Mode & Beauty alle pijlers

Lightening Shampoo

12-12-2012 18:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb van nature donkerblond haar wat ik al jaren donker verf ( soms zwart soms donkerbruin) nu heb ik onlangs highlights laten zetten. Ik heb nu dus donker haar (verschillende bruintinten van licht tot bijna zwart met blonde lokken, klinkt vreselijk maar valt in de realiteit best mee:p) Nu ben ik van plan lightening shampoo voor deze lokken te gebruiken maar ik ben bang dat de donkere stukken van men haar misschien oranje achtig worden, kan dit?

Hier is trouwens een plaatje van mijn haar hoe het nu is.

[img]http://[IMG]http://i.imgur.com/rCYi1.jpg?1[/IMG][/img]
Zulk donker haar krijg je niet zo snel oranje geloof ik.. Maar zou sowieso niet zelf zitten knoeien en het ergens door profs laten doen!
Ik zou een shampoo gebruiken voor gekleurd haar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Van alleen een shampoo krijg je je haren niet tinten lichter Sara daar heb je wel zwaarder geschut voor nodig.
Dus je wilt alleen op je lichtgekleurde lokken die shampoo gebruiken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee dat zou teveel werk zijn omdat die lokken overal door heel men haar zitten :p

Ik wil wel de shampoo daarom gebruiken, omdat die stukjes afgebleekt zijn en dus meer verzorging nodig hebben, ik hoop gewoon niet dat het invloed heeft op men donkerdere haren, zoals een oranje of te warme gloed geven.
De kapper de highlights nogmaals laten zetten is het enige wat het effect geeft welke jij wilt.
Ik snap je doel niet.

Wil je nou de lightening shampoo gebruiken om de geblondeerde plukjes beter te verzorgen of nog lichter te krijgen?
Bedoel je die van John Frida? Die heb ik ook een tijdje gebruikt voor mn highlight, kan geen kwaad hoor, en het zal ook wel mee vallen hoeveel lichter je ze ermee krijgt. Ik denk eerder dat je ze goed op kleur houd. Maar als je haar ook bruin geverfd is zou ik ook gaan voor kleurshampoo, want dan verzorg je alles goed.

Ik heb ook bij mijn laatste keer highlights (redelijk asblond) een paar donkere plukken erdoor heen gekregen van de kapper maar ik ben wel overwegend blond (omgekeerd van jou eigenlijk, meer blond en dan wat donker ipv donker en wat blond) maar ik gebruik nu ook zilvershampoo wat eigenlijk speciaal is voor asblond haar. Maar ik kan dat dus gebruiken, ookal is mn haar op sommige plekken stuk donkerder.

Haha wat een verhaal, maar denk dus dat het echt geen kwaad kan :-) Al zou ik eerder gaan voor kleurbehoud shampoo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven