De meest vreemde topics 2012

12-12-2012 18:37 51 berichten
Omdat het de tijd van de lijstjes is: wat is het raarste dat je hier op het forum hebt gelezen afgelopen jaar?
Voor mij was dat denk ik het topic waarin iemand vroeg waar hij het beste een zuignap-dildo aan kon bevestigen. Waarop iemand antwoordde: Wij waren laatst gaan karten en hebben zo'n ding op een helm geplakt, dat bleef prima zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist een topic gelezen over piemelhatjoe, en ik ben er nog van in de war.

Wat mij betreft het raarste topic van 2012!
Your luck's about to change, cher.
quote:steel_schaapje schreef op 12 december 2012 @ 18:37:

Voor mij was dat denk ik het topic waarin iemand vroeg waar hij het beste een zuignap-dildo aan kon bevestigen. Waarop iemand antwoordde: Wij waren laatst gaan karten en hebben zo'n ding op een helm geplakt, dat bleef prima zitten.ROFL!!!
quote:steel_schaapje schreef op 12 december 2012 @ 18:37:

Voor mij was dat denk ik het topic waarin iemand vroeg waar hij het beste een zuignap-dildo aan kon bevestigen. Waarop iemand antwoordde: Wij waren laatst gaan karten en hebben zo'n ding op een helm geplakt, dat bleef prima zitten.En een andere reactie was; plak hem maar aan het raam, daar kon ik ook hartelijk om lachen!
Piemelhatjoe. Die was briljant
die pieme lhatsjoe heb ik ook gelezen :/

Hoe verzin je het?!?!
Kun je die grappige reactie's ook quoten?

Vind het wel heel leuk om ze dan ook even terug te lezen!
quote:mjammiemammie schreef op 12 december 2012 @ 19:09:

Kun je die grappige reactie's ook quoten?

Vind het wel heel leuk om ze dan ook even terug te lezen!Mag niet...
ik stem ook voor de piemelhatjoe, wat een onwerkelijk hilarisch topic was dat zeg XD
Trol topic waarbij een shampoo fles een een afstandsbediening aan te pas kwamen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Van die vrouw die tot drie maal toe een topic opende over een zwerfkat met niesziekte die ze uit Griekenland had gehaald en die ze bij een Viva-forummer wilde slijten omdat ze zelf al drie katten thuis had. Echt hilarisch, ieder topic eindigde in een rel. heb me kostelijk vermaakt. Helaas heeft de TO de topics laten verwijderen omdat ze steeds ruzie kreeg. Doodzonde.

Zwerfkat had ook hilarische naam gekregen; Turfie.

EDIT: toelichting voor wie het niet kent: ze was dus naar G'land op vakantie geweest en had daar allemaal zielige zwerfkatjes gezien. hele vakantie had ze voor die beesten gezorgd, hele vakantiebudget besteed aan brokjes van de supermarkt. Eenmaal thuis opende ze een topic om aan de viva-forummers te vragen wie er een kat wilde uit g'land. Na een paar weken ging ze terug en haalde het zieligste katje (Turfie) naar NL. Eenmaal hier bleek dat het beest ziek was en toen bedacht ze opeens ook dat ze eigenlijk geen plek had want ze had al drie katten, dus zocht ze via het forum een goed tehuis.

(sorry als ik het me niet helemaal goed herinner, maar dit was de strekking van het verhaal).

Ieder topic dat ze opende eindigde in ruzie omdat forummers niet begrepen dat ze haar eigen katten bloot stelde aan een zieke kat en bovendien zoveel geld uitgaf aan vliegtickets terwijl hier de asiels vol zitten. Helaas heeft de TO ieder topic laten verwijderen, echt heel jammer, heb me er kostelijk mee vermaakt.
En die vent die hier kwam vragen om fraudetrucjes omdat hij in de schulden zat met zijn drie kinderen maar toch wilde proberen om een huurhuis te krijgen wat hij niet kon betalen.

Eindigde ook in een rel. Zeker toen hij begon te schelden: nou zeg, jullie zijn ook een stel hoge dunkies
De hilarische gierige verhalen.

Edit: als leukste en verbijsterendste qua bijdrages dan.
Waarom pijpen Engelse negerinnen niet?
De gierige actie topics..om sommige postings ben ik echt uren verbijsterd geweest.

De piemelhatsjoe ook idd.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:tribeca schreef op 12 december 2012 @ 19:20:

Eindigde ook in een rel. Zeker toen hij begon te schelden: nou zeg, jullie zijn ook een stel hoge dunkies
Your luck's about to change, cher.
quote:tribeca schreef op 12 december 2012 @ 19:17:

Van die vrouw die tot drie maal toe een topic opende over een zwerfkat met niesziekte die ze uit Griekenland had gehaald en die ze bij een Viva-forummer wilde slijten omdat ze zelf al drie katten thuis had. Echt hilarisch, ieder topic eindigde in een rel. heb me kostelijk vermaakt. Helaas heeft de TO de topics laten verwijderen omdat ze steeds ruzie kreeg. Doodzonde.

Zwerfkat had ook hilarische naam gekregen; Turfie.BORIS rules!
Het is niet uit 2012 maar uit 2008 maar ik kan er nog steeds om lachen

http://mobiel.viva.nl/for ... komen/list_messages/35387
Het Viva forum is papaja.
Ik heb me ook rot gelachen om die dag dat er allemaal kletstopics geopend werden.
En het emmer mysterie uit 2009

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

En die man die steeds foto's plaatste over hoe lekker hij was in zn leren broek (geen idee welk jaar)

Maar echt iets uit 2012? eh
quote:NymphadoraTonks schreef op 12 december 2012 @ 19:33:

Het is niet uit 2012 maar uit 2008 maar ik kan er nog steeds om lachen

http://mobiel.viva.nl/for ... komen/list_messages/35387

Jááá...die. Man, man, man wat heb ik hierom gegierd....

Tranen met tuiten..

net weer trouwens..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Nou, dat trolltopic van die vrouw die mandala's ging tekenen omdat haar vriend er een dubbelleven op na hield heeft ons ook maanden in de ban gehouden, dat was toch ook in 2012?
Deze: Inbreker met sleutel??

Ik wil nog steeds weten hoe het afloopt!!!!!!!
Nou uit 2012

De fucking machine

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Weet niet wat ik enger vind, het topic of de avatar van to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven