Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:farah90 schreef op 12 december 2012 @ 15:38:

[...]

Voor de lol uiteraard.

Ik zie dit als een groot kippenhok, rotje erin en genieten maar.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig!

jij bent echt de grote poppenspeler over het domme vivaforum.

genieten zeg! goed gevoel he?

En hup, nu je huiswerk maken.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Piepjepiep, je zit toch niet te rellen hè?
Ga in therapie!
quote:farah90 schreef op 12 december 2012 @ 15:24:

Veel domme mensen hier juist.

Algemene kennis is laag, veelal laag geschoold en ontzettend dom.

Ze reageren met hun hormonen ipv het verstand en er zijn een paar figuren zoals wartaal die beter gedwongen opgenomen kunnen worden.

Ik zit op tal van fora maar het niveau hier is echt laag, wel grappig.

Op andere fora word viva vaak aangehaald om weer eens ff flink te lachen.Jij wilde met je opmerking over klaarkomen om 12:12 op 12-12-12 het niveau wat opkrikken hier?
quote:LadyDarbanville schreef op 12 december 2012 @ 15:40:

[...]

Ik lust er wel een scheutje whiskey in, als ik zo vrij mag zijn.Astu:

Je hebt helemaal gelijk TO. Het is me hier een vervelende boel. Doodvermoeiend: open je een topic, komen er allemaal reacties! En sommige mensen zijn het dan niet met je eens! En dat zeggen ze dan ook gewoon! Ongelofelijk. En dan nog met conclusies en adviezen komen aanzetten ook. De brutaliteit, wat denken ze wel niet.

Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik ben weg hier. Vaarwel wrede wereld!
quote:Nouschi schreef op 12 december 2012 @ 15:41:

Hé w00t!! Alles goed?

Je vergeet te zwaaien,

Want jaaa dat doen ze hier ook TO,

Heb je een serieus gesprek/discussie gaan ze elkaar gewoon begroeten.

Zo niet sociaal.
quote:-kaetje- schreef op 12 december 2012 @ 15:43:

[...]

Jij wilde met je opmerking over klaarkomen om 12:12 op 12-12-12 het niveau wat opkrikken hier?
Die is al geplaatst, w00ps.
Ga in therapie!
quote:miloo schreef op 12 december 2012 @ 15:42:

Ik hou van alle valse wijven!Haaaaaaaaaaaaai
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Jij wilde met je opmerking over klaarkomen om 12:12 op 12-12-12 het niveau wat opkrikken hier?Nee daarvoor eigenlijk, aangezien het de bedoeling was om precies op 12-12-12 12:12 klaar te komen.

[...]

Jij wilde met je opmerking over klaarkomen om 12:12 op 12-12-12 het niveau wat opkrikken hier? wauw, heeft ie echt tot die tijd zitten wachten met posten denk je?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Liquorice schreef op 12 december 2012 @ 15:43:

Je hebt helemaal gelijk TO. Het is me hier een vervelende boel. Doodvermoeiend: open je een topic, komen er allemaal reacties! En sommige mensen zijn het dan niet met je eens! En dat zeggen ze dan ook gewoon! Ongelofelijk. En dan nog met conclusies en adviezen komen aanzetten ook. De brutaliteit, wat denken ze wel niet.

Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik ben weg hier. Vaarwel wrede wereld!Ja want zijn zijn groot en ik is klein het is niet eerlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik ben weg hier. Vaarwel wrede wereld!

Maar onthou: you can check out anytime you like, but you can never leave!
quote:dubiootje schreef op 12 december 2012 @ 15:42:

Wat een verfrissend topic Zie je nu TO, wat een fijn forum, met mensen als Dubio die altijd wel iets positiefs uit een topic weten te halen.
quote:Chartreuse schreef op 12 december 2012 @ 15:43:

[...]

Astu:

[img]http://rlv.zcache.nl/who_gezette_koffie ... 11_216.jpg[/img]

Mjam!
Your luck's about to change, cher.
quote:Chartreuse schreef op 12 december 2012 @ 15:43:

[...]

Astu:

[afbeelding]Ook zoiets op dit forum. Gaan ze je een beker geven. Zogenaamd met koffie en whiskey. Maar dat is dus niet echt

niet doorvertellen overigens, maar dit heb ik van ene meneer SB begrepen
quote:farah90 schreef op 12 december 2012 @ 15:24:

Veel domme mensen hier juist.

Algemene kennis is laag, veelal laag geschoold en ontzettend dom.

Ze reageren met hun hormonen ipv het verstand en er zijn een paar figuren zoals wartaal die beter gedwongen opgenomen kunnen worden.

Ik zit op tal van fora maar het niveau hier is echt laag, wel grappig.

Op andere fora word viva vaak aangehaald om weer eens ff flink te lachen.Mag ik al weer spellingspolitietje doen, in het kader van niveau en iets met pot, ketel en zwart?
Ik weet niet wat het is maar ik krijg altijd honger van dit soort topic. Iemand ook een warme hapje.

quote:rosanna08 schreef op 12 december 2012 @ 15:44:

[...]

wauw, heeft ie echt tot die tijd zitten wachten met posten denk je?

Nee, de opmerking stond er al eerder. Het was een gepland orgasme. Nog gelukt trouwens?

(het niveau blíjft maar stijgen hier... Wat doe je hier Farah? Je te verlagen tot het niveau van ons viva-forummers? Met dit soort plannen heb jij toch heel wat meer niveau dan wij met zijn allen bij elkaar?)
quote:charlottew88 schreef op 12 december 2012 @ 15:44:

[...]

Haaaaaaaaaaaaai De sfeer zit er meteen goed in!

Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik ben weg hier. Vaarwel wrede wereld!Je bent een dikke week te vroeg!
quote:charlottew88 schreef op 12 december 2012 @ 15:46:

Ik weet niet wat het is maar ik krijg altijd honger van dit soort topic. Iemand ook een warme hapje.

[afbeelding]

Je was me net voor!

lekker zeg!
quote:dubiootje schreef op 12 december 2012 @ 15:44:

Die is al geplaatst, w00ps.Damn! Forummen en Farmvillen tegelijk is écht moeilijk!
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 15:45:

Ook zoiets op dit forum. Gaan ze je een beker geven. Zogenaamd met koffie en whiskey. Maar dat is dus niet echt

Niet?

Waar ben ik dan zo aangeschoten van, ineens?
Your luck's about to change, cher.
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 15:45:

[...]

Ook zoiets op dit forum. Gaan ze je een beker geven. Zogenaamd met koffie en whiskey. Maar dat is dus niet echt

niet doorvertellen overigens, maar dit heb ik van ene meneer SB begrepen

Nou zeg!! Ga je een beetje mijn goede bedoelingen in twijfel zitten trekken hiero? Tssssk....

Gelukkig kon LadyDV het wèl waarderen. Zo zie je maar weer, niet alle forummers zijn hetzelfde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven