Topic parodie deel twee.
vrijdag 14 december 2012 om 08:47
O eh LadyHoplaVort, het is wel de bedoeling dat de hooggeplaatsten het onderling goed kunnen vinden en elkaars back dekken doorlopend. Dus echte, regelrechte kliekerige groepsvorming, je kent dat wel. Ik zou het maar snel goedmaken met Dubio, ze zou je vandaag wel eens bij moeten kunnen staan ergens als je in de penarie zit.
Ja, er zitten haken en ogen aan een hoge rang. Je moet met de gékste mensen ineens upteamen tegen het plebs.
Ja, er zitten haken en ogen aan een hoge rang. Je moet met de gékste mensen ineens upteamen tegen het plebs.
vrijdag 14 december 2012 om 09:01
quote:Eleonora schreef op 14 december 2012 @ 08:47:
O eh LadyHoplaVort, het is wel de bedoeling dat de hooggeplaatsten het onderling goed kunnen vinden en elkaars back dekken doorlopend. Dus echte, regelrechte kliekerige groepsvorming, je kent dat wel. Ik zou het maar snel goedmaken met Dubio, ze zou je vandaag wel eens bij moeten kunnen staan ergens als je in de penarie zit.
Ga in therapie!
vrijdag 14 december 2012 om 14:47
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2012 @ 14:26:
Tja Meelvis, zo is het leven. Het is eten of gegeten worden. Ik wil wel even in het achterkamertje gaan vragen of je officieel gedooggroepslid mag worden?Tsss, steek het maar in je reet Lammevolworst, het is graag of helemaal niet.
Tja Meelvis, zo is het leven. Het is eten of gegeten worden. Ik wil wel even in het achterkamertje gaan vragen of je officieel gedooggroepslid mag worden?Tsss, steek het maar in je reet Lammevolworst, het is graag of helemaal niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 14 december 2012 om 21:23
Ik heb geen meel, ik heb geen meeeell.. (hoe ga ik nou cake bakken? Pizza maken?.. hellup?)
Tenminste, niet op de 55 mij bekende emailadressen die ik al eens gebruikt heb voor mijn alter(n)ego's, die jullie toch niet kennen
Dubbeldoosje.. je hebt al véél van mij gelezen.. dát kan ik je wel vertellen. Whoehahahahahaaaaaa....
Tenminste, niet op de 55 mij bekende emailadressen die ik al eens gebruikt heb voor mijn alter(n)ego's, die jullie toch niet kennen
Dubbeldoosje.. je hebt al véél van mij gelezen.. dát kan ik je wel vertellen. Whoehahahahahaaaaaa....
Later is nu
vrijdag 14 december 2012 om 22:08
zaterdag 15 december 2012 om 10:11
zaterdag 15 december 2012 om 10:15
Ik heb ook nog deze:
Maar dat is misschien te exotisch. Ik wil de astrale Germaanse oermoeders natuurlijk niet te veel met hun koloniale verleden confronteren en ze er mee van streek maken. Voor je het weet word je pootje gehaakt door zo'n moeder en dat zou een ramp zijn voor mijn nieuwe heup. En voor mijn oude ook trouwens.
Maar dat is misschien te exotisch. Ik wil de astrale Germaanse oermoeders natuurlijk niet te veel met hun koloniale verleden confronteren en ze er mee van streek maken. Voor je het weet word je pootje gehaakt door zo'n moeder en dat zou een ramp zijn voor mijn nieuwe heup. En voor mijn oude ook trouwens.
zaterdag 15 december 2012 om 10:19
Hallo, ik heb sinds kort een hele lieve vriend. We houden intens van elkaar en willen samen een toekomst opbouwen. Hij woont nog bij zijn moeder en dat is een heel raar mens, dus ze mag niet weten dat hij een relatie heeft want anders zijn de rapen gaar. Soms gaan vriend en ik een kopje koffie drinken bij de stationrestauratie, en om herkenning te voorkomen doet mijn vriend dan een zak over zijn hoofd. Dus kan je nagaan hoe erg zijn moeder is! Tijdens één van die afspraakjes heb ik gemerkt dat mijn vriend zo raar ruikt: een beetje naar Zwitsal. Toen ik hem vroeg hoe dat kwam vertelde hij dat hij zichzelf van zijn moeder iedere dag helemaal moet insmeren met babylotion. Ook kwam ik hem een keer tegen bij het Kruidvat waar hij een pak Pampers en een blik Nutrilon kocht. Hij zei dat hij van zijn moeder idere nacht een luier aan moest en dat hij alleen maar poedermelk te drinken kreeg thuis. Zijn moeder stuurt ook hele rare sms'jes, bijvoorbeeld of hij uit zijn werk nog even een pak toiletpapier wil meenemen en of hij nog achter de kinderbijslag aan heeft gebeld. Dus ze flest de boel ook nog, want mijn vriend is 37 en dan heb je toch geen recht meer op kinderbijslag? Of wel? Weet iemand dat?
Ik zit hier echt heel erg mee in mijn maag. Hoe kan ik de liefde van mijn leven helpen om onder het juk van zijn moeder uit te komen?
Ik zit hier echt heel erg mee in mijn maag. Hoe kan ik de liefde van mijn leven helpen om onder het juk van zijn moeder uit te komen?
zaterdag 15 december 2012 om 10:21
Ik kan je plaatjes niet zien vanwege de trage verbinding op me foon (wanneer komt er niu UMTS in de zweethut?).
Magoed...voor het flaters slaan zou ik kiezen voor uitbundige kleuren en heftige prints. Ik dacht baai de wee dqt de europeses unie flaters slaan verboden had...iets met de rechten van minderheden ofzow.
Voor het dansen zou ik gaan voor losse gewaden met bontdetails.
Magoed...voor het flaters slaan zou ik kiezen voor uitbundige kleuren en heftige prints. Ik dacht baai de wee dqt de europeses unie flaters slaan verboden had...iets met de rechten van minderheden ofzow.
Voor het dansen zou ik gaan voor losse gewaden met bontdetails.
zaterdag 15 december 2012 om 10:23
quote:foxytoxy schreef op 15 december 2012 @ 10:18:
Je denkt toch niet dat ik na die e-mail van jou je nog van advies ga voorzien? Pfff.
Nou ja, omdat ik zo'n grootmoedig type ben: naakt, Oerolonoera, je gaat naakt naar dat soort bijeenkomsten.En bij volle maan, dus je hebt nog 2 weken om dat aan te kleden, zeg maar..
Je denkt toch niet dat ik na die e-mail van jou je nog van advies ga voorzien? Pfff.
Nou ja, omdat ik zo'n grootmoedig type ben: naakt, Oerolonoera, je gaat naakt naar dat soort bijeenkomsten.En bij volle maan, dus je hebt nog 2 weken om dat aan te kleden, zeg maar..
Later is nu