IKEA bijbaan
zondag 16 december 2012 om 13:39
zondag 16 december 2012 om 14:27
Ik begreep van een vriendin van mij die daar werkte (achter de kassa) Dat zij de sfeer niet zo geweldig vond. Ze vond het allemaal heel massaal. Had heel veel collega's waarvan er steeds veel ontslag namen en weer nieuwen bij kwamen.
Het is natuurlijk heel persoonlijk, en misschien ook verschillen per ikea vestiging? (Zij werkte trouwens bij die in Duiven)
Zou het gewoon proberen, is het niks, dan is het niks!
Het is natuurlijk heel persoonlijk, en misschien ook verschillen per ikea vestiging? (Zij werkte trouwens bij die in Duiven)
Zou het gewoon proberen, is het niks, dan is het niks!
zondag 16 december 2012 om 15:09
Ik werk momenteel nog bij de ikea. Voor welke functie ga je? Ik zit bij logistiek,ben dus druk met slepen van pallets,vullen en problemen op de vloer oplossen over artikelen met de sales collega's. Soms werk in ook in het magazijn,bij de mannen,leuk voor de afwisseling. iIk zelf heb fijne collega's, erg behulpzaam en gezellig. Wij werken vanaf 5of 6 uur sochtends tot 10 uur in de ochtend. Vroeg uit bed maar hele middag vrij! Als me student bent,erg handig! Je krijgt 50% toeslag als me voor 7 uur sochtends moet werken,zoals ik. Ook naar een bepaalde tijd krijg je toeslag in de avond,ook 50% zaterdags krijg je 150% betaald en zondag 200% niks mis mee dus!!! Ook vind ik dat er veel te regelen valt in overleg als je vrij wilt hebben of vakanties en dergelijke. Als ik meer uren wil werken kan ik dat aangeven en plannen zij mij in, best flexibel! Gewoon er voor gaan,weg kun je altijd als het niks voor jou is.