt zo'n hekel aan, dat soort luie wijven verpesten het voor alle vrouwen op de arbeidsmarkt.
Hebben ze in Afrika geen hormonen

moeten we die niet eens voor hen gaan inzamelen dan? Jeumig, dat je daar nou nooit wat van hoort. Altijd maar eten en geld sturen, medische hulp, vanalles, maar géén hormonen. Wat leven we toch in een egoïstische wereld!
Later is nu
quote:saaaaar81 schreef op 09 december 2012 @ 13:18:

meine gute, hoe kan ik dit pareltje hebben gemist Misschien moet je je bril eens opzetten in plaats van als haarband te gebruiken.
quote:dubiootje schreef op 09 december 2012 @ 13:33:

Hoplametjerokkiootje, de reparatie hangt van de wachtlijsten in de zorg af. En dan verwacht ik natuurlijk wederom een 'spontaan' geopend steuntopic. Logisch.

Maar dat mag je zeker niet zeggen op dit forum.
Nou weet je, dan open ik er vast één. Daarmee sturen we dan zo veel positieve energie de kosmos in dat jouw hup!reparatie zomaar hup! bovenaan de lijst staat.
Ga in therapie!
Help

Ik heb het gevoel dat ik onzichtbaar ben. Als ik praat tegen mensen, kijken ze door me heen, lijkt het wel. Auto's remmen nit voor mij, katten blazen naar mij. Die zien me dan kennelijk weer wel, maar vroeger gaven ze kopjes, nu dit.

Ook op het forum negeert iedereen me. En ik zit niet onder de neugeerknop. Dat voel ik

wat moet ik doen?
Later is nu
Up.
Ga in therapie!
Jammer dat er na Boerenbontiootje niemand meer gepost heeft. Zo komt dit topic natuurlijk nooit vol.
Tja, ik zit hier een beetje een monoloog te houden. Blij dat er iemand wat terugzegt, Lé.
Ga in therapie!
Ik zag het Dú, gewoon jammer van zo'n topic.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven