Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:mosdef schreef op 12 december 2012 @ 16:56:

Mijn hart huilt om jullie. Echt. Veeg die spinrag van die vagina's en ga iets doen. Als je zo blij kan zijn met je positie op een forum en daar, schijnbaar, nogal een groot gedeelte van je identiteit aan ontleent is er iets fundamenteels mis met je. En t erge is, jullie zure kliek verpest t voor de rest. Wat een zieligheid zeg.

De vraag blijft: wat doe jij hier dan?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Okee. Waarom voel je je geroepen om dit te benadrukken TO? Serieuze vraag.
Ik probeer al 6 jaar mij aan te sluiten bij 'het groepje', maar ik kom er gewoon niet tussen.... .
quote:mosdef, 2 minuten geleden

Mijn hart huilt om jullie. Echt. Veeg die spinrag van die vagina's en ga iets doen. Als je zo blij kan zijn met je positie op een forum en daar, schijnbaar, nogal een groot gedeelte van je identiteit aan ontleent is er iets fundamenteels mis met je. En t erge is, jullie zure kliek verpest t voor de rest. Wat een zieligheid zeg.

Astu!
quote:LouisaVuitton schreef op 12 december 2012 @ 17:00:

Ik probeer al 6 jaar mij aan te sluiten bij 'het groepje', maar ik kom er gewoon niet tussen.... .LV is zo 2008, dat zal het zijn.
quote:LouisaVuitton schreef op 12 december 2012 @ 17:00:

Ik probeer al 6 jaar mij aan te sluiten bij 'het groepje', maar ik kom er gewoon niet tussen.... .Wachtlijsten. Maar volgens mij hoor je ook tot een groepje als je op een wachtlijst staat.

Mijn hart huilt om jullie. Echt. Veeg die spinrag van die vagina's en ga iets doen. Als je zo blij kan zijn met je positie op een forum en daar, schijnbaar, nogal een groot gedeelte van je identiteit aan ontleent is er iets fundamenteels mis met je. En t erge is, jullie zure kliek verpest t voor de rest. Wat een zieligheid zeg. Over zieligheid en zurigheid gesproken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Mijn hart huilt om jullie. Echt. Veeg die spinrag van die vagina's en ga iets doen. Als je zo blij kan zijn met je positie op een forum en daar, schijnbaar, nogal een groot gedeelte van je identiteit aan ontleent is er iets fundamenteels mis met je. En t erge is, jullie zure kliek verpest t voor de rest. Wat een zieligheid zeg.Over welke (zure) kliek heb je het nou steeds?
quote:Grobbekuiken schreef op 12 december 2012 @ 17:03:

[...]

Over welke (zure) kliek heb je het nou steeds?Heb je even? Dan maken we zelf wel een lijst. BGB op 1 uiteraard.
SabaticalMeds
En hoe heet dat jong. ow ja. AmandzonderRRR
quote:waarbij schreef op 12 december 2012 @ 17:04:

[...]

Heb je even? Dan maken we zelf wel een lijst. BGB op 1 uiteraard.Ja samen met die vreselijke Eleonora ook zo'n zuur mens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

hee, we gaan dit fittie-topic toch nog wel even houden toch?

Ik zit namelijk met een dilemma dat TO waarschijnlijk niet begrijpt, want zij heeft natuurlijk een bruisend Real Life. Maar ik moet zo een kwartier fietsen en dan boodschappen doen en ben bang dat het topic weg is als ik thuis ben
maar voelen jullie je dan niet ernstig en diep gekwetst door de woorden van Mosdef? Ben ik dan de enige?

"zoekt knuffeljasje en gaat in hoekje zitten wiegen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:charlottew88 schreef op 12 december 2012 @ 17:05:

[...]

Ja samen met die vreselijke Eleonora ook zo'n zuur mens.

Dat is de opper-zure-sloot.

LV kan er ook bij, ook redelijk zuur en ze wil zo graag bij een groepje.
ik wil mezelf nomineren. Tjezus wat een zure muts ben ik. Echt, ik kan de waterkoker ontkalken met mijn zuurgehalte.
Rosanna, ook zo'n enorm zuur type.
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 17:07:

ik wil mezelf nomineren. Tjezus wat een zure muts ben ik. Echt, ik kan de waterkoker ontkalken met mijn zuurgehalte.Tssss....dat bepalen wij wel hè?
quote:rosanna08 schreef op 12 december 2012 @ 17:06:

maar voelen jullie je dan niet ernstig en diep gekwetst door de woorden van Mosdef? Ben ik dan de enige?

"zoekt knuffeljasje en gaat in hoekje zitten wiegen" Kom maar hoor
quote:waarbij schreef op 12 december 2012 @ 17:07:

Rosanna, ook zo'n enorm zuur type.Huh...en jíj dan?!
quote:Grobbekuiken schreef op 12 december 2012 @ 17:08:

[...]

Tssss....dat bepalen wij wel hè?tjemig grob, doe niet zo zuur.... wil je ook op de lijst ofzo??!!

"zoekt knuffeljasje en gaat in hoekje zitten wiegen" Neuh, geen seconde.

Mijn hart huilt om jullie. Echt. Veeg die spinrag van die vagina's en ga iets doen. Als je zo blij kan zijn met je positie op een forum en daar, schijnbaar, nogal een groot gedeelte van je identiteit aan ontleent is er iets fundamenteels mis met je. En t erge is, jullie zure kliek verpest t voor de rest. Wat een zieligheid zeg.Het lijkt er anders meer op dat jij jouw identiteit ontleent aan het met veel dédain afkeuren van andere forummers.

"zoekt knuffeljasje en gaat in hoekje zitten wiegen" Trek 't je niet aan hoor, je bent in goed gezelschap blijkbaar.
quote:Grobbekuiken schreef op 12 december 2012 @ 17:09:

[...]

Huh...en jíj dan?!Ik niet. ik constateer slechts. Jij mag ook op de zult-lijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven