Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daarom gebruik ik het altijd chique brandweerslangenleer.

Hartstikke schoon kwa CO3 uitstoot, elke keer na gebruik gewassen en het heeft levens gered, voordat het een tweede leven kreeg. Geweldig goed!
Later is nu
Ik zweer bij evolutieleer. Hardstikke voordelig: je koopt een handtasje en na verloop van tijd heb je een hutkoffer.
Zeg, hou effe op. Ik zit hier bij de garage te wachten tot m'n auto klaar is en ik word een beetje raar aangekeken.

Evolutieleer
Ga in therapie!
Wat zouden jullie gedaan hebben?

Van de week liep ik met mijn zoontje van 4 door de stad toen er een groepje gehandicapten + begeleiders langskwam.

Het was een vreselijk gezicht die kwijlende, rare geluiden uitstotende mensen in rolstoel langs te zien komen. Mijn zoontje zette grote ogen op en z'n onderkaak lag bijkans op de grond, daar is toen een schaafwondje door ontstaan. Toen ben ik even naar de begeleiders gelopen om te zeggen dat mijn zoontje bijna een onherstelbaar ontsierend litteken op zijn kin had gekregen veroorzaakt door hun gehandicapten die langliepen. De begeleiders keken me glazig aan en zetten toen de elektrische rolstoelen op standje turbo 'we hebben haast' en ze spurtten er vandoor.

Raar niet? Ze hadden wel even sorry kunnen zeggen dat ze en plein publique kinderen de stuipen op het lijf joegen. Ik kon me wel voor me kop slaan dat ik niet het productienr van een van de rolstoelen opgeschreven had, om verhaal te halen bij de instelling en het instituut voor de rechten van de mens.

Ik ben er nou al dagen kwaad over, mijn man, zoon en kat moeten het ontgelden, dus dat wil ik ze ook in de orthopedische schoenen schuiven.

Dus aub alleen reacties die mijn gelijk geven svp graag.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 december 2012 @ 23:28:

Merry_Christmas

pffffffft we hoeven je poes niet te zien.

Niks bijzonders, zo'n beige langharig ding op leeftijd.

Dan kan ik maar gewoon het beste plat op mijn kont op mijn schapenvacht blijven zitten de komende tijd. Val ik niet zo op.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe jurk trouwens?

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gisteren weer zo'n gezellige date gehad he, kijk wat een lol!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@Starwhine: ik zou alle gehandicaptentehuizen in de buurt langs gaan en eisen dat ze alle bewoners tentoonstellen zodat jij ze kunt herkennen. En als je dan de schuldigen ontdekt hebt een proces aanspannen wegens opzettelijke verminking van jouw bloedje. Zijn ze nou helemaal gek. Ik snap ziezewo oeberhoubt niet waarom dat soort mensen in het openbaar mogen rondrijden/-strompelen.Zo detonant, bah.
quote:Very__Cherry schreef op 12 december 2012 @ 10:20:

Gisteren weer zo'n gezellige date gehad he, kijk wat een lol!

[afbeelding]Leuk. Waarom kijkt die stoel zo verbaasd?
Welke hond zal ik nemen? Ik woon op vijf hoog, zonder lift, heb twee kamers en een loggia.

Ik heb al drie katten.

Zelf dacht ik aan een bouvier of een schapendoes.
Neem een zeehond. Die hoef je niet uit te laten en als je je katten eens op een visje trakteert kan die gezellig mee eten.
Rode hond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een loggia? Is dat een sjiek woord voor balkon? Indien ja, neem dan een hazewindhond. Die kan op dat balkon lekker uitwaaien. Indien nee, een Italiaanse bullterrier. Gewoon omdat zijn afkomst leuk matcht met loggia.
Nee stalkonijn, ze bedoelt wat anders maar ze spelt het verkeerd: lochia . Wat dat dan weer met die huisdieren te maken heeft weet ik ook niet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 10:30:

[...]

Leuk. Waarom kijkt die stoel zo verbaasd?Da's een pijpbekkie.
Ga in therapie!
Elefantonora, wel even een cursusje met de pup doen dan hè.
Ga in therapie!
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 11:34:

Nee stalkonijn, ze bedoelt wat anders maar ze spelt het verkeerd: lochia . Wat dat dan weer met die huisdieren te maken heeft weet ik ook niet.Ben jij soms van de spelingspolitie LadyVogelmoord? Ik noem het loggia. Nou en? Je snapt toch wat ik bedoel? Ik heb trouwens ook een fiede.
Snakken met je fiede is zoooo 2011.
quote:dubiootje schreef op 12 december 2012 @ 11:46:

Elefantonora, wel even een cursusje met de pup doen dan hè.Hoeft niet. Ik kijk altijd naar die taco verkoper, met die tanden en rollerskates. Op Discovery.
quote:w00t schreef op 12 december 2012 @ 12:12:

Snakken met je fiede is zoooo 2011.

Hé, kijk nou wie we daar hebben!

w00t!

En precies in het juiste topic. Komt ze weer eens ouderwets serieus mee discussiëren?

Wat een feest!
quote:Very__Cherry schreef op 12 december 2012 @ 10:19:

[...]

Dan kan ik maar gewoon het beste plat op mijn kont op mijn schapenvacht blijven zitten de komende tijd. Val ik niet zo op.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe jurk trouwens?

[afbeelding]Ik hou zelf niet van de 'nude' kleurtrend maar bij jouw benen (spataderen al behandeld nou?) is het vast prachtig.
Okee, ik mis jullie soms best wel een beetje dus ik ben maar van mijn principe afgestapt niet meer op Viva te posten. Minder principieel worden is een van mijn goede voornemens voor 2013. En ik oefen alvast wat.
Elkedagcola, je hebt toch allang een schapendoos? Ik begrijp je vraag niet helemaal.
quote:Eleonora schreef op 12 december 2012 @ 12:19:

[...]

Hé, kijk nou wie we daar hebben!

w00t!

En precies in het juiste topic. Komt ze weer eens ouderwets serieus mee discussiëren?

Wat een feest!

Slijmbal.

W88t!
Ga in therapie!
quote:w00t schreef op 12 december 2012 @ 12:23:

Okee, ik mis jullie soms best wel een beetje dus ik ben maar van mijn principe afgestapt niet meer op Viva te posten. Minder principieel worden is een van mijn goede voornemens voor 2013. En ik oefen alvast wat.Ik vind het echt te gek je weer te zien! En dat is even geen parodie.
quote:Eleonora schreef op 12 december 2012 @ 12:21:

[...]

Ik hou zelf niet van de 'nude' kleurtrend maar bij jouw benen (spataderen al behandeld nou?) is het vast prachtig.Ik vind dat transparante zelf helemaal niks.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven