Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zeurderitus heb ik enorm last van inderdaad

Daarom blijf ik vandaag binnen. Barretje afmaken voor in de keuken, dwz de poten onder de op maat gezaagde plank monteren.

Plus nog een keukenkastje uitmesten want dat hebt ik gisteren niet gedaan.

Naturalis klinkt leuk, Tonks.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Zeurbloemetje, doe je wel voorzichting met al die zware taken? Zwanger enzo...

Nog steeds niet overgeven enzo?

Hoe is het eigenlijk met de buikspieren?
Het Viva forum is papaja.
geen valse violen hier?

Maar Fiolle, nu heb ik je dus onterecht beschuldigd van hormonale verstandsverbijstering! Mijn oprechte excuses.

Ik doe lekker niks vandaag. Net veel te lang bij mijn ouders geweest, man zat op zijn praatstoel.

Oh ja, ik heb even heel hard gezucht om het topic over het verplaatsen van de kattenbak. Hoe simpel kan het zijn. In plaats van tips te vragen voor dit immense probleem, kun je het natuurlijk ook gewoon even proberen.

Maargoed, ik heb ook een beetje een zeikbui, dus het kan ook aan mij liggen.
Hier een erg rustig dagje. Heb alleen wat was opgehangen en 1 wasje weer de kast in gegooid. Verder nog een heerlijk tukkie gedaan. Had het wat koud en heb het dekbed van K er bij gepakt. Lekker anderhalf uur even de ogen dicht. Echt slapen heb ik niet gedaan maar het was wel nodig. En ik heb het nu weer warm

De laatste kerstkransjes zijn nu eindelijk ook op.
Hier had ik grootsche plannen vandaag, maar niks van gekomen. Heb net wel de wasmachine en oven aangezet.
Dat moet je ook niet onderschatten, Plou.

Ratteke, jij hebt het ook best zwaar gehad vandaag.

Ik moet straks de wasmachine weer leeghalen. Pfffffffffff.
Hier ook een onverwachte luie dag. Ik werd vanochtend om 9 uur mijn bed uitgebruld door Olief die die klotespier tussen zijn schouderbladen had verrekt en niet meer voor- of achteruit kon. Hij zat al een minuut of wat op handen en voeten in de gang beneden en had geprobeerd Puk naar boven te sturen maar die ging alleen maar knorrend liggen rollen bij al die aandacht

Gelukkig had ik nog ferme pijnstillers van mij en dat hielp dusdanig dat 'ie iig weer een beetje mobiel werd. Nu aan de diclofenac van het Kruidvat. We zouden vandaag ff de stad in gaan, lekker Kerstsfeer snuffelen maar dat is er dus niet van gekomen.
Haha, ik zie Olief al zitten met een rollende, aandachtsgeile Puk voor zijn neus
Nou, ik sluit me aan bij de on-gelukte grote plannen. Poten zitten nu aan de bartafel, maar de accu van mijn schroefboormachine blijkt echt dood. En dan kun je zo'n apparaat wel weggooien. Oftewel, ik heb met de hand de schroeven van de poten moeten doen, en ondanks dat ik vooraf gaatjes maakte met priem en grote spijker, komen de schroeven niet ver genoeg, met de hand.

Dus.... de poten zitten half los en de tafel wiebelt.

Ik moet een goede schroefboor regelen, maar ken geen klussers op korte afstand. En ik wil sowieso zelf een machine hebben, dus ga maar eens een boormachine met snoer uitzoeken. Flutterige accu's heb ik geen zin meer in.

Keukenkastje nog steeds niet aangeraakt.
Als het er op aan komt heb je niks aan dat beest
Arme Olief. Wilde hij Puk als Lassie gebruiken, begrijp ik dat nu goed?
Puk als Lassie Jammerlijk mislukt idd, dat beest snapt nooit een drol van wat je wil. Fido kan je opzij schuiven als 'ie in de weg zit maar Puk valt dan bijv. alleen maar blij om. (aandacht, aaaaaaaaaandaaaacht, hiephoi!)

Er is toch ergens iets mis gegaan bij Puk, toen hij in elkaar geknutseld werd....

Olief weer een beetje mobiel inmiddels?

Fiolle, je hebt nu in elk geval een bar! Beter een wiebelende bar met losse poten dan geen bar, toch?
Lastig als zijn klotenspier ineens op zijn rug zit

Jammer dat je plannen dan ineens omgegooid worden.

Ik heb hier nog wat tramadollen liggen geloof ik. Hebbuh ?

Ik was geïnspireerd door de opruimplannen hier en heb na mijn overheerlijke lunch de kelderkast leeggehaald,uitgesopt en na heel veel oude pruttel weggegooid te hebben weer ingepakt.

Zelfs de vloer gezogen daar.

En whoohoo bij Mopa theegedronken in het zure oude mensenhuis.

Straks bardienst bij de brommerclub...zoo geen zin aan.
Bij Puk zijn wat draadje verwisseld.

Krijg je een leuk effect door
Puk heeft gewoon één stand: Blij

Tramadol heb ik ook nog trouwens (van zijn gebroken rib toen) maar ik geloof dat mijn athrotec van vanochtend genoeg gedaan heeft om het nu met diclo van het kruidvat af te kunnen.

En om de klotespier in zijn rug. Da's eigenlijk ook wel vragen om problemen hè?
quote:Olijfje_ schreef op 16 december 2012 @ 17:20:

Puk als Lassie Jammerlijk mislukt idd, dat beest snapt nooit een drol van wat je wil. Fido kan je opzij schuiven als 'ie in de weg zit maar Puk valt dan bijv. alleen maar blij om. (aandacht, aaaaaaaaaandaaaacht, hiephoi!) Of hij veert weer terug....
Ok, Puk heeft 2 standen, nl. ook nog Heel Erg Blij. Vermoeiend beest af en toe.
quote:pilou schreef op 16 december 2012 @ 17:37:

[...]

Of hij veert weer terug....

Vind je het gek met die skippyballen van hem
Puk holt ook standaard de trap op, voor je uit, als je naar boven gaat (hij moet intussen een geweldige conditie hebben) als gaat dan als een uitgestrekte soepkip op je liggen wachten
Die van mij veert ook terug en heeft echt geen skippyballen hoor

Succes zo Bieb, bij de brommertsclub
Die van jou heeft genoeg buik om mee terug te veren
Uitgestrekte soepkip

Monster doet het ook maar ligt dan al klaar op zijn stukje fleece op het bed. Net of ie er al een uur op me zit te wachten.
Misschien zou Puk, als het een mens was, wel een halfje geweest zijn. En dan een hele leuke.
Oh, succes zo Bieb. En neem er zelf ook eentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven