Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:geheimtaal schreef op 14 december 2012 @ 13:58:

[...]

Ah, uit pure nood een outsider dus. En maar doen alsof ze er zo trots op is.Ach gut, nog een klein klaterend straaltje incontinentie.
quote:Marla_Singer schreef op 14 december 2012 @ 13:55:

[...]

Wederom: QED. I rest my case.Dito!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Marla_Singer schreef op 14 december 2012 @ 14:00:

[...]

Ach gut, nog een klein klaterend straaltje incontinentie.

Toch apart, hoe jij woorden interpreteert.

Echt bijzonder.

En irritant overigens ook.
conversation = awareness
quote:Miss_Communicatie schreef op 14 december 2012 @ 14:43:

[...]

Toch apart, hoe jij woorden interpreteert.

Echt bijzonder.

En irritant overigens ook.

Jij leest ze, niemand doet het voor je. Het zou niet verrassend moeten zijn als je ze naast die van forumaaseters zoals geheimtaal legt.

Die haalt er opmerkelijk genoeg een bepaalde bevrediging uit om te doen alsof ik rebelleer omdat ik zo dolgraag bij de groep zelf zou willen horen. Het is niet moeilijk om te zien dat ik daarvoor nauwelijks inspanning over heb.

Zelfstandig denken is duidelijk niet je kerncompetentie, maar daarin ben je niet alleen hier. Het heeft natuurlijk ook bepaalde voordelen.
Toch, Marla, waarom lijk je er zo op gebrand dat er groepsvorming plaatsvindt?

Je laat je er min of meer op voorstaan dat jouw mening zo afwijkt van de rest, maar zelfs dat is niet helemaal waar.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorarT schreef op 14 december 2012 @ 15:53:

Toch, Marla, waarom lijk je er zo op gebrand dat er groepsvorming plaatsvindt?

Je laat je er min of meer op voorstaan dat jouw mening zo afwijkt van de rest, maar zelfs dat is niet helemaal waar.Ach. Aaseter nummer 2. Nu dan, ik zeg niet dat mijn mening afwijkt. Ik zeg wel dat het forumgedrag van bijvoorbeeld jou afwijkt van het mijne.

Groepsvorming vindt plaats. Dat is een feit. Ik ben er niet op gebrand. Het gebeurt gewoon. Dat wordt pas duidelijk als iemands mening of houding niet langer welkom geacht wordt door de groep. Stefan bijvoorbeeld, Truffelmaffia, Twinkle, er zijn genoeg voorbeelden.

Iedereen host mee in de polonaise dan ineens. Nu ben ik het brandpunt. Mij maakt het niet uit hoor. De treurige voorspelbaarheid ervan spreekt boekdelen in jullie eigen reacties.

Ik hoef niets aan te tonen. De komedie gaat door en ik heb balkonkaartjes. Zo zie ik het.
Die pestprotocollen kunnen ze hier ook weer inzetten zie ik?
Nou girls. Punt weer bewezen. Jullie zijn de queens van dit forum. Congrats! Hoop dat jullie verder nog iets going on hebben, want anders blijf ik erbij: It's sad is what it is. Volwassen vrouwen die hierover strijden alsof hun leven er vanaf hangt. Misschien een eigen forum beginnen? Zou voor iedereen fijner zijn, schat ik zo.
quote:mosdef, 36 seconden geleden

Nou girls. Punt weer bewezen. Jullie zijn de queens van dit forum. Congrats! Hoop dat jullie verder nog iets going on hebben, want anders blijf ik erbij: It's sad is what it is. Volwassen vrouwen die hierover strijden alsof hun leven er vanaf hangt. Misschien een eigen forum beginnen? Zou voor iedereen fijner zijn, schat ik zo.Ik vind jou zo grappig hè?
Thnxx. Ik ben ook best grappig. En nog een toevoeging: die mannen die zo wanhopig bij t groepje proberen te komen zijn nog t ergst. Dudes: grow some balls. Really. Mijn vriend gaat ook bier drinken en voetbal kijken als ik met mn vriendinnen zit te bitchen ; ).
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 18:13:

Nou girls. Punt weer bewezen. Jullie zijn de queens van dit forum. Congrats! Hoop dat jullie verder nog iets going on hebben, want anders blijf ik erbij: It's sad is what it is. Volwassen vrouwen die hierover strijden alsof hun leven er vanaf hangt. Misschien een eigen forum beginnen? Zou voor iedereen fijner zijn, schat ik zo.Schat, dit is mijn ons eigen forum.

En waarom praat je zo moeilijk half Engels eigenlijk?
Schat. Zo praat ik gewoon. Vind ik leuk.
Dan moet je wel darling zeggen he?
quote:mosdef, 11 minuten geleden

Thnxx. Ik ben ook best grappig. En nog een toevoeging: die mannen die zo wanhopig bij t groepje proberen te komen zijn nog t ergst. Dudes: grow some balls. Really. Mijn vriend gaat ook bier drinken en voetbal kijken als ik met mn vriendinnen zit te bitchen ; ).

Ik kom niet meer bij.

Echt, je hebt t erover dat hier gestreden word en bitcht met je vriendinnen. Terwijl je vriend bier drinkt en voetbal kijkt.

Briljant, ook met dat Engels erbij.

Nou girls. Punt weer bewezen. Jullie zijn de queens van dit forum. Fakkin' A!

. Volwassen vrouwen die hierover strijden alsof hun leven er vanaf hangt. Misschien een eigen forum beginnen? Zou voor iedereen fijner zijn, schat ik zo.

Ok.

En wat maakt dat jij steeds weer reageert? Ik moet zeggen dat ik dat doe omdat ik het oprecht vermakelijk vind om te doen? En jij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ze vind het fakkin awful maar blijft reageren. Snap dat dan Enn!
Echt fakkin niet normaal!
quote:Marla_Singer schreef op 14 december 2012 @ 16:19:

[...]

Ach. Aaseter nummer 2. Nu dan, ik zeg niet dat mijn mening afwijkt. Ik zeg wel dat het forumgedrag van bijvoorbeeld jou afwijkt van het mijne.

Dat klopt. Piraat kan zich niet meten met jou als het gaat om persoonlijke aanvallen en zure opmerkingen. Wat mij nog steeds verbaast is hoe een discussie over de zweer op het forum altijd weer wordt omgebogen in een jeremiade over Het Groepje, waarin de antiGroepjesmensen zich zonder uitzondering bedienen van de door de TO zo verfoeide 'discussietechnieken'. Alsof jij-bakken en beledigen ineens wel mag als je jezelf met opzet buiten Het Groepje plaatst.

En als we dan toch persoonlijk moeten worden: ik heb je wel eens beter zien argumenteren dan nu. Erger nog, ik ben het zelfs verdomde vaak met je eens geweest. Maar hier raak ik je echt even kwijt hoor.
Ik hou van Marla, ook als ze ongesteld is. Puh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven