Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 19:11:

Ik hou van Marla, ook als ze ongesteld is. Puh.Dat is fijn want ik hoop voor je dat Marla inderdaad ongesteld kan worden. Want waar is het bewijs dat ze een vrouw is? Maar wellicht maakt die info verder ook niet uit voor jouw liefdesbeleving hoor, geen idee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 14 december 2012 @ 19:15:

[...]

Dat is fijn want ik hoop voor je dat Marla inderdaad ongesteld kan worden. Want waar is het bewijs dat ze een vrouw is? Maar wellicht maakt die info verder ook niet uit voor jouw liefdesbeleving hoor, geen idee.Maak dat uit voor de interpretatie van wat ze zegt dan? Dat zou pas echt kwalijk zijn, of niet dan?
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 19:11:

Ik hou van Marla, ook als ze ongesteld is. Puh.Waar is dat lampje als je hem nodig hebt ?
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 19:17:

[...]

Maak dat uit voor de interpretatie van wat ze zegt dan? Dat zou pas echt kwalijk zijn, of niet dan?

Geen idee. Je houdt van Marla zeg je. Dus maak ik een kanttekening voor wat betreft het houden van. Geen idee of die van invloed is.

Dat schrijf ik toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het ook vermakelijk. Tuurlijk. Wat is er lekkerder dan een beetje discussiëren op zn tijd? Alleen, elke vorm van zelfspot/zelfreflectie is jullie vreemd. Jullie reageren nergens inhoudelijk op, maar steeds alsof jullie door een bij zijn gestoken. Chill. Tis een forum. Geef gewoon toe dat jullie af en toe irritant zijn. En kliekerig. Geeft nix. Maar tis wel zo. En die smiley's. Stop daarmee. Ik zit niet meer in groep 8. Jullie?
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 19:20:

En die smiley's. Stop daarmee. Ik zit niet meer in groep 8. Jullie?Stop daar mee? En wie stelt dat? Op grond waarvan en wat gebeurt er als ik het niet doe? Waarom praat jij zo tegen zomaar mensen? Hoe komt dat?
quote:Enn schreef op 14 december 2012 @ 19:20:

[...]

Geen idee. Je houdt van Marla zeg je. Dus maak ik een kanttekening voor wat betreft het houden van. Geen idee of die van invloed is.

Dat schrijf ik toch?Vóór de wijziging van je post stond er echt iets heel anders.
@mosdef: Discussiëren is zeker leuk. Maar dan toch liever met mensen die het kunnen. Zoals met Marla als ze niet ongesteld is.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2012 @ 19:25:

@mosdef: Discussiëren is zeker leuk. Maar dan toch liever met mensen die het kunnen. Zoals met Marla als ze niet ongesteld is.Fair enough.
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 19:20:

Ik vind het ook vermakelijk. Tuurlijk. Wat is er lekkerder dan een beetje discussiëren op zn tijd? Alleen, elke vorm van zelfspot/zelfreflectie is jullie vreemd. Jullie reageren nergens inhoudelijk op, maar steeds alsof jullie door een bij zijn gestoken. Chill. Tis een forum. Geef gewoon toe dat jullie af en toe irritant zijn. En kliekerig. Geeft nix. Maar tis wel zo. En die smiley's. Stop daarmee. Ik zit niet meer in groep 8. Jullie?Ik geef toe dat ik af en toe irritant ben. Geef jij dan toe dat jij altijd irritant bent. En wie ben jij om te bepalen dat wij met smiley's moeten stoppen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 19:24:

[...]

Vóór de wijziging van je post stond er echt iets heel anders.

Ja klopt: Toen stond er alleen : Geen idee.

Wat wil je nou?
quote:Enn schreef op 14 december 2012 @ 19:28:

[...]

Ja klopt: Toen stond er alleen : Geen idee.

Wat wil je nou?Een Audi RS6 en een Ferrari Italia, een vrijstaand huis in de duinen bij Bloemendaal, full-time zorg voor mijn kinderen, een au pair, oud geld.
Ik vind jullie stom. Toch hou ik van jullie. Ik geef t toe. En ik vind juist dat jullie niet kunnen discussiëren. Zie mijn eerdere punt. En jullie bewijzen t keer op keer. Beginnen over ongesteldheid enzo. Echt? Ik snap dat jullie t idee hebben dat jullie me steeds dissen, maar ik lach alleen maar harder en denk: aaawww. Cute.
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 19:30:

[...]

Een Audi RS6 en een Ferrari Italia, een vrijstaand huis in de duinen bij Bloemendaal, full-time zorg voor mijn kinderen, een au pair, oud geld.

Ik hoop dat je alles krijgt wat je hart begeert.
quote:Enn schreef op 14 december 2012 @ 19:33:

[...]

Ik hoop dat je alles krijgt wat je hart begeert.Ik ook
quote:mosdef, 8 minuten geleden

Ik vind jullie stom. Toch hou ik van jullie. Ik geef t toe. En ik vind juist dat jullie niet kunnen discussiëren. Zie mijn eerdere punt. En jullie bewijzen t keer op keer. Beginnen over ongesteldheid enzo. Echt? Ik snap dat jullie t idee hebben dat jullie me steeds dissen, maar ik lach alleen maar harder en denk: aaawww. Cute.

Wie dist je dan, of probeert dat?

Ik vind je schattig. Lekker puberaal, en om je heen schoppen.

En je bent grappig.
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 19:32:

Ik vind jullie stom. Toch hou ik van jullie. Ik geef t toe. En ik vind juist dat jullie niet kunnen discussiëren. Zie mijn eerdere punt. En jullie bewijzen t keer op keer. Beginnen over ongesteldheid enzo. Echt? Ik snap dat jullie t idee hebben dat jullie me steeds dissen, maar ik lach alleen maar harder en denk: aaawww. Cute.Mwoah dissen is het denk ik niet. Ik vermoed dat het meer het overgaan op een ander onderwerp is omdat jouw post dus geen discussiemateriaal voor anderen blijkt te zijn. Anders zou er heus wel inhoudelijk op je gereageerd worden hoor!
Miss Acy: dank je. Ik vind jou ook grappig. En @Enn: het feit dat je dus niet ziet dat, omdat je ook steeds op mij reageert, mn punt steeds bewijst, maakt dat ik dus denk: aaawww. Ja. Spuit elf geeft ook nog modder. Feit is: ik hou wel van een sterke vrouw. Een bitch soms zelfs. Maar wees t dan goed en kijk ook af en toe naar jezelf. Just for the hell of it. En ja, das weer Engels. Sorry daarvoor.
Oh maar ik kijk ook naar mezelf hoor. Ik houd gewoon van dit soort nietszeggende 'slowchat-achtige' topics. Daar doe ik dus gráág aan mee met verder weinig andere motivatie dan dat ik het dus wel vermakelijk vind. Wat jij verder denkt te lezen in mijn woorden dat is aan jou.
quote:Enn, 25 seconden geleden

Oh maar ik kijk ook naar mezelf hoor. Ik houd gewoon van dit soort nietszeggende 'slowchat-achtige' topics. Daar doe ik dus gráág aan mee met verder weinig andere motivatie dan dat ik het dus wel vermakelijk vind. Wat jij verder denkt te lezen in mijn woorden dat is aan jou.Is ook vermakelijk.
@Enn: oké.

Even je eigen naam opschrijven Mosdef, maar eerlijk is eerlijk: je hebt hem verdient.
(flauw hè )
Hij is leuk
Thanks for the award, guys! Means a lot. Verder verwijs ik terug naar mijn eerdere opmerkingen over mannen op een vrouwenforum. Daar blijf ik verder bij. Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven