Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
quote:DeeDee86 schreef op 13 december 2012 @ 10:51:

[...]

Joh, niemand hier komt ook maar in de buurt van die plaatjes (zelfs ik niet, whaha). En das maar goed ook. Want volgens mij zijn het knappe maar bloedchagrijnige en zeikerige wijven. Wij zijn gewoon relaxt, drinken bier mee met de mannen en tellen niet de calorieën van onze salade.Volgens mij hebben die dames een topkaraktertje hoor... en als ze iets zeggen dat me niet aanstaat negeer ik het gewoon...
quote:secondhandsuus schreef op 13 december 2012 @ 10:50:

I wish ladyd'arbanville

(mooi nummer trouwens)

Misschien maar goed ook eigenlijk. Zou vreemd gaan bij het leven...

Of dat denk ik nu maar, omdat ik de aandacht nu wat meer koester. Wellicht als je dat veel krijgt, dat het ook normaal wordt.

Ik heb altijd veel aandacht gehad van mannen, heel veel zelfs. Maar ik was weer onzeker over mijn persoonlijkheid, durfde nooit mijn mond open te doen om mijn mening te geven.

Durfde alleen maar "mooi" te zijn.

Dat is nu wel over, nu ik de dertig ben gepasseerd trouwens. Maar iedereen heeft onzekerheden, ook als je over het algemeen als lekker wijf gezien wordt.
Your luck's about to change, cher.
Een lustobject worden is veel dames gegeven. Als je iets moois/uitdagends aantrekt en uitstraalt dat je blij bent en je staat open voor oogcontact, zijn er altijd wel mannen geïnteresseerd.

Suus, jij hebt veel zin in spannende seks als ik het goed lees. Mannen ruiken dat. Bijna alle mannen hebben zin in spannende seks, dus je bent nu vast al een lustobject zonder dat je het in de gaten hebt.

Lustobject zijn is niet alleen weggelegd voor topmodellen.
Ware woorden, wdr!
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 10:58:

[...]

Ik heb altijd veel aandacht gehad van mannen, heel veel zelfs. Maar ik was weer onzeker over mijn persoonlijkheid, durfde nooit mijn mond open te doen om mijn mening te geven.

Durfde alleen maar "mooi" te zijn.

Dat is nu wel over, nu ik de dertig ben gepasseerd trouwens. Maar iedereen heeft onzekerheden, ook als je over het algemeen als lekker wijf gezien wordt.Volgens mij leidt die aandacht van mannen niet direct tot zelfvertrouwen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik een hele knappe vriendin heb (dat hebben aardig wat mensen spontaan tegen mij gezegd), maar ze is van zichzelf stikonzeker. Is ook steeds verbaasd als ze aandacht van mannen krijgt.
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 11:03:

Ware woorden, wdr!Zei mn baas dat maar eens
Ik had alleen maar mijn mening.

En tuurlijk leerde ik al snel dat je mannen op je hand krijgt als je je op een bepaalde manier gedraagt. Ik was altijd one of the boys. Qua taalgebruik, qua zuipen, qua activiteiten.

Maar ik bleef natuurlijk een vrouw. En ik had ook niet te klagen over aandacht. Maar dat was dan omdat ik ze verbaal helemaal kon opgeilen.

Maar was er een dame bij die qua karakter kut was, maar maatje 36 had, zat ik buitenspel.

En zo ervaar ik het nog.

Werd letterlijk tegen me gezegd, als ik later een vriendin krijg, wil ik iemand zoals jij.

Ik vroeg me dan altijd af, maar waarom later en niet met mij nu?

En omdat ik weet dat ik een leuke meid ben, viel dat dus imo alleen terug te voeren op mijn lijf....

Tja. Opgroeien is soms hard...
*glimt van trots*

ik ben een lustobject.... Waauw...

Thanks wdr!
De liefdeswereld is hard.

Ik kan me voorstellen dat veel mannen vooral op uiterlijk selecteren. Ik ben er niet trots op, maar bij mij speelt uiterlijk ook een belangrijke rol. Als mijn vriendin geen knappe dame was, was ik nu vermoedelijk niet met haar geweest.

Vrouwen lijken weer meer op karakter, zelfvertrouwen en sociale status te selecteren. Dat was voor mij vroeger erg lastig, ik had geen zelfvertrouwen en sociale status, dus bijna nooit een vriendin.
quote:secondhandsuus schreef op 13 december 2012 @ 11:07:

*glimt van trots*

ik ben een lustobject.... Waauw...

Thanks wdr!Tuurlijk. En het zit hem volgens mij in de kleine dingen. Positiviteit uitstralen, flirten, iets leuks aantrekken. Kan een wereld van verschil maken.
Dat is ook hard, Suus; wat je nu beschrijft, daar zou iedereen onzeker van worden.

Ik hoop echt voor je dat je qua aantrekkingskracht en zelfverzekerdheid op dat vlak aan je trekken gaat komen op een dag.
Sterkte vandaag, wdr.
quote:wdr schreef op 13 december 2012 @ 11:03:

[...]

Zei mn baas dat maar eensIk kom wel even op je werk, je baas verblinden in mijn beste outfit en 'm dan subtiel te kennen geven dat jij een topwerknemer bent, die opslag, promotie en waardering verdient
Ik vind het nog altijd moeilijk. Heb niet het idee dat ik 'goed in de markt lig'. Merk er althans heel weinig van. Als we die ene gast die elke gelegenheid gebruikt om me helemaal gek te maken maar nog wel een vriendin heeft niet meetellen. Ik ben ook gewoon bloody onzeker. En wat mensen daarover ook zeggen, je hebt er niets aan. Het moet blijken. En ik ben er helemaal klaar mee. En heb al helemaal geen zin om erover te zeiken. En heb ook geen zin in een relatie. Maar gewoon een beetje seks lol. Denk soms echt, sjeezus wat moet je hier doen voor een beetje aandacht. Come on. Ben er allemaal wel weer klaar mee. Ik wil niet gefrustreerd zijn...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 11:11:

[...]

Ik kom wel even op je werk, je baas verblinden in mijn beste outfit en 'm dan subtiel te kennen geven dat jij een topwerknemer bent, die opslag, promotie en waardering verdient Dank! Kom je mij dan ook even verblinden?
quote:wdr schreef op 13 december 2012 @ 11:13:

Dank! Kom je mij dan ook even verblinden?

Jij hebt al een knappe vriendin, wdr, greedy greedy!

Maar samen lunchen nadat ik je opslag bezorgd heb is natuurlijk altijd leuk.
Bij mij lig je in ieder geval goed in de markt met je 1m87 Deedee!

Foto?

Veel van jullie vrouwen zijn ook zo kritisch op jezelf en zo onzeker. Mijn vriendin ook,ik moet haar vaak bevestiging geven en oppeppen. Ook als ik dit forum lees valt het me op, zoveel onzekerheid, geklaag en ontevredenheid... waar is dat nu allemaal voor nodig dames? Ik vind vrouwen geweldig (anders zat ik hier niet), maar dat begrijp ik soms niet hoor...

mijn bescheiden theorie is dat veel vrouwen wat te fijn afgesteld staan. Wat dat betreft kunnen jullie ook wat leren van mannen, gewoon eens lachen om jezelf, biertje pakken, foute opmerking maken en hatsekidee!
DD, ik wil je wel leren flirten hoor.
Ik ben niet onzeker over hoe ik eruit zie hoor, wdr. T enige wat mij onzeker heeft gemaakt is t moederschap.
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 11:16:

[...]

Jij hebt al een knappe vriendin, wdr, greedy greedy!

Maar samen lunchen nadat ik je opslag bezorgd heb is natuurlijk altijd leuk.Mijn baas is single dus die opslag moet wel lukken. Krijg jij van mij een lekkere lunch. Ik wil niet pochen met dat mijn vriendin knap is hoor, ze is zeker knap maar heeft net als ik zat onvolkomendheden en als je lang samen bent, ben je daar minder mee bezig. Ik heb ook vriendinnen gehad die minder knap waren maar die hadden dan weer een bruisender persoonlijkheid of flitsender carriere, er zijn maar weinig mensen die álles hebben.
quote:missy_Acy schreef op 13 december 2012 @ 11:18:

Ik ben niet onzeker over hoe ik eruit zie hoor, wdr. T enige wat mij onzeker heeft gemaakt is t moederschap. In welk opzicht maakte dat je onzeker?
quote:wdr schreef op 13 december 2012 @ 11:16:

mijn bescheiden theorie is dat veel vrouwen wat te fijn afgesteld staan. Wat dat betreft kunnen jullie ook wat leren van mannen, gewoon eens lachen om jezelf, biertje pakken, foute opmerking maken en hatsekidee!

Eens.

En leren jezelf een plezier te doen, niet altijd te denken aan wat anderen van je vinden of denken, dat is voor veel vrouwen moeilijk merk ik.
Ik moet nu trouwens echt wat gaan doen; vanmiddag wordt druk en belangrijk.

Nogmaals sterkte wdr, met de begrafenis vandaag.

DeeDee en miss innuendo, ik wens jullie ondanks alles toch een zo leuk mogelijke dag!
Moeilijk om te omschrijven. Bang om t kwijt te raken en de zorgen om ze.

Ik vind ze zo kostbaar, dat ik ze het liefst tegen alles wil beschermen.

Loslaten is moeilijk, en elke dag laat je ze wat los. Vanaf t moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt.
To be honest, ik denk dat veel onzekerheid voorkomt uit hoe mannen naar vrouwen kijken. Onder invloed van de media.

Als het niet perfect is, is het niet goed.

Met name als je opgroeit, puber bent. Dan wordt niet gezegd, die klasgenoot is mooi, nee, dan is het een of andere filmster die verafgod wordt. Wat wel logisch is. Maar omdat vrouwen fijn afgesteld staan, horen zien ze alles en betrekken het op zichzelf.

Mannen zijn niet zo exposed in the media als vrouwen. Nog niet in elk geval.

Vrouwen geven geld uit, dus veel reclame richt zich op de vrouw, en kleding die geshowt wordt door een minder aantrekkelijke vrouw, verkoopt niet.

Met als bijkomend nadeel dat men gaat denken dat het model de standaard is.

Normaal.

Dat zie je bij pubers. En daar wordt natuurlijk het zaadje gezaait voor de rest van je leven...

Dus wdr, als je vriendin zo onzeker is heeft dat vast te maken met iets uit haar puberteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven