Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:waarbij schreef op 12 december 2012 @ 17:07:

Rosanna, ook zo'n enorm zuur type.Rosanna is een huilie!
Een soort bangalijst van zure vrouwen.
Ha, zo'n topic als deze hebben we toch zeker al een maand niet gehad.
quote:waarbij schreef op 12 december 2012 @ 17:07:

[...]

Dat is de opper-zure-sloot.

LV kan er ook bij, ook redelijk zuur en ze wil zo graag bij een groepje.Tja, als je mij gaat vergelijken met iemand zoals Eleonora, dan is bij deze de maat vol!
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 17:09:

[...]

tjemig grob, doe niet zo zuur.... wil je ook op de lijst ofzo??!! Yep, ik doe m'n best, lukt het zo denk je?
zultlijst
"snikt nog even na en kijkt boos naar Miloo en Waarbij "
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 12 december 2012 @ 17:11:

Ha, zo'n topic als deze hebben we toch zeker al een maand niet gehad. Het mocht eens tijd worden dat zij die niet genoemd mogen worden er eens bij gesleept worden.
Grobs, gaat het wel goed met je? Je bent ineens zo veranderd! Zuuraanval gehad?
quote:rosanna08 schreef op 12 december 2012 @ 17:13:

"snikt nog even na en kijkt boos naar Miloo en Waarbij "

Droog je tranen pierot ow pierot... Geef een glimlach cadeau oww pierohottt.

( geen idee waarom ik dat lied ineens in mijn hoofd heb)
quote:rosanna08 schreef op 12 december 2012 @ 17:13:

"snikt nog even na en kijkt boos naar Miloo en Waarbij " Jíj durft!
Eigenlijk zou Rennie de hoofdsponsor moeten zijn hier.
Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.
Rennie en de DustBuster.
quote:waarbij schreef op 12 december 2012 @ 17:10:

[...]

Ik niet. ik constateer slechts. Jij mag ook op de zult-lijst. Yesssss!!
quote:waarbij schreef op 12 december 2012 @ 17:14:

Eigenlijk zou Rennie de hoofdsponsor moeten zijn hier.Als je maag moeite heeft je tempo bij te houden.
Your luck's about to change, cher.
quote:mosdef schreef op 12 december 2012 @ 17:14:

Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan

zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.

Zullen we afspreken dat zij een baan gaan zoeken als jij dan de stekker van je modem kwijt maakt.

Ik zat trouwens op vijf of zes nu, noem jij de anderen even op ? Dan kunnen we de lijst bijwerken.

Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.Oh man, you kill me!!! Wat een grappig vivawijf ben jij zeg!! Moet je wat mee gaan doen hoor.

Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.Volgens mij is het hier een feest der herkenning voor jou. Sjongejonge, wat een stralend humeurtje.
quote:sri schreef op 12 december 2012 @ 17:14:

Grobs, gaat het wel goed met je? Je bent ineens zo veranderd! Zuuraanval gehad?Welnee, ben nog steeds suikerzoet. Vind dit alleen altijd van die non-topics en dan komen er van die sarcastische gevoelens bovendrijven die een uitweg zoeken, vrees ik.
quote:mosdef, 39 seconden geleden

Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.Ik kom niet meer bij om jou. Maar je meent t echt?

Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.

Oooh 15 wijven maar? Da's toch niet zoveel. Ik kan veeeeeeel meer zure wijven opnoemen hoor op dit forum.

Hell, ik denk dat de lijst van niet-zure-wijven veel korter is eigenlijk. Ik ben trouwens dol op zuur. Daarom zit ik hier.

En jij?

Weet ik veel wie er allemaal in die kliek zitten. Een stuk of 15 wijven die op ELK onderwerp reageren en altijd hetzelfde zeggen. En t hebben over nieuwkomers, huilies, trollen en weet ik veel wat nog meer. Van die in het echte leven conflictvermijdende vrouwen die hier ff lekker willen spuien. En oordelen. Misschien een baan zoeken? Of een man? Een goeie beurt doet wonderen.Een stuk of 15 wijven Hmmmm.....en dat is dan hèt kliekje?

ja, dat willen we allemaal wel, maar wat als je die simpelweg niet kunt krijgen, dan blijf je automatisch hier hangen....op zoek naar een luisterend oor.....of een groepje waar je graag bij wilt horen. En als dat ook al niet lukt.....daar word ik automatisch een beetje zuur van.....

Een baan lukt ook al niet. Ik hou 24 uur de wacht bij het BadrDadr topic om de eerste te zijn die het nieuws wil melden...Daar kan ik echt geen baan naast hebben op dit moment. Als het allemaal wat rustiger wordt rond Stel en Badr dan lukt dat denk ik wel weer...maar nu....absoluut niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven