Entertainment alle pijlers

Mijn held

15-12-2012 21:30 36 berichten
Ik wil graag mijn blijdschap met jullie delen; ik heb vernomen dat Neil Young in juni naar Nederland komt!! Aangezien die man amper ooit naar Nederland komt, is dit echt Heel Goed Nieuws.

Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Julus moet je dat doen. Was in 2008, Rai Amsterdam. Recensie 1 is niet goed maar wij hebben wel genoten.

Recensie 1

Recensie 2
99 euro huh? Op de site van Ziggo Dome staat 69!
Neil Young?

Idd zie nu via LiveNation 59 en 69. Eerder was ik op een site met andere prijzen. Gaat de 19e in de verkoop.
Nou, ik ga voor die van 69. 99 euro is wel erggg veel geld..
quote:Julus schreef op 15 december 2012 @ 23:51:

Mocy, vier jaar geleden? Heb ik dat gewoon gemist??

Ja die kaartjes zijn aan de prijs. Maar ik ga nooit naar concerten, dus moet kunnen van mezelf.

Iets minder dan vier jaar geleden ja, in Ahoy. Ook in België toen.

Zou best willen gaan, man is groot fan. Even afwachten wat de financiën volgend jaar gaan doen.
Mocy, die recensies geef ik niet veel om, ik vind hem goed. Dat hij naar Belgie kwam dat weet ik nog, maar dacht dat dat veel langer geleden was...

69 euro klinkt stukken aantrekkelijker!

Leuk dat er meer fans zijn!
Zo. Kaartjes binnen! Nu nog een hele tijd wachten
Fijn!! Ik zit te dubben, om financiele redenen. Kunt niet alles hebben, maar ik zou het wel heel graag willen.
Heb ook kaartjes, 't is ook mijn held

Kon ze helaas niet zelf bestellen dus ben benieuwd naar de plaatsen.

Heb jij nog een kaartje gekocht TO?
quote:Mocy schreef op 15 december 2012 @ 23:45:

Hoog weer: 99 euro. Ik sla dit keer over. Begrijp niet waarom die man zo extreem duur is.Duurste kaartje is dacht ik 69,- Euro. Misschien heb je bij niet officiele verkooppunten gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven