*165* Bar Too Much *165*

09-04-2008 21:45 710 berichten
Alle reacties Link kopieren

One-hundred-and-sixty-five?!
Pfff kom ik nèt thuis, staat de ontbijtboel er nog

Had ik maar een keukendeur.

Ben vanavond bij mijn verste vriendin geweest. Nou ja, de verste binnen Nederland. Heb dus net 2 uur gereden en ben vrij gaar. Tijd voor dat wijntje dat ik daar niet kon drinken omdat ik zo'n teringeind weg woon.
Hé Mir & Mik, jullie waren er net nog niet
He Yet

Verder wel een leuke dag gehad? Geniet van je wijntje, ik zit aan de virgin Mojito aangezien ik moet spuiten vanavond en dan geen alcohol voor mij. Jammer want met dit weer had ik net zo'n zin in een ijskoud biertje, maar goed het blijft nog langer mooi.
Heb je wel eens een aardbei door je maagdelijke mojito geprut? Maak ik voor het kwartet als wij echte mojito's drinken. Best erg lekker.
Nee nog nooit, heb zondag wel de maagdelijke versie voor C gemaakt, vond ie erg lekker
Hier vinden ze het ook geweldig. Heb van de week muntzaad gekocht. Ik hoop op enorme bossen, want die kaalgeplukte plantjes van de turk staan verschrikkelijk ongezellig op m'n vensterbank. Nu nog een slimme methode verzinnen om aan grote hoeveelheden gecrushed ijs te komen.
Platmeppen en invriezen. Wij hebben zo'n handcrushertje (maakt pokkeherrie dat ding) en vriezen dan in. Niet te lang laten liggen, anders vriest het als 1 klont aan elkaar

Onze munt heeft zichzelf voortgeplant. We hebben nu 1 bak vol met munt en van de winter leek het alsof de munt dood was gegaan, maar nu staat echt de hele bak vol
En ja, het was een leuke dag, geniet me een slag in de rondte met die auto onder m'n kont. Heb inmiddels bijna 1000 km gereden sinds Man weg is
Munt gaat als je niet uitkijkt lekker woekeren. We hadden hier jaren lang munt die op de parkeerplaats tussen de tegels uitgroeide, maar die hebben die herbofoben van de plantsoenendienst uitgeroeid. Durfde die trouwens niet te gebruiken wegens gif/uitlaatgassen/kattenpis/en nog wat van die dingen.
Ik duik lekker mijn nest in. Truste Yet
Ik crush nog ouderswetsch met ijs blokjes in een theedoek en dan mep ik het op de stenen keukenvloer. Maakt ook een enorme herrie. Bovendien sneuvelen de theedoeken vrij snel.
slaap lekker!

Nah, daar zit ik dan met mijn wijntje...krijg me toch een trek in een mojito
Goedemorgen.

Wij hebben hier een beetje verdrietige bedoening. Onze liefste kat, bijna 19, is sinds 2 dagen ernstig verzwakt. Heeft vannacht uit al z'n lichaamsopeningen van alles laten lopen en is inmiddels in een donker hoekje weggekropen. Dat belooft weinig goeds. Over 3 uurtjes gaan we naar de dierenarts.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
De kat is niet meer. En ondanks dat ie de laatste jaren best irritant dement werd, vinnik het toch wel verdrietig.

Maarrrrrrr............. en lekkere luns maakt een hoop goed.

David Dunning
Jeetje Mir

Hier is het een gekkenhuis. Ik stond vanmorgen ineens zonder voorbedachte rade het behang van de meidenkamer eraf te rukken. Zo dus naar de 'doettutzelf' voor wat verse rollen.
Ahhhh Mir

Sjemig Yet, tis helegaar geen weer voor klussen Doe eens ff normaal, zeg!

De voorspellende meneer van het weer heeft dus groot gelijk gekregen. Het is precies zoals hij in februari al aankondigde. Ook de zomer wordt geweldig mooi!!
Pffffffffffffft, ik heb de kinderen pannenkoeken beloofd. Wordt een warm klusje. (Deze huilt niet, deze zweet )

David Dunning
Ik had de kinderen pannekoekenhuis beloofd, maar ga met 2 biertjes op niet 20 minuten langs het kanaal rijden. Blijkt dat ze liever chinezen. Ik blij
Dat bieren gebeurde trouwens nadat het overduidelijk was dat ze hun deel van de deal niet na zouden komen. Dat dat even duidelijk is. Stond er zo lullig.

Ben naar de chinees, doeg!
Heb ook net pannenkoeken staan bakken... zeer zweeeeterig!!
Ben inmiddels weer afgekoeld.

Beetje raar. Mijn katten kwamen nooit buiten. Toen ik ze kreeg woonde ik op een flat en konden ze niet naar buiten en toen ik hier kwam wonen durfde ik het niet aan. Ik vond de katten te kwetsbaar voor de grote boze buitenwereld. Dus altijd deuren en ramen dicht, alleen een klein bovenraampje open. En nu, voor het eerst in jaaaaaaaaren heb ik alle ramen tegen elkaar open staan. Wat heerlijk is dat.

Bedacht me net dat ik nu ook wel weer es bloemen kan kopen. Die vraten de katten altijd op, dus heb ik ook al jaaaaaaaaaaren niet gehad. Iedereen om mij heen denkt dat ik niet van bloemen houd.

Kortom: ik ben er al aardig overheen.

Kep nu trouwens nog 1 kat, maar die is stoer, dus kan wel naar buiten. Haha, hij is 3 seconden buiten geweest. Tis een enorme bangerik, dus hij kwam gauw weer binnen.

Sjees, wat een verhaal, lijkt wel of iedereen om mij heen met vakantie is, zodat ik dan maar hier mijn praatje kom houden.

David Dunning
Mir tis en blijft ketvut als een dier doodgaat.

Nou is het wel een rare overstap, maar de kappersessie is gelukt, leuk haar geworden

Morgen nog een dagje werken en dan 3 dagen weekend, heerlijk...
voor Sol d'r poes

Tis hier net echt vakantie, doe nix, zit in de zon, smeer mij in, en ga 't water in en uit.

Heb zelfs een boek uitgelezen. Tuin zit wel heel de dag vol met buurkinderen maar goed.......tis net echt.

Yette, behangen is het ook echt weer voor!

Hela, hoop dat je weermeneer gelijk krijgt!

Mik, weer helemaal kort?
Moet nog een persoonlijk ontwikkelingsplan schrijven voor ik weer aan 't werk ga. Maar persoonlijk vind ik het daar veels te lekker weer voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven