Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:40:

[...]

Mooi. Doe eens iets aan je hysterie dan die drie weken.Gelukkig komt psychische hulp weer terug in basispakket 2013.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:37:

[...]

na dat in mijn bed te hebben gezien heb ik een fobie voor jullie geen scharrels meer NOOIT.

trouwens als ik ooit mijn eigen schaamhaar tegen zou komen zou ik ook gelijk het bed vernieuwen....het is gewoon zo vies die haren . Daarom haal ik het standaard weg....ik kan me niet eens herinneren dat het bij mij ooit lang is geweest....getver!dus jij bent kaal?

edit: oh excuus, ze heeft nog wel vieze wimpers en wenkbrauwen, brrrr.
quote:vivaflamenco schreef op 18 december 2012 @ 09:37:

Dit zijn de opties:

a) vragen of scharrel zijn schaamhaar bij wil werken

b) vragen of scharrel het bed verschoont

c) op vrouwen overstappen

d) niet zo dramatisch doen

C! nooit meer mannen voor mij! ik durf niet meer naar mijn bed te kijken....getver ik wil zelfs een nieuw bed kopen...

trouwens jij zou dus de volgende avond gewoon lekker in dat bed met die haar gaan liggen?
quote:redband schreef op 18 december 2012 @ 09:39:

[...]

Nah,laat het neuken maar achterwege..ik wil bij deze graag alle mannen in de omgeving van TO oproepen: blijf uit haar buurt! ze spoort niet! wel willen scharrelen, maar o wee, HAAAR
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:37:

[...]

na dat in mijn bed te hebben gezien heb ik een fobie voor jullie geen scharrels meer NOOIT.

trouwens als ik ooit mijn eigen schaamhaar tegen zou komen zou ik ook gelijk het bed vernieuwen....het is gewoon zo vies die haren . Daarom haal ik het standaard weg....ik kan me niet eens herinneren dat het bij mij ooit lang is geweest....getver!Jij bent dus ook kaal van boven. Waarom zijn haren nou weer vies, wat stel jij je aan zeg..
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:40:

niet een paar haartjes! 1 dikke zwarte krullende schaamhaar GATVER!

GATVERDAMME een HAAR, IEEEEUW!

Doe jezelf EN alle mannen een plezier, en slaap voortaan in je eentje. Iemand die zo spastisch doet is niet geschikt voor seks.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:41:

[...]

C! nooit meer mannen voor mij! ik durf niet meer naar mijn bed te kijken....getver ik wil zelfs een nieuw bed kopen...

trouwens jij zou dus de volgende avond gewoon lekker in dat bed met die haar gaan liggen? Wat dacht je van die haar oppakken en in de prullenbak gooien?
Hoe is het weer daar in Noorwegen?

[...]

_O

Basisbeurs mag dus inderdaad minder.Nieuw bed, nieuw beddengoed.

Al met al een dure wip.
Als ik vies ben als man, ben jij een ouwe poetsdoek van de paardenstal TO...

[...]

trouwens jij zou dus de volgende avond gewoon lekker in dat bed met die haar gaan liggen? Dan haal je die haar toch weg, kind stel je niet aan. Dat haar is ook in jouw opening gekomen, en dat is niet vies? Hahaha aanstellerietes

[...]

trouwens jij zou dus de volgende avond gewoon lekker in dat bed met die haar gaan liggen?

zal ik je eens een geheimpje verklappen?

Er zijn ook vrouwen met schaamhaar! GATVER
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:42:

[...]

Wat dacht je van die haar oppakken en in de prullenbak gooien? WAT en daarna 5 uur lang mijn vingers reinigen met dettol
quote:wdr schreef op 18 december 2012 @ 09:43:

Als ik vies ben als man, ben jij een ouwe poetsdoek van de paardenstal TO...
quote:wdr schreef op 18 december 2012 @ 09:43:

Als ik vies ben als man, ben jij een ouwe poetsdoek van de paardenstal TO...Ik hou van paardenhaar. Ruikt vet lekker
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:43:

[...]

WAT en daarna 5 uur lang mijn vingers reinigen met dettol
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:42:

[...]

Wat dacht je van die haar oppakken en in de prullenbak gooien? Tssss,ik zeg dat hele bed oppakken en met haar en al het raam uitflikkeren.!

[...]

trouwens jij zou dus de volgende avond gewoon lekker in dat bed met die haar gaan liggen? Ik lig elke nacht met mijn man in bed (en ja, hij heeft schaamhaar), dat wil niet zeggen dat ik iedere dag mijn beddegoed verschoon

[...]

WAT en daarna 5 uur lang mijn vingers reinigen met dettol Want je scharrel wast zijn blauwaderige yoghurtpomp en omstreken niet?
Hahaha, aanstelster.
quote:gypsygirl-1 schreef op 18 december 2012 @ 09:44:

[...]

Tssss,ik zeg dat hele bed oppakken en met haar en al het raam uitflikkeren.!Huis in de fik!
Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been.

Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.
als jullie gesekst hebben, zal er nog wel meer in liggen als 1 haar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

[...]

WAT en daarna 5 uur lang mijn vingers reinigen met dettol Dus jij zit nu met een lange borstel dettol in je K*T te raggen, in de hoop dat de zogenaamde "niet bestaande" bacterie verdwijnt ..
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:45:

Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been.

Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.Ja en nog meer dan dat. Ik neem gewoon behaarde ballen in mijn mond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven