Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 17 december 2012 om 09:12
quote:lavendelbleu schreef op 17 december 2012 @ 09:06:
Grrrr, wordt er iedere keer vanaf gegooid hier als ik een bericht heb gestuurd.
Ze willen me hier niet
Wij (de mannen en de manvriendelijke vrouwen) wel hoor !
Ik denk dat het de techniek is die je dwarszit. De techniek van een vrouwenforum, daar kunnen wij weinig aan doen helaas
(zonder dollen: aan de techniek achter dit forum valt nog heel wat te verbeteren)
Grrrr, wordt er iedere keer vanaf gegooid hier als ik een bericht heb gestuurd.
Ze willen me hier niet
Wij (de mannen en de manvriendelijke vrouwen) wel hoor !
Ik denk dat het de techniek is die je dwarszit. De techniek van een vrouwenforum, daar kunnen wij weinig aan doen helaas
(zonder dollen: aan de techniek achter dit forum valt nog heel wat te verbeteren)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 17 december 2012 om 09:15
quote:lavendelbleu schreef op 17 december 2012 @ 09:11:
[...]
Je bedoelt dat mannen het altijd beter willen weten
Nee, nou zit je voor ons in te vullen. Vrouwentrekje
Ik bedoel dat je ook een mannen antwoord kan verwachten. Zo als in niet er om heen draaien, geen verborgen boodschappen, gewoon recht voor zijn raap. Als wij vinden dat je een dikke kont hebt in die broek dan zeggen we dat gewoon.
Wil je het antwoord niet horen, stel dan beter niet de vraag.
[...]
Je bedoelt dat mannen het altijd beter willen weten
Ik bedoel dat je ook een mannen antwoord kan verwachten. Zo als in niet er om heen draaien, geen verborgen boodschappen, gewoon recht voor zijn raap. Als wij vinden dat je een dikke kont hebt in die broek dan zeggen we dat gewoon.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 17 december 2012 om 09:18
quote:Donkeyshot schreef op 16 december 2012 @ 23:19:
[...]
In dit geval: te weinig gemeenschappelijk. Ik lees veel, zij helemaal niet. Ik kijk naar P&W, zij naar GTST. Etc. Het is een lieve meid en de sex is heerlijk, maar we hebben te weinig raakpunten en dat is lastig. Aflopende zaak.Ik begrijp dat wel donkey. Ik had ook eens een vriendin met wie ik op veel punten tegenovergesteld was (politieke voorkeur, interessen, aandacht voor cultuur, geloof) en dat werkt wat mij betreft gewoon niet, je hebt te weinig raakvlakken.
[...]
In dit geval: te weinig gemeenschappelijk. Ik lees veel, zij helemaal niet. Ik kijk naar P&W, zij naar GTST. Etc. Het is een lieve meid en de sex is heerlijk, maar we hebben te weinig raakpunten en dat is lastig. Aflopende zaak.Ik begrijp dat wel donkey. Ik had ook eens een vriendin met wie ik op veel punten tegenovergesteld was (politieke voorkeur, interessen, aandacht voor cultuur, geloof) en dat werkt wat mij betreft gewoon niet, je hebt te weinig raakvlakken.
maandag 17 december 2012 om 09:18
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2012 @ 09:15:
[...]
Wil je het antwoord niet horen, stel dan beter niet de vraag.Heerlijk!
[...]
Wil je het antwoord niet horen, stel dan beter niet de vraag.Heerlijk!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 17 december 2012 om 09:19
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2012 @ 09:15:
[...]
Vrouwen hebben nu eenmaal vrouwentrekjes en ik ben een vrouw, vanmorgen nog even gechecked
* gaat geen foto;s hier neerzetten, wil niet horen dat ze een dikke kont heeft *
[...]
Vrouwen hebben nu eenmaal vrouwentrekjes en ik ben een vrouw, vanmorgen nog even gechecked
* gaat geen foto;s hier neerzetten, wil niet horen dat ze een dikke kont heeft *
maandag 17 december 2012 om 09:26