Bar Too Much *****202****
zondag 16 december 2012 om 17:36
Nou Joopp, wat een normaal glas is dat.
Oudste was vanochtend heel vroeg wakker en is daardoor nogal moe. Was ie daarstraks (wat een raar woord als je het schrijft) in slaap gevallen. Kwam ie net uit bed, maar hij sliep nog. Duurde even voordat ik het door had. Raar kind blijft het.
Oudste was vanochtend heel vroeg wakker en is daardoor nogal moe. Was ie daarstraks (wat een raar woord als je het schrijft) in slaap gevallen. Kwam ie net uit bed, maar hij sliep nog. Duurde even voordat ik het door had. Raar kind blijft het.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 16 december 2012 om 17:43
zondag 16 december 2012 om 17:45
zondag 16 december 2012 om 17:50
quote:Jonari schreef op 16 december 2012 @ 17:48:
Is oudste nu weer helemaal wakker?
Nee, die is weer teruggegaan naar bed.
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan koken. Straks is het eten klaar en wordt oudste niet wakker.......... Wordt zijn eten koud.
Is oudste nu weer helemaal wakker?
Nee, die is weer teruggegaan naar bed.
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan koken. Straks is het eten klaar en wordt oudste niet wakker.......... Wordt zijn eten koud.
zondag 16 december 2012 om 18:05
Ja, jongste is er en wakker. Oudste was wel aanspreekbaar en zei dat ie wakker was, dus ik heb het eten maar opgezet. We zien wel, desnoods eet ie slapend.
We hebben al een heel rijtje nieuwe woorden voor de Dikke van Dale: naast slaapwandelen doet hij ook aan slaapcomputeren, slaapeten, slaappraten en slaapnachtmerriën.
We hebben al een heel rijtje nieuwe woorden voor de Dikke van Dale: naast slaapwandelen doet hij ook aan slaapcomputeren, slaapeten, slaappraten en slaapnachtmerriën.