Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
mensen met maat 36/38 die behoefte hebben aan kleding? dan upload ik al mijn weggeefmateria even!
quote:lolitaah schreef op 12 december 2012 @ 11:04:

mensen met maat 36/38 die behoefte hebben aan kleding? dan upload ik al mijn weggeefmateria even!Ik pas misschien wel in de maat 36 dingen, maar heb soms ook maat 34 nodig, dus weet niet zeker..
.
Karma, en alles komt goed
quote:julinda schreef op 12 december 2012 @ 08:54:

Ik heb in de aanbieding;

Zwarte enkellaarsjes met hak, maat 39

Mijn mailadres is VivaJulinda at gmail.comJe hebt mail
Kikkerprinses: ik heb heel erg behoefte aan wikkeldoeken die in maxi cosi kunnen! Dat met dat girafje, is dat er ook zo een? En als er niet meer mensen straks behoefte hebben er aan, dan zou ik er best wel graag twee (of drie?) willen. Heb voor mini wel wikkeldoeken, maar die werken niet samen met de maxi cosi.... Als je wilt, kun je me mailen op saartje saartje 84 aap gmail . com

Ik ga nu naar boven lopen om de chicklit boeken weer te zoeken wat ik al heel lang geleden belooft heb :D
anoniem_130338 wijzigde dit bericht op 12-12-2012 14:05
Reden: email toegevoegd
% gewijzigd
okee, het was maar een chicklit, en wat andere boeken, haha!

een dik boek 3X Cathy Kelly, dus een boek met drie verhalen: Echt verliefd! Wat ze wil en Iemand als jij.

John Grisham: De straatvechter

Danielle Steel: De lange weg naar huis

De Geest

Boze Opzet

Spoorloos verdwenen

Stille eer.
@loolitah,

Ik heb maat 36/38 en na mijn zwangerschap dringend aan wat nieuwe shirts en jurkjes toe. Ik heb dus wel interesse!

je kan me mailen op nickname apenstaartje xs4all punt nl
quote:kikkerprinses schreef op 12 december 2012 @ 10:41:

Ik heb weer het een en ander te geef. Kleding in maat 42 en drie wikkeldoeken/dekens om te gebruiken in een maxicosi of ander autozitje.

Als het goed is via onderstaande link te bekijken:

[URL="http://www.mijnalbum.nl/Album"][NORML]http://www.mijnalbum.nl/Album=8VNQJRODWeet niet of je dat wist, maar je hebt hele mooie herfstfoto's erbij staan in dit fotoalbum :P
aangeboden

Babykleding maatje 50

zomer/voorjaarsjasje maatje 68 groen zwart, goed winddicht (zoonlief zit dan al in groter)

bloempotten papaja ikea lime groen 2 stuks

grotere bloempotten donkergroen 2 stuks

lange lijn om bv kat aan tuigje buiten te laten lopen, bleek niets voor ze te zijn, in het rood en zwart., lengte gok ik zo'n 1,5 tot 2 meter.

binnenkort meer babykleding in maatje 56, zoonlief past het nu nog :P
Brutale vraag:

Heeft er iemand een maxi-cosi zak en/of regenhoes over?

Natuurlijk vergoed ik de verzendkosten!!!

Heb voor de Gazelle de fleecejumpsuitjes van mijn zoon, maar die ging eigenlijk nooit mee op de fiets.

Nu, met maxi-cosi-mee achterop de fiets vind ik dat toch net te fris/winderig...

Dus mocht iemand ze hebben liggen.. je zou me er een groot plezier mee doen.

(Ik wil ze ook met liefde weer terugsturen als ze uit de maxi-cosi groeit/in een fietsstoeltje kan!)
quote:Tikker schreef op 12 december 2012 @ 00:06:

Marels

Ik heb pickwick punten in de aanbieding voor de liefhebber. Mailen kan naar tikker at live punt nl

Alles goed?

En kralen, jeuj!!
668, the neighbour of the Beast
@ jl

Ja de zwitsal sokjes. En ik zag grijs wit gestreepte sokjes. Die kreeg ik vd week bij het prenatal pakket. Geen idee of jij ze ook daarvan heb.

Ik moet de sokjes maar s allemaal op een stapel gooien als ik alles gewassen heb. (ik was alles van iedereen nog een keer, wil altijd dat het naar mijn eigen was ruikt:P ook al is het gewoon schoon) en dan alles op maat uitzoeken
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb al drie dagen gruwelijke hoofdpijn, momenteel onderdrukt door vier (!) paractamols. Wie wil hem hebben? Het pesthumeur dat ermee samen gaat krijg je erbij...
quote:lolitaah schreef op 12 december 2012 @ 09:12:

de steps zomerjurk en de garcia spijkerbroek, daar heb ik zeker interesse in!@ Loolitah; leuk Dan reserveer ik ze bij deze voor je. Mail je me even op VivaJulinda at gmail.com?
Kikkerprinses: Ik vind het bruine shirtje erg leuk. Zou je me willen mailen op snjokorn at hotmail dot com

Soley: Die hoofdpijn wil ik liever niet hebben. Kan je niet een combinatie van ibufen/voltaren of naproxen met paracetamol proberen?? Beterschap.
Snjókorn falla, á allt og alla
@lolitaa, ik heb ook wel interesse in maat 38.

@Ukkie, ik heb nog wel e.e.a. aan kleinere maten (van mijn betere-pre-bevallings-tijden) Ik zet vanavond mn album er even op. Als de kinderen slapen...rust... kan niet wachten...
Ik Heb 7 volle glazenkaarten vd hema

En wie Kan ik blij maken met een stapel babykleertjes mt 50-56?

Vnl vd hema

Mn zoon is pas 7 wk maar er nu al uitgegroeid.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oooooh, die Garcia-jeans! Bloed en bloedmooi!

Helaas ga ik daar mijn bevallige derriere niet in krijgen.

Mijn bevallige derriere heeft toch wel een maat 48 nodig

SNJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

Ik heb je boekjes gekregen!! Wat zijn ze gaaahaaaaf!! Helemaal super!! Mijn collega gaat in de gloria zijn, dat was ze al bij de mededeling dat we de boekjes van je kregen.

Heeeel erg bedankt! Ik ga het geld vanavond over maken!!
quote:calvijn1 schreef op 12 december 2012 @ 16:40:

Ik Heb 7 volle glazenkaarten vd hema

En wie Kan ik blij maken met een stapel babykleertjes mt 50-56?

Vnl vd hema

Mn zoon is pas 7 wk maar er nu al uitgegroeid.

Essie is op zoek naar glazenkaarten!!!

Die heeft dr complete glazenvoorraad kapot gegooid van de week dus heeft er nieuwe nodig
Dan mag essie me mailen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ze dat moet doen, jah
quote:Marels schreef op 12 december 2012 @ 16:41:

Oooooh, die Garcia-jeans! Bloed en bloedmooi!

Helaas ga ik daar mijn bevallige derriere niet in krijgen.

Mijn bevallige derriere heeft toch wel een maat 48 nodig

SNJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

Ik heb je boekjes gekregen!! Wat zijn ze gaaahaaaaf!! Helemaal super!! Mijn collega gaat in de gloria zijn, dat was ze al bij de mededeling dat we de boekjes van je kregen.

Heeeel erg bedankt! Ik ga het geld vanavond over maken!!Wil je alsjeblieft niet zo schreeuwen . Fijn dat je er blij mee bent. Ben benieuwd naar de reactie van je collega.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Marels schreef op 12 december 2012 @ 14:47:

[...]

Alles goed?

En kralen, jeuj!!

Jazeker! Ik zag dat je hele mooie kettingen maakt!

Ik moet de kralen nog fotograferen. Zal ik dat morgen doen want het is nu denk ik te donker.
quote:meesmv3 schreef op 12 december 2012 @ 08:09:

Goede morgen!

Iemand had interesse in leesboekjes AVI. Wil diegene even zelf mailen meesi live nl

dat was ik, ik heb je gemaild!
@ calvijn

Is dat neutraal kkeurige kleding?

Ik zei hier laatst tegen iemand (volgens mij isa) dat ik voorlopig geen kleertjes nodig heb. Maar ik zie dat bijna alles vanaf 62 is en enkele 56. Bijna niks 50-56.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven