Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
donderdag 13 december 2012 om 20:04
quote:Grobbekuiken schreef op 13 december 2012 @ 19:58:
[...]
Met mij niks gelukkig. Met man z'n gezondheid is het even wat minder. Maak me toch wel een beetje zorgen, hopelijk ongegrond.Wat klote grobs.... gedoe met gezondheid is zwaar kut. Daar zijn dierenhugs voor nodig...
[...]
Met mij niks gelukkig. Met man z'n gezondheid is het even wat minder. Maak me toch wel een beetje zorgen, hopelijk ongegrond.Wat klote grobs.... gedoe met gezondheid is zwaar kut. Daar zijn dierenhugs voor nodig...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 13 december 2012 om 20:41
donderdag 13 december 2012 om 20:48
donderdag 13 december 2012 om 20:48
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 20:41:
[...]
Ik heb het niet helemaal meegekregen toen jullie het er vanmiddag over hadden, maar ik zie het probleem niet zo. Sorry. Ik denk altijd dat het makkelijk is voor een vrouw om te krijgen wat ze wil.
Is het ook.
Zojuist overtuigend bewezen in huize d'Arbanville.
[...]
Ik heb het niet helemaal meegekregen toen jullie het er vanmiddag over hadden, maar ik zie het probleem niet zo. Sorry. Ik denk altijd dat het makkelijk is voor een vrouw om te krijgen wat ze wil.
Is het ook.
Zojuist overtuigend bewezen in huize d'Arbanville.
Your luck's about to change, cher.
donderdag 13 december 2012 om 20:49
donderdag 13 december 2012 om 20:51
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 20:41:
[...]
and so the story stays alive...
nou, ik merk er niks van. Maar zal wel aan mij liggen. Maar suck it. vanavond zit ik er niet mee! WHOEEEE
[...]
and so the story stays alive...
nou, ik merk er niks van. Maar zal wel aan mij liggen. Maar suck it. vanavond zit ik er niet mee! WHOEEEE
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 13 december 2012 om 20:53
quote:
Amand schreef op 13 december 2012 @ 20:41:
[...]
Ik heb het niet helemaal meegekregen toen jullie het er vanmiddag over hadden, maar ik zie het probleem niet zo. Sorry. Ik denk altijd dat het makkelijk is voor een vrouw om te krijgen wat ze wil.Voor mij wel. Ben een verwent nest, krijg altijd wat ik wil.
Amand schreef op 13 december 2012 @ 20:41:
[...]
Ik heb het niet helemaal meegekregen toen jullie het er vanmiddag over hadden, maar ik zie het probleem niet zo. Sorry. Ik denk altijd dat het makkelijk is voor een vrouw om te krijgen wat ze wil.Voor mij wel. Ben een verwent nest, krijg altijd wat ik wil.