Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
woensdag 12 december 2012 om 20:11
woensdag 12 december 2012 om 20:24
Was er nog iets leuks op het forum??? Wij weten nu ein-de-lijk wat we zijn! Nl: zure, zwaaiende, laaggeschoolde en domme vivawijven met het spinrag op de vagina (wat je als engelenhaar kunt gebruiken naar het schijnt) zonder echte vrienden maar wel allemaal in een groepje.
Dan weet je ff waar je mee te maken hebt.
Dan weet je ff waar je mee te maken hebt.
woensdag 12 december 2012 om 20:25
quote:Amand schreef op 12 december 2012 @ 20:20:
In ieder geval zalm voor in de diepvries meegenomen bij de IKEA. Ik bedoel; ik was er toch.
Was er nog iets leuks op het forum vandaag? Damn, die baan van mij gaat m'n vrije tijd steeds meer in de weg zitten Oh je hebt wat gemist! Over de stomme vivaforummers! Of heb je dat wel gezien?
In ieder geval zalm voor in de diepvries meegenomen bij de IKEA. Ik bedoel; ik was er toch.
Was er nog iets leuks op het forum vandaag? Damn, die baan van mij gaat m'n vrije tijd steeds meer in de weg zitten Oh je hebt wat gemist! Over de stomme vivaforummers! Of heb je dat wel gezien?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 12 december 2012 om 20:34