Mode & Beauty alle pijlers

Tatoeages

15-12-2012 15:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een luchtig onderwerp, even uit nieuwsgierigheid!

Heb jij een tatoeage, of zelfs meerdere?

Zijn tatoeages ordinair of tegenwoordig hartstikke mainstream? Wat vind je wel mooi en wat niet?

Heb jij (een) tatoeage(s)?

Totaal aantal stemmen: 46

Ja (46%)
Nee, maar ik denk er nog over (7%)
Nee (48%)
quote:2Italy2 schreef op 15 december 2012 @ 16:21:

[...]

Tijd voor een toupetje!! *proest*
Op het moment is het ook mutsen weer. Kan hij het mooi verbergen buiten.
Ik hou helemaal niet van tatoeages, heb er ook nog nooit een gezien die ik mooi vind staan. Ik heb er ook wel de associatie 'ordinair' bij. Maar dat komt misschien doordat ik alleen tatoeages zie in de zomer bij zee en zwembad en dat is dan meestal bij ordinaire types. Zullen vast ook hele stoere of hippe mensen zijn met tattoos maar die ken ik dan weer niet.
anoniem_3323 wijzigde dit bericht op 15-12-2012 16:44
Reden: Was nog niet klaar
% gewijzigd
Heb er 2 waarvan 1 van mn knie tot aan mn kont.

Maar gek genoeg vallen ze niet meer op.
Ik heb een sierlijke letter D op m'n schouder staan. (Kleintje)

Verder wil ik in de toekomst de namen van m'n kinderen op m'n voet & als mijn vriend en ik trouwen willen we samen iets symbolisch laten zetten, maar ik weet nog niet op welke plaats van mijn lichaam.
Voor mij is een tattoo niet per definitie ordinair, bijzonder, of iets anders.

Hangt af van de persoon, van het lichaam, van de tattoo.
Your luck's about to change, cher.
Ik heb er eentje.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind sommige tatoeages mooi. Echter, heel veel tatoeages vind ik ronduit lelijk. Wat ik mooi vind, zijn meestal mooie teksten/woorden. Zelf heb ik er nooit over nagedacht om een tatoeage te nemen, want ik vind het zo lelijk dat het gaat vervagen en dat zwarte tatoeages (in mijn ogen) groenig worden.

Ik weet alleen niet of dat met de huidige technieken nog steeds zo is!
Ja ik heb er een, ik zie hem zelf wel vrijwel altijd maar hij is goed te bedekken. (onderarm)

Ik vind hem mooi en dat is het belangrijkst. Hij is niet opvallend en niet groot, echt voor mezelf. Over een tijdje wil ik er denk ik nog een tekst omheen laten zetten maar hoe precies weet ik nog niet.

Bij mij verwachten mensen het totaal niet en dat vind ik grappig. Het is ook lang niet altijd ordinair maar kan het wel zijn. Vind het vaak een groot verschil of het een standaard plaatje is of dat je kan zien dat er echt over nagedacht is met mooie kleuren etc.
Ik heb er 2, allebei over mijn kinderen. Helaas wel een maand voor ex en ik uit elkaar gingen zijn naam en die van de kinderen laten zetten...das nu wel een beetje jammer, maar gelukkig is het in een andere taal dus 99,9% van de mensen kunnen het toch niet lezen, en anders hebben ze alledrie dezelfde beginletter dus zie je er nog niet aan dat een geen kind is. En ze zitten op mijn rug dus hoef er niet tegenaan te kijken. Zit nog wel te denken om de namen van mijn kinderen aan de binnenkant van mijn bovenarm te zetten in mooie letters, van oksel naar elleboog en dan aan elke kant een kind.
ik heb er twee en overweeg een derde. Stel de beslissing nog wel even een paar maanden uit, je moet er tenslotte goed over nadenken. Ik heb trouwens nog geen enkele spijt van mijn tatoeages
ik heb er eentje op me pols.

Die is op de ouderwetse manier gezet ( met bamboe tikken)

Die tattoo betekend heel veel voor mee ,

Maar mijn moeder was heeeeel boos toen ze het zag
Ik heb er eentje op de binnenkant van mijn voet (hak) en deze is prima te bedekken. Het is echt een kleine afbeelding die bij mij past en die ik zelf mooi vind.

Ik zou ook heel graag iets kleins op de binnenkant van pols willen zetten. Ik weet al wat, maar durf het vanwege werk niet te laten doen.
Ik heb sinds juli de voorletter van mijn dochter met wat versiersels op mijn rug laten zetten. Groter danverwacht, maar zo stoer vind ik het van mezelf. Ben er heel trots op. Op een plek die je alleen ziet als ik in een zomertopje loop, dus ook niemand die het op mijn werk ziet. Ik sluit ook niet uit dat deze bijgewerkt wordt met nog een letter en dus nog groter wordt...
Tatoeages kunnen zo gaaf zijn.

Zoals de Tattoo in mijn ex-schoonbroer's nek.

Naam van schoonzus in mega grote sierletters. Hij heeft haar heel slech behandeld en ze is bij hem weg; maar oh wat moeten wij in de familie nog vaak lachen om die naam in zijn nek!

Zoete wraak!

Zelf heb ik een sleeve op m'n linkerarm en een letter op m'n pols ( overleden vriendje ).

Beide erg emotioneel beladen en ze passen helemaal bij me.
quote:Mukkes schreef op 15 december 2012 @ 17:16:

Ik heb er 2, allebei over mijn kinderen. Helaas wel een maand voor ex en ik uit elkaar gingen zijn naam en die van de kinderen laten zetten...das nu wel een beetje jammer, maar gelukkig is het in een andere taal dus 99,9% van de mensen kunnen het toch niet lezen, en anders hebben ze alledrie dezelfde beginletter dus zie je er nog niet aan dat een geen kind is. En ze zitten op mijn rug dus hoef er niet tegenaan te kijken. Zit nog wel te denken om de namen van mijn kinderen aan de binnenkant van mijn bovenarm te zetten in mooie letters, van oksel naar elleboog en dan aan elke kant een kind.hahaha, wat erg zeg, naam van je ex!
Ik heb 2 kleintjes,

Een tussen mijn schouderbladen en een in mijn lies.

Beiden niet zichtbaar met kleding aan en in bikini zie je nog alleen die in mijn rug. (Ik heb lang haar, dus zelfs met een truije die laag is aan de achterkant, zie je nog niets.)

Ze zijn ook voor mezelf, al verberg ik ze niet bewust, ik ben blij dat ze makkelijk te verbergen zijn.

Mensen schrikken vaak als ze het zien, want blijkbaar ben ik het 'type' niet waar men een tattoo bij zou verwachten.

Zo mainstreem is het blijkbaar nog niet dus.

Nooit spijt gehad, ze passen bij me.

Ik zie die op mijn rug zelden, vergeet soms bijna dat ik er een heb.
Ik heb er een, een kleine op mijn bovenarm. Als ik echt zou doen wat ik het liefst zou willen had ik nu een sleeve. Ik vind tatoeages prachtig!
quote:flower_power_girl schreef op 15 december 2012 @ 17:57:

ik heb er eentje op me pols.

Die is op de ouderwetse manier gezet ( met bamboe tikken)

Die tattoo betekend heel veel voor mee ,

Maar mijn moeder was heeeeel boos toen ze het zag

Haha de mijne waren nog erger, die slaakten een diepe zucht en zeiden toen 'en we vertelden laatst nog trots dat wij een dochter hebben die dat niet deed'.. ijzige stilte

Inmiddels zijn ze eraan gewend maar ze kunnen nog steeds niet zeggen dat ze het mooi vinden. Achja.
Ik heb er nu 5, een zelf gemaakt. Een grote over me buik tot aan borst een op rug, in me lies en op me onderarm. Ben nu aan het schetsen voor een sleeve op mijn arm. Ik voel me stukken beter met een tattoo. Ook al ben ik het 'type' niet, het hoort wel bij mij.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:Tomatensoep schreef op 15 december 2012 @ 21:57:

[...]

Haha de mijne waren nog erger, die slaakten een diepe zucht en zeiden toen 'en we vertelden laatst nog trots dat wij een dochter hebben die dat niet deed'.. ijzige stilte

Inmiddels zijn ze eraan gewend maar ze kunnen nog steeds niet zeggen dat ze het mooi vinden. Achja.haahha dat is inderdaad niet leuk !! Mijn moeder kwam een tijd terug ophalen om iets te gaan doen. Had ze een pleister bij zich dat ik die maar even op de tattoo moest plakken. Ben toen uitgestapt en heb gezegd dat als ze niet normaal kan doen ze beter kan vertrekken. Sinds dien heb ik haar er niet meer over gehoord Maar mooi vind ze het sowieso niet. Wel een voordeel voor haar dat we niet in 1 huis wonen en ik bijna altijd een trui draag
Ik heb er een stuk of 20, ben de tel kwijt geraakt.

Het zijn er in ieder geval nog niet genoeg
Inheb de naam van mijn zoon op mijn onderrug. Ik heb ook een baan waarin tatoeages niet geaccepteerd worden daarom op een plek waar ik het kan verbergen. Ben er erg lij mee.
ugliest tattoos

Zelf heb ik niks en ik vind het zelden mooi.
Oh? En wat jij vind, dat is de waarheid?

Ik denk dat het heel persoonlijk is, wat de een mooi vindt, vindt een ander weer lelijk, simpel..

En over dat ouder worden met tattoo, alsof je zonder tattoo nog sexy bent achter je rolator.....

quote:2Italy2 schreef op 15 december 2012 @ 16:10:

Tattoo's zijn niet apart of bijzonder. Veel mensen hebben een 'glas in loodje' zodat het mij niet meer opvalt.

Op het strand kun je je 's zomers prima vermaken met stempel kijken en keuren.

De kneuzen top 4:

Aarsgewei:

[img]http://farm1.static.flickr.com/142/4026 ... f110b7.jpg[/img]

Enkelschimmel: (het lijkt wel een geplette spin)

[img]http://album.partyflock.nl/2484051_2774127274.jpg[/img]

Sleeve:

[img]http://www.tattoovrouwen.nl/wp-content/ ... signs3.jpg[/img]

De Yolanthe:

[img]http://www.tattooplatform.nl/wp-content ... tattoo.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven