au!! kiespijn
zaterdag 15 december 2012 om 14:51
zaterdag 15 december 2012 om 14:52
quote:pokkewijf schreef op 15 december 2012 @ 14:46:
afbetalingsregeling voorstellen? Pijnstillers lossen het probleem niet op en ik heet geen Char... (helaas)
Gaat je in een weekenddienst niet lukken.
Altijd contant afrekenen
Wat ook wel logisch is natuurlijk, zij kennen jou verder helemaal niet
Dus geld lenen zou mijn idee zijn
afbetalingsregeling voorstellen? Pijnstillers lossen het probleem niet op en ik heet geen Char... (helaas)
Altijd contant afrekenen
Dus geld lenen zou mijn idee zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 15 december 2012 om 14:58
zaterdag 15 december 2012 om 15:17
- touwtje aan deur en hard trekken.
- paar dagen compleet lam worden, schijnt te helpen
- of gewoon laten trekken en rekening gewoon niet direct betalen, hooguit wat boete extra maar wel rek. En voortaan geldzaken op orde hebben!
mocht je bijstand hebben valt dit misschien nog onder bijzondere bijstand en is het gratis
- paar dagen compleet lam worden, schijnt te helpen
- of gewoon laten trekken en rekening gewoon niet direct betalen, hooguit wat boete extra maar wel rek. En voortaan geldzaken op orde hebben!
mocht je bijstand hebben valt dit misschien nog onder bijzondere bijstand en is het gratis
zaterdag 15 december 2012 om 15:18
quote:Summerdance schreef op 15 december 2012 @ 14:52:
[...]
Altijd contant afrekenen
Dus geld lenen zou mijn idee zijnVolgens mij is er niks aan de hand als je je verzekeringspas laat zien, mits je die hebt natuurlijk... In een ziekenhuis word je immers ook gewoon geholpen en "kennen" ze je ook niet
[...]
Altijd contant afrekenen
Dus geld lenen zou mijn idee zijnVolgens mij is er niks aan de hand als je je verzekeringspas laat zien, mits je die hebt natuurlijk... In een ziekenhuis word je immers ook gewoon geholpen en "kennen" ze je ook niet
zaterdag 15 december 2012 om 15:28
zaterdag 15 december 2012 om 15:34
quote:vincent_j schreef op 15 december 2012 @ 15:18:
[...]
Volgens mij is er niks aan de hand als je je verzekeringspas laat zien, mits je die hebt natuurlijk... In een ziekenhuis word je immers ook gewoon geholpen en "kennen" ze je ook nietIn het weekend moet je altijd contant afrekenen en eventueel zelf declareren.
[...]
Volgens mij is er niks aan de hand als je je verzekeringspas laat zien, mits je die hebt natuurlijk... In een ziekenhuis word je immers ook gewoon geholpen en "kennen" ze je ook nietIn het weekend moet je altijd contant afrekenen en eventueel zelf declareren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 15 december 2012 om 16:30
Enige wat je van de pijn af helpt is de tandarts!
Ik zou toch ff bellen wie weet heeft je eigen tandarts wel dienst..
En niet zo maar aan de brufen gaan! Kan interacties hebben met bijv. andere medicatie. En je maag kan er misschien niet tegen. Altijd overleggen met de apotheek!
Voorbeeld: Ascal + brufen is flinke bloedverdunning, leuk als de kies er uit moet..
Ik zou toch ff bellen wie weet heeft je eigen tandarts wel dienst..
En niet zo maar aan de brufen gaan! Kan interacties hebben met bijv. andere medicatie. En je maag kan er misschien niet tegen. Altijd overleggen met de apotheek!
Voorbeeld: Ascal + brufen is flinke bloedverdunning, leuk als de kies er uit moet..
zaterdag 15 december 2012 om 16:33
Enorm rot voor je zeg, zeker je nu het geld niet hebt. ik zou wel proberen een regeling te treffen of eventueel geld te lenen want een ontsteking moet geholpen worden, anders word de pijn echt ondraaagelijk! en kan het uitbreiden op het rest van je gebit, dan ben je verder van huis.
Héeel veel sterkte en beterschap
Héeel veel sterkte en beterschap
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet