Gezondheid alle pijlers

kapot

10-12-2012 18:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd voel ik me overdag prima voldoende energie enzo maar dan kom ik thuis en dan ga ik zitten en dan stort ik helemaal in en voel ik me down en misselijk en hoofdpijn het is niet zo zeer dat ik wil slapen maar gewoon even niks meer kan en beetje blegh voel.

Wie kent dit gevoel en heeft dit ook? Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Winterdipje denk ik...
Dat wordt een lange winter dan! Tips?
Even naar de huisarts. Ik herken het niet als winterdipklacht trouwens, dat is meer lamledigheid en me depri voelen. Hoofdpijn en misselijkheid horen daar bij mij niet bij.

Maar al hoorden ze er wel bij: gewoon even naar de huisarts en je klachten melden, dan kunnen lichamelijke oorzaken uitgesloten worden.
Ik herken het ook, bij mij zit het ook tussen de oren ala winterdip.. Maar dat komt ook omdat ik me hier totaal niet op me gemak voel.
Ik ben naar de huisarts geweest en die gaf de verkoudheid de schuld en dat ik wat rust moest nemen.
Dit weekend ook weinig gedaan maar van thuis zitten werd ik ook niet gelukkig van
Ik herken het. Had toen b12 tekort. Even langs de ha.
Het kan ook vitamine d tekort zijn.
Wanneer ben je bij de huisarts geweest? En hoe lang heeft die gezegd dat je het aan moet kijken? Als er -zeg- na een week geen verbetering is, dan zou ik gewoon terug gaan naar de huisarts.
Morgen de Etos plunderen dus ;p
1.5 week geleden, hij heeft geen tijd er bij gezegd. Morgen bellen of is dat te snel?
Ik zou eerst opnieuw langs de huisarts. De Etos plunderen kan altijd nog. Mocht de huisarts bloedonderzoek willen doen naar tekorten, dan kan het van belang zijn dat je niet zelf al bent begonnen met van alles te gaan slikken. Overleg dat even met de huisarts dus.
Overigens neem ik aan dat de verkoudheid al 1,5 week over is en je hoofdpijn en misselijkheid zijn gebleven? Als je nog verkouden bent, dan heeft het geen zin om naar de huisarts te gaan volgens mij.
Ben nog een klein beetje verkouden maar lang niet zo erg meer, ben bang dat de huisarts indirect zegt stel je niet aan!
En hoe voel je je als je een dag vrij bent?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Heb je ook wel eens maagpijn en onregelmatige ontlasting, naast de hoofdpijn en misselijkheid?

Dan heb je misschien een candida infectie
I believe in good
Als ik vrij ben voel ik me ook kloten! Zolang ik bezig ben heb ik nergens last van maar als ik stil zit blegh!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven