mondhigieniste
vrijdag 14 december 2012 om 22:46
Volgend jaar zal ik regelmatig naar de mondhigieniste moeten ivm paradontites .
Ik heb al heel wat gegoogled ,maar kom er niet echt uit .
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij n beetje op weg helpen met welke tandverzekering ik het beste kan nemen ?
Ik zit nu bij vgz met een basisverzekering,
Overstappen zou geen probleem zijn .
Ik heb al heel wat gegoogled ,maar kom er niet echt uit .
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij n beetje op weg helpen met welke tandverzekering ik het beste kan nemen ?
Ik zit nu bij vgz met een basisverzekering,
Overstappen zou geen probleem zijn .
vrijdag 14 december 2012 om 22:53
Dat wordt duur! ~¤800 voor 't hele traject van 3 maanden.
Kies iets als CZ, Zilveren Kruis, FBTO.
Kies liever geen Groene land, Anderzorg of Menzis, die vergoeden het slechts gedeeltelijk en alleen in 't hoogste pakket.
Je krijgt te maken met de Tcodes.
T11, T22, A10, T31 en T52/54/56
Alsje tevreden bent bij VGZ kan je daar blijven met je basisverzekering en bij een andere maatschappij de tandartsverzekering afsluiten.
Kies iets als CZ, Zilveren Kruis, FBTO.
Kies liever geen Groene land, Anderzorg of Menzis, die vergoeden het slechts gedeeltelijk en alleen in 't hoogste pakket.
Je krijgt te maken met de Tcodes.
T11, T22, A10, T31 en T52/54/56
Alsje tevreden bent bij VGZ kan je daar blijven met je basisverzekering en bij een andere maatschappij de tandartsverzekering afsluiten.
vrijdag 14 december 2012 om 22:56
quote:nellaaa schreef op 14 december 2012 @ 22:50:
Check even of de tandverzekering dit wel gaat vergoeden. Als je al weet dat je een bepaalde behandeling moet ondergaan is het vaak al te laat om je te verzekeren.
Klopt, als het huis al in brand staat kan je ook geen brandverzekering meer afsluiten.
Overstappen naar een andere zorgverzekering kan altijd, ze mogen je niet weigeren. Ze mogen je wel weigeren voor de aanvullende verzekeringen.
Check even of de tandverzekering dit wel gaat vergoeden. Als je al weet dat je een bepaalde behandeling moet ondergaan is het vaak al te laat om je te verzekeren.
Klopt, als het huis al in brand staat kan je ook geen brandverzekering meer afsluiten.
Overstappen naar een andere zorgverzekering kan altijd, ze mogen je niet weigeren. Ze mogen je wel weigeren voor de aanvullende verzekeringen.
vrijdag 14 december 2012 om 23:16