Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 16:43:

Bommetje iemand?

[img]http://s.mijnreceptenboek.nl/i/lib/l/augurk.png[/img]alleen met boterhamworst en een prikkertje erdoor.....
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 16:40:

Nu zie ik ook gelijk waarom er forummers met de reactie: 'daar gaan we weer' reageren. Precies dezelfde discussies aan de gang als op simulaire topics. Ik denk niet dat ik mijn punt goed heb uitgelegd. Ik kan het niet anders beschrijven dan de manier waarop er reageert word op to's. Velen blijven hier haken in wat er gezegd word. Hoe wat gezegd word en wat er gezegd word zijn 2 verschillende dingen.

Joh, er worden om de haverklap topics geopend door mensen die net lid zijn met de opmerking dat iedereen hier zo zuur/gemeen/minderwaardig/drollerig/belachelijk/whatever reageert.

Openbaar forum met heel veel meningen, shit happens. Is in RL iedereen het ook altijd met je eens dan?
quote:mosdef schreef op 12 december 2012 @ 16:36:

Oww. Nieuwkomers. Er mag dus niemand in jullie kliekje? Ehh.. newsflash: dat wil ook niemand en daar vraagt ook niemand om. Nieuwkomers. OMG. Wist niet dat dit de brugklas was. Misschien een handige tip: maak echte vrienden. Djeeezzz.

Wij vivawijven hebben geen echte vrienden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:evelynsalt schreef op 12 december 2012 @ 16:45:

[...]

alleen met boterhamworst en een prikkertje erdoor.....

Met cervelaat is veel lekkerderder, hou op met zuren.

quote:Grobbekuiken schreef op 12 december 2012 @ 16:46:

[...]

Joh, er worden om de haverklap topics geopend door mensen die net lid zijn met de opmerking dat iedereen hier zo zuur/gemeen/minderwaardig/drollerig/belachelijk/whatever reageert.

Openbaar forum met heel veel meningen, shit happens. Is in RL iedereen het ook altijd met je eens dan?Met mij wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 16:40:

Nu zie ik ook gelijk waarom er forummers met de reactie: 'daar gaan we weer' reageren. Precies dezelfde discussies aan de gang als op simulaire topics. Ik denk niet dat ik mijn punt goed heb uitgelegd. Ik kan het niet anders beschrijven dan de manier waarop er reageert word op to's. Velen blijven hier haken in wat er gezegd word. Hoe wat gezegd word en wat er gezegd word zijn 2 verschillende dingen.

Zeg to, sorry dat ik het vraag hoor, maar je hebt toch niet gedronken? Zulke warrige reacties ben ik nog niet eerder tegengekomen, ook niet op 'simulaire topics'.

Had er trouwens al iemand een fles rooie open?
Heb ik, Sri!
quote:mosdef schreef op 12 december 2012 @ 16:36:

Oww. Nieuwkomers. Er mag dus niemand in jullie kliekje? Ehh.. newsflash: dat wil ook niemand en daar vraagt ook niemand om. Nieuwkomers. OMG. Wist niet dat dit de brugklas was. Misschien een handige tip: maak echte vrienden. Djeeezzz.En weer van die prachtige clichés! *gaat nu al weer héél hard in die tweede Lulkoek Bingo card*
Ff een samenvatting hoor, anders weet ik het straks niet meer: ik ben een laaggeschoold, dom vivawijf die nog in de brugklas zit, geen echte vrienden heeft maar wel in een kliekje zit, zuur is en alleen maar kan zwaaien. Ben ik nog iets vergeten?

Oh ja, en volgens BM ook nog een hoer.
quote:datdus schreef op 12 december 2012 @ 16:50:

Ff een samenvatting hoor, anders weet ik het straks niet meer: ik ben een laaggeschoold, dom vivawijf die nog in de brugklas zit, geen echte vrienden heeft maar wel in een kliekje zit, zuur is en alleen maar kan zwaaien. Ben ik nog iets vergeten?

Oh ja, en volgens BM ook nog een hoer.Dat het bijna kessemus is?
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 16:48:

[...]

Met cervelaat is veel lekkerderder, hou op met zuren.

[img]http://2.bp.blogspot.com/-7cVeWL-4-pg/T ... 000825.JPG[/img]Sodemietert op met je olijven! Gatver!
Dag zure zwaaiers misschien tot later, als dit topic er nog staat. Ik ga nu even doen of ik een leven heb.
quote:missy_Acy schreef op 12 december 2012 @ 16:49:

Heb ik, Sri!Oh lekker. Je cocktails zien er prachtig uit, maar je heb er wel een zonnebril bij nodig .
quote:sri schreef op 12 december 2012 @ 16:49:

[...]

Zeg to, sorry dat ik het vraag hoor, maar je hebt toch niet gedronken? Zulke warrige reacties ben ik nog niet eerder tegengekomen, ook niet op 'simulaire topics'.

Had er trouwens al iemand een fles rooie open?Nee, ik zit aan de Irish Coffee, iemand gaf de tip om vooral veel citroenbrandewijn te drinken, maar rood hadden we nog niet.
Your luck's about to change, cher.
Ik ga koken....ga maar zuurkool eten vanavond geloof ik.....

Oh ja, en volgens BM ook nog een hoer.Yep, klopt wel aardig met het beeld wat ik van je heb. Goed samengevat!

Oh ja, en volgens BM ook nog een hoer.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:evelynsalt schreef op 12 december 2012 @ 16:51:

[...]

Sodemietert op met je olijven! Gatver! h'e opoe, rustig aan h`e, anders ga je maar zelf in die griebuskeuken van je staan.
quote:FionA06 schreef op 12 december 2012 @ 16:40:

[...]

Ja TO, ik denk wel dat je iets aangewakkerd hebt. Ik proef toch wat nuance en bewustwording bij een hoop mensen hoor. Prachtig!
quote:mirabile schreef op 12 december 2012 @ 16:52:

Dag zure zwaaiers misschien tot later, als dit topic er nog staat. Ik ga nu even doen of ik een leven heb.

mirabelle!

Tot volgende keer enzoo

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:evelynsalt schreef op 12 december 2012 @ 16:51:

[...]

Sodemietert op met je olijven! Gatver! Zie je wel! Ik lust ook geen olijven, dus ben ik ben een kliekje met Evelynsalt, jippie!
quote:Grobbekuiken schreef op 12 december 2012 @ 16:53:

[...]

Yep, klopt wel aardig met het beeld wat ik van je heb. Goed samengevat!

Gelukkig Grobs! Zou het niet op mn geweten willen hebben jullie teleur te stellen. Of hebben vivawijven geen geweten?

@mosdef, kun je dat nog ff aangeven please?
Mijn hart huilt om jullie. Echt. Veeg die spinrag van die vagina's en ga iets doen. Als je zo blij kan zijn met je positie op een forum en daar, schijnbaar, nogal een groot gedeelte van je identiteit aan ontleent is er iets fundamenteels mis met je. En t erge is, jullie zure kliek verpest t voor de rest. Wat een zieligheid zeg.
Lekker warm hoor spinrag!
Ok, ik moet em aanpassen zie ik:

Ff een samenvatting hoor, anders weet ik het straks niet meer: ik ben een laaggeschoold, dom en zielig vivawijf die nog in de brugklas zit, geen echte vrienden heeft maar wel in een kliekje zit, zuur is en alleen maar kan zwaaien. Ben ik nog iets vergeten?

Oh ja, en volgens BM ook nog een hoer maar dan wel eentje met spinrag op haar vagina.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven