Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olief en ik hebben wel eens een hele discussie gehad of Puk nou gewoon oliedom is of gewoon een flapdrol. Ik heb nl. niet het idee dat hij nou echt te dom om te poepen is maar dat niks hem iets kan schelen. Gewoon overenthousiast, onnadenkend, heel erg blij en heel erg lief. En ok, hij heeft het buskruit misschien niet echt uitgevonden Want welke kat loopt er gerust een halve dag met spinrag aan zijn hoofd, komt geurend naar poep van de kattebak, stoot zijn hoofd tegen het raam omdat 'ie iets interessants ziet, krijgt een dolle bui als je boos op hem bent, struikelt op de trap en gaat liggen rollen in een smal vensterbankje van het raam boven de trap?
Werk ze zo meteen Bieb!
Of een soort Corky, een intelligent halfje
quote:Olijfje_ schreef op 16 december 2012 @ 18:22:

Olief en ik hebben wel eens een hele discussie gehad of Puk nou gewoon oliedom is of gewoon een flapdrol. Ik heb nl. niet het idee dat hij nou echt te dom om te poepen is maar dat niks hem iets kan schelen. Gewoon overenthousiast, onnadenkend, heel erg blij en heel erg lief. En ok, hij heeft het buskruit misschien niet echt uitgevonden Want welke kat loopt er gerust een halve dag met spinrag aan zijn hoofd, komt geurend naar poep van de kattebak, stoot zijn hoofd tegen het raam omdat 'ie iets interessants ziet, krijgt een dolle bui als je boos op hem bent, struikelt op de trap en gaat liggen rollen in een smal vensterbankje van het raam boven de trap? Ik denk dat er zo maar 1 is, Olijf. En dat jullie de hoofdprijs hebben.
Arme Olief met zijn rugspier, is ie er mopperig onder? En hoe is het met ons "zeur"Viooltje? Niet iedere zwangere is misselijk toch?

Hier druk, druk, druk. Poetsen, stoffen, zuigen, afwassen en vooral bakken. Over 2 uur staan de eerst culi gasten op de stoep voor de cookie-exchange. Ik heb een heleboel pistachio cranberry biscotties gebakken, ben benieuwd waar de anderen mee aankomen.
Optimist tot in de kist!
quote:Splinter02 schreef op 16 december 2012 @ 18:14:

Misschien zou Puk, als het een mens was, wel een halfje geweest zijn. En dan een hele leuke. Toch minstens een driekwarter
oh Fant ik zag je advertentie op FB,mooi!!

Wel prijzig zeg!

En ik ben lekker weer thuis.

Bardienst is tot 22.30u maar grieperig biebsel kan dat niet aan. Morgen om 7u weer de wekker.

MO werkt nog even dapper door zonder mij.
Olijf, wat heb je toch een heerlijke kat! Jammer dat ik hem niet heb ontmoet toen. Hoe is het met Olief? Strompelt hij al weer wat door huis heen?

Hier is K ziek aan het worden. Alles doet hem zeer, zelfs zijn ogen zei hij. Maar hij moet morgen werken, er is geen vervanging.... Zul je zien dat hij natuurlijk in de vakantie ziek wordt....

Biebje, goed dat je niet de hele avond hebt gewerkt. Je moet natuurlijk wel fit zijn voor je betaalde werk.

En het event van Fant is zo duur denk ik omdat er een drie gangen menu bij zit. Maar de poster zag er echt prachtig uit!

Ik ga naar boven, kan K lekker warm op de bank gaan liggen.

Meisjes, slaap lekker en tot morgen.

Lekker dat je eerder weg kon Bieb!

Slaap lekker Ratteke! Hopen dat K niet echt ziek wordt. En anders moet hij toch thuisblijven. Maar iets doet me vermoeden dat hij dat niet doet......

Fantje, mooie poster! En veel plezier met de bakkerij straks. Klinkt als een leuke uitwisseling.
Beterschap voor K.

Ik ben nu al va vorige week vrijdag niet oké ..das 10!!dagen.

Ben het wel zo verschrikkelijk zat.
kan het me voorstellen Bieb. Hoop dat het dit jaar nog over is

Leuk plaatje!

Viool, heb even gespiekt in je pufclubje en er zijn meer BAMers! Wat leuk!
Het Viva forum is papaja.
Kan ik me voorstellen Bieb.... Je hebt ook niet echt de tijd om het uit te zieken hè.

Overigens, voor mijn vakantie had ik ook zo'n rot-hoest die maar bleef hangen en niet echt doorzette. Heeft ook wel meer dan 2 weken geduurd. Volgens mij is het in de Ardennen over gegaan.

Ben bang dat het gewoon lang duurt en dat er weinig tegen te doen valt.

Kent iemand trouwens die warme drank met vlierbessen, van Echinaforce? Om je weerstand te verhogen. Lijkt me ook erg lekker, maar ik vergeet steeds om het te kopen.
Hehe, ik ben bekaf, altijd druk zo'n huis vol met mensen. Maar veel lekker koekjes gescoord.

Bieb, dat duurt ook wel heel lang voordat je je beter voelt. Wanneer heb je vrij voor Kerst Bieb, en misschien moet je naar de Ardennen om je hoest daar te parkeren?

Heerst er de griep in NL? K is ook al ziek aan het worden?

Ik vind het event ook best duur, ben ook benieuwd of het gaat lopen. Het is hier wel een vrij normaal bedrag voor een event inc. 3 gangen en een fles wijn (en muziek e.d.). Het is ook een duur event om te organiseren, het park huren, muziek, catering, verzekering,etc.
Optimist tot in de kist!
goedemorgen, k is idd naar het werk. Je kent m al goed splinter!

Er heerst idd een hardnekkige griep. Hier in de buurt wel de kinderen van een vriendin zijn al 2 weken ziek en mogen van de dokter niet naar school tot ze echt beter zijn. Verwaarloos het dus niet! Het schijnt van school te komen, school heeft iedere ouder ook gebeld over deze griep. best ernstig dus.
Vlierbesdrank ken ik niet Splinter. Gewoon een keer kopen, is het niet te zuipen dan heb je pecht. Maar ik vind vlierbessen wel erg lekker. Ooit een keer wijn van gehad. Zelfgemaakte. Mén wat was dát lekker zeg! Heb dan ook een hele fles weg zitten werken.

Je koekjes klinken ook errug lekker Fant. Ik ben gek op pistache. Gelukkig zit dat ook door mijn favoriete chocoladereep

Cranberry vind ik dan weer wat minder. Erg zuur. Of doe je er iets mee zodat het wat zoeter wordt?

K hoest al maanden. Ex en haar vriend hebben een tijd terug allebei kinkhoest gehad. Dat natuurlijk weer aan de kinderen doorgegeven en zij op hun beurt weer aan K. Alleen ik ben de dans ontsprongen.

Ik vind dat ook dat K naar de dokter moet om zich na te laten kijken.

Hij is wel een eigenwijze, naar de dokter gaan doet ie alleen als hij doodziek is. Of iets simpels heeft wat met een zalfje/pilletje overgaat.

De hernia's vallen hier buiten. Nou nee, dat is ook niet helemaal waar. Toen het echt niet meer ging heb ik het heft in handen genomen en ben met hem naar de dokterspost geweest.

Mijn kletskous is net gearriveerd en hij voelt zich ook al niet super. 'Toch maar naar het werk gegaan, kijken hoe het gaat'. Fijn, zit ik met nog een besmettelijk persoon in één ruimte...
ooohwwww grrrrrruuuuweellllll. Hij is een neusophaler! Aan een stuk door hoor is snot door zijn hoofd gaan. En ik hoor dat hij het doorslikt... Oh die geluiden! Te GOOR!

Dit hou ik niet de hele dag vol zonder tegen hem uit te vallen. Als je dit thuis wil doen prima, maar niet hier op het werk. Enig decorum wordt op prijs gesteld. Enorm op prijs gesteld.

Mja Rat.

Ik snap nooit dat er van die toeteraars zijn die hun hele neusinhoud legen in hun zakdoek *toettoettoet* en dan het liefst nog even kijken naar de score.

Doe mij maar zo'n loopneussnuiver.

Maar goed wel vervelend voor je als je het slecht kan hebben. Pakje zakdoekjes neerleggen of zeggen voordat je boos bent van ergernis?
maar Tonks hij snuit zijn neus ook al als een strontverkouden olifant. Dit is neus ophalen, dan dat geluid dat het van neus naar keel gaat zeg maar, doorslikken en snuffen.

Hoe zeg je dat nou netjes?
Ieuw...

Ik ben heeeel blij dat ik weer eens alleen op een kamer zit.

Sterkte Ratteke!
Mag ik bij jou op de kamer Splinter? Please?
Net zoals sommige ouwe mannen wel van die rochels uit hoeken en gaten weten te rochelen.
Ik heb er wat van gezegd. Het werd te erg. Nu houdt hij er rekening mee en snuit zijn neus wat vaker. Godzijdank.

Nu ff pauze en dan snel weer door! Had helemaal niet door dat het al zo laat was. Ben druk!
Goed zo! Bij mij had ook gemogen hoor, gezellig!

Maar dit is wel fijner, dan weet hij het tenminste.

Tonks, getver, dat rochelen is ook vreselijk. Heb je ook altijd op de camping in het toiletgebouw. Volgens mij zijn vooral Franse mannen daar erg goed in ' s ochtend.

Maar verder is kamperen natuurlijk heel erg leuk.
Splinter! Rotmeid dat je er bent!

Die puist die bij jou weg is, groeit dus nu bij mij op mijn neus/wang!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven