Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
Never mind. Iets teveel eer....
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 20:11:

Thanks for the award, guys! Means a lot. Verder verwijs ik terug naar mijn eerdere opmerkingen over mannen op een vrouwenforum. Daar blijf ik verder bij. Liefs.Ik verwijs naar de grondwet. Liefs.
He ja, laten we het weer eens over de Vivamannen gaan hebben. Dat onderwerp is alweer een week niet voorbij gekomen.
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 20:11:

Verder verwijs ik terug naar mijn eerdere opmerkingen over mannen op een vrouwenforum. Daar blijf ik verder bij. Liefs.Over discuzeuren gesproken: dit is dus geen discussiëren. Dit is gewoon iets roepen. Jouw feessie hoor, maar ga dan niet anderen verwijten dat ze niet kunnen discussiëren.
Viva mannen zitten toch alleen op de sekspijler en in hun paleisje.
quote:Galadriel, 2 seconden geleden

Viva mannen zitten toch alleen op de sekspijler en in hun paleisje.

Bier en tieten daar hoor!
Ehh.. op jouw wil ik verder niet eens reageren. High horse en alles.
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 20:25:

Ehh.. op jouw wil ik verder niet eens reageren. High horse en alles.Op wiew?
Op mijnnn?
Op jou.
Kost een godsvermogen aan stookkosten hoor, zo'n paleis. Die wijven hebben het namelijk altijd koud.
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 20:29:

Op jou.Ha ha, je hebt gereageerd .
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 20:30:

Kost een godsvermogen aan stookkosten hoor, zo'n paleis. Die wijven hebben het namelijk altijd koud.Dat heb je met een paleisje dat trekt mokkeltjes aan, zorg dan voor een stoer kasteel of nog beter een goede burcht, paar kantelen boven op, mannetje met pijl en boog en voilà geen dirndl te vinden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2012 @ 20:31:

[...]

Ha ha, je hebt gereageerd .Te makkelijk gewoon hè.
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 20:30:

Kost een godsvermogen aan stookkosten hoor, zo'n paleis. Die wijven hebben het namelijk altijd koud.Yep! Stijve tepels all over the place.
quote:Amand, 8 minuten geleden

Kost een godsvermogen aan stookkosten hoor, zo'n paleis. Die wijven hebben het namelijk altijd koud.Duh, van de hele dag in bikini paraderen kan je t best koud krijgen ja.
quote:missy_Acy schreef op 14 december 2012 @ 20:39:

[...]

Duh, van de hele dag in bikini paraderen kan je t best koud krijgen ja.Ik weet wel wat
quote:

Lady-Voldemort schreef op 14 december 2012 @ 20:31:

[...]

Ha ha, je hebt gereageerd .
quote:Galadriel schreef op 14 december 2012 @ 20:33:

[...]

Dat heb je met een paleisje dat trekt mokkeltjes aan, zorg dan voor een stoer kasteel of nog beter een goede burcht, paar kantelen boven op, mannetje met pijl en boog en voilà geen dirndl te vinden.Waarom zou ik dan een kasteel bouwen? Dus.
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 20:40:

[...]

Ik weet wel wat
quote:Amand schreef op 14 december 2012 @ 20:42:

[...]

Waarom zou ik dan een kasteel bouwen? Dus.Dan niet zaniken over stookkosten, je kan niet alles hebben.
quote:Galadriel schreef op 14 december 2012 @ 20:50:

[...]

Dan niet zaniken over stookkosten, je kan niet alles hebben.True.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2012 @ 19:05:

[...]

Dat klopt. Piraat kan zich niet meten met jou als het gaat om persoonlijke aanvallen en zure opmerkingen. Wat mij nog steeds verbaast is hoe een discussie over de zweer op het forum altijd weer wordt omgebogen in een jeremiade over Het Groepje, waarin de antiGroepjesmensen zich zonder uitzondering bedienen van de door de TO zo verfoeide 'discussietechnieken'. Alsof jij-bakken en beledigen ineens wel mag als je jezelf met opzet buiten Het Groepje plaatst.

En als we dan toch persoonlijk moeten worden: ik heb je wel eens beter zien argumenteren dan nu. Erger nog, ik ben het zelfs verdomde vaak met je eens geweest. Maar hier raak ik je echt even kwijt hoor.

Kom op Voldemort, doe nou even niet zo sneu. Jij-bakken is normaal gesproken unfashionable, dat weet ik ook wel. Maar dit is een topic over forumgedrag.

Als jij me kan uitleggen hoe je over forumgedrag kunt praten zonder dat gedrag te benoemen en dus de schijn van jij-bakken te wekken, dan lullen we verder, ok?

'Het Groepje'? Ik heb dat geen moment gezegd. Ik heb gezegd dat er hier groepjes en kliekjes zijn. Even nadenken graag voordat je het bekende verwijt verwart met mijn kritiek.

Niet dat het heel productief is hoor. Maar mijn punt (dat bewezen is door meerdere forummers, zonder dat ik een toets hoefde aan te raken), is dat degenen die oh-zo verbolgen zijn, verontwaardigd, over de notie dat er groepsgedrag is, vervolgens als één groep gelijk tegen de persoon in gaan beuken die de suggestie wekt.

QED, denk ik dan. Not that I mind. Ik deed gewoon even een kunstje dat normaal door figuren zoals StefanBikkel werd gedaan. Eerst zegt Cateautje iets sneus als ze iets onoorbaars hoort. Onder de negeerknop. Wauw, dat heeft status zeg.

Dan komen de jij-bakken. Dan komen de geheimtaals en de PiratorarTs onder hun steen vandaan, die eigenlijk ook niet echt weten waarom ze zo graag meedoen aan het spuugwedstrijdje, maar wel graag het verste willen komen. Sneue figuren met net genoeg hersens over hun reptielenbrein om de indruk te wekken dat ze een mening hebben. Maar ach, zolang er een aap om lacht is het goed.

Dan komen degenen die de identiteit van de forummer in twijfel gaan trekken, gaan krijsen, gaan lopen zeggen dat je Martin81 bent, of Iris for that matter, het zelfs gaan vragen en het als een zwaktebod zien als je daar niet op antwoordt. Dezelfde treurige voorspelbaarheid van forummers die zichzelf heel hoog hebben zitten. Terwijl ze feitelijk op hun flikker krijgen, en ze weten het.

Wat jij doet is zeggen dat je niet zo 'hard' moet zijn tijdens een spelletje American Football. Nogmaals, ik heb mijn punt allang gemaakt, hoor, the show is over. Maar ga nou niet doen alsof ik fair moet spelen hierin.

Jij-bakken is een zwaktebod, maar goed, als een menigte hier zwak inzet...
We moeten hoognodig weer eens neuken, Marla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven