Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:50:

[...]

Nog aso ook. Iemand anders de schaamhaar van jouw scharrel laten opruimen. Misschien zitten er nog wel lichaamssappen van jou aan die haar ook en daar laat je dan je nichtje mee in aanraking komen

ze hoeft toch niks aan te raken? gewoon de lakens in een vuilniszak proppen en die dan weggooien. daarna moet ik natuurlijk wel stofzuigen en dweilen, want wie weet is er wat op de vloer gevallen ugh ik kan er niet meer tegen. het goorste dat ik ooit ben tegengekomen.

Knap hoor dames die relaties hebben/getrouwd zijn en puberende/volwassen zoontjes hebben. Ik zie het al voor me die dikke haren vinden door het hele huis en de badkamer
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:50:

[...]

Nog aso ook. Iemand anders de schaamhaar van jouw scharrel laten opruimen. Misschien zitten er nog wel lichaamssappen van jou aan die haar ook en daar laat je dan je nichtje mee in aanraking komen

ze hoeft toch niks aan te raken? gewoon de lakens in een vuilniszak proppen en die dan weggooien. daarna moet ik natuurlijk wel stofzuigen en dweilen, want wie weet is er wat op de vloer gevallen ugh ik kan er niet meer tegen. het goorste dat ik ooit ben tegengekomen.

Knap hoor dames die relaties hebben/getrouwd zijn en puberende/volwassen zoontjes hebben. Ik zie het al voor me die dikke haren vinden door het hele huis en de badkamer
wat moet dat geven als je ooit gaat samenwonen dan kom je wel meer tegen!
Want puberende meisjes hebben geen schaamhaar? Of geef jij je 12-jarige dochter meteen een scheermes om de hele boel te kortwieken?

Maar euh tipje; jij hoeft net als je nichtje toch ook niks aan te raken? Problem solved
Ik heb niet eens een bed. Na een neukpartij haal ik gewoon even de stofzuiger over het laminaat en klaar is kees.
quote:elena78 schreef op 18 december 2012 @ 09:53:

[...]

Nounounou meisje, het is hetzelfde haar als op je hoofd hoor, 't zit alleen wat lager op je lijf.

Maarre, met zijn speeksel, sperma en windjes tussendoor had je dus geen probleem??

Bijzonder.geen windjes en nee tegen speeksel en sperma heb ik niets. die schaamhaar echter dat wordt de hele dag niet eten. ben kotsmisselijk.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:58:

[...]

Jij hoeft toch ook niks aan te raken en kunt die lakens in een vuilniszak stoppen?

Kan je nichtje intussen de kliniek bellen en vragen of ze alsjeblieft in het vervolg het hek dicht willen laten.!
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 december 2012 @ 10:00:

Ik heb niet eens een bed. Na een neukpartij haal ik gewoon even de stofzuiger over het laminaat en klaar is kees.Ik neuk in de stal, nog beter.

Ik heb niet eens een bed. Na een neukpartij haal ik gewoon even de stofzuiger over het laminaat en klaar is kees. ligt dat niet erg hard?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:elninjoo schreef op 18 december 2012 @ 09:54:

Je hebt net nog z'n smerige plakkerige lichaamssappen in of over je heen gekregen, op zijn leuter gezogen en nu krijg je kotsneigingen van 'n haartje?

Zou voortaan maar bij de scharrel afspreken, dan hoef jij zelf je bedje niet te verschonen na de seks.gatver wat nou als het op zijn bed ligt? dan lig ik er dus ook op. bleh geen mannen meer voor mij. Goed 1 voorwaarde: geen schaamhaar. Dus ze mogen het voor de daad ergens buiten gaan verwijderen en afvegen.
Is dit for real je zou bijna denken dat TO aan het trollen is?
Men neme een pincet, grijp de haar en gooi de hele handel in de vuilnisbak!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:rosanna08 schreef op 18 december 2012 @ 10:02:

[...]

ligt dat niet erg hard?

Weet ik niet. Ik zit altijd bovenop.
quote:daneli schreef op 18 december 2012 @ 09:57:

[...]

Dat wordt een dure grap dan. Ik vind trouwens vooral haren van mezelf op het kussen, is dat ook ranzig?hoofdhaar (als ik het van mezelf zou vinden zou ik mijn bed ook verschonen) vind ik niet erg. alleen hoeft het niet op mijn bed.
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:03:

Is dit for real je zou bijna denken dat TO aan het trollen is?Zou je denken ?
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:00:geen windjes en nee tegen speeksel en sperma heb ik niets. die schaamhaar echter dat wordt de hele dag niet eten. ben kotsmisselijk.

Wat ben jij hilarisch zielig. Jeg tror ikke noe av.

Ik heb niet eens een bed. Na een neukpartij haal ik gewoon even de stofzuiger over het laminaat en klaar is kees.Nou TO, de tip voor jou!
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:59:

Want puberende meisjes hebben geen schaamhaar? Of geef jij je 12-jarige dochter meteen een scheermes om de hele boel te kortwieken?

Maar euh tipje; jij hoeft net als je nichtje toch ook niks aan te raken? Problem solved

JAWEL!

nee, ik durf er niet naar te kijken.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:58:

[...]

Ben je zelf volledig onbehaard ? Ik heb jarenlang mijn huis gedeeld met

1 echtgenote en 2 dochters met lang blond haar. Weet je wat je dan allemaal aantreft in het afvoerputje van de douche ?

Daar zou je een aardige trui van kunnen breien
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 december 2012 @ 10:04:

[...]

Zou je denken ?Neeeee to is geen trol toch?
Dit kan niet echt waar zijn!!!!!
TO heb je huisdier(en)?
quote:gypsygirl-1 schreef op 18 december 2012 @ 09:48:

Of in een plakboek plakken en zijn naam erbij schrijven.

Leuke verzameling voor later.Dat is ook een leuk idee voor navelpluisjes, een album beginnen. Maar TO wil vast niet weten dat er ook zoiets bestaat als navelpluisjes, arghhhh!
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:03:

Is dit for real je zou bijna denken dat TO aan het trollen is?Eerlijk: Ik had verwacht dat de meeste van jullie zouden zeggen dat jullie nooit schaamhaar tegen zijn gekomen in bed . Topic titel is dus wel trollen, want ik hoopte eigenlijk dat ik net een zeldzame man in bed heb gehad die last heeft van schaamhaarverlies.
quote:mali30 schreef op 18 december 2012 @ 10:03:

Men neme een pincet, grijp de haar en gooi de hele handel in de vuilnisbak!Ja maar dan kan ze hier geen topic openen over vieze mannen..

quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 10:01:

[...]

Ik neuk in de stal, nog beter.Oh was jij dat ? Sorry, ik had je zo gauw niet herkend met je kleren aan
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven