Werk & Studie alle pijlers

IKEA bijbaan

16-12-2012 13:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik wil misschien bij Ikea gaan werken, heb gehoord dat de sfeer daar hel goed is, en de toeslagen ook wel prettig. Heb over een week een telefonisch interview, iemand die me misschien tips kan geven? Of die al bij IKEA werkt, en me kan vertellen hoe het daar is?
*heel, natuurlijk. Typfoutje.
Hel goed klinkt niet echt geweldig

Oke, flauw grapje.

Ontopic: geen idee.
quote:Goldielocks schreef op 16 december 2012 @ 13:41:

Hel goed klinkt niet echt geweldig

Oke, flauw grapje.

Ontopic: geen idee.Haha!
Waarom die vraag? Grijp je kans met beide handen aan.
Ik begreep van een vriendin van mij die daar werkte (achter de kassa) Dat zij de sfeer niet zo geweldig vond. Ze vond het allemaal heel massaal. Had heel veel collega's waarvan er steeds veel ontslag namen en weer nieuwen bij kwamen.

Het is natuurlijk heel persoonlijk, en misschien ook verschillen per ikea vestiging? (Zij werkte trouwens bij die in Duiven)

Zou het gewoon proberen, is het niks, dan is het niks!
Ik werk momenteel nog bij de ikea. Voor welke functie ga je? Ik zit bij logistiek,ben dus druk met slepen van pallets,vullen en problemen op de vloer oplossen over artikelen met de sales collega's. Soms werk in ook in het magazijn,bij de mannen,leuk voor de afwisseling. iIk zelf heb fijne collega's, erg behulpzaam en gezellig. Wij werken vanaf 5of 6 uur sochtends tot 10 uur in de ochtend. Vroeg uit bed maar hele middag vrij! Als me student bent,erg handig! Je krijgt 50% toeslag als me voor 7 uur sochtends moet werken,zoals ik. Ook naar een bepaalde tijd krijg je toeslag in de avond,ook 50% zaterdags krijg je 150% betaald en zondag 200% niks mis mee dus!!! Ook vind ik dat er veel te regelen valt in overleg als je vrij wilt hebben of vakanties en dergelijke. Als ik meer uren wil werken kan ik dat aangeven en plannen zij mij in, best flexibel! Gewoon er voor gaan,weg kun je altijd als het niks voor jou is.
Je kan ook proberen in het team te komen om bij mensen thuis non-stop billies in elkaar te zetten. Erg handig voor als je zelf iets in elkaar moet zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven