Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
Gewoon al dat haar verzamelen en er een warme sjaal van breien, heeft hij je toch nog wat nuttigs achtergelaten.
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:44:

[...]

Want je scharrel wast zijn blauwaderige yoghurtpomp en omstreken niet?omg. dat is wel echt de ranzigste beschrijving ever
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:45:

Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been.

Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.

Waarom? Is dat nou zo vies?

Jezus, 1 fucking haar en je freakt.

Damn,
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:45:

[...]

Huis in de fik!Nog beter.!
Alles is relatief. Als je ezels gewend bent vallen mannen nog best mee,

qua vies
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
P.s. ik heb nog een tip voor je als je hier al een drama van maakt: ga subiet het klooster in. Of sluit jezelf op en gooi de sleutel weg. Opgeruimd staat netjes, precies waar jij van houdt.
Ik heb DÉ oplossing ....

Verhuur je lichaam voor een flink bedrag en geef het bed na afloop aan de klant mee,koop jij gewoon een nieuwe...

Optie 2....

Ik heb nog wel een dunschillertje over voor de volgende keer,succes gegarandeerd!
quote:vivaflamenco schreef op 18 december 2012 @ 09:44:

[...]

Ik lig elke nacht met mijn man in bed (en ja, hij heeft schaamhaar), dat wil niet zeggen dat ik iedere dag mijn beddegoed verschoon

je zal nog niet zo'n haartje tegengekomen zijn in bed. ik zou direct scheiding aanvragen als er namelijk 1 te vinden is zal je er wel vaker een paar tegenkomen. Dagelijks bed verschonen vind ik te veel werk. Ik doe het nu om de 3 dagen.
quote:DeeDee86 schreef op 18 december 2012 @ 09:46:

[...]

omg. dat is wel echt de ranzigste beschrijving ever Ik probeer mannen te redden van TO. Nu wil ze nooit meer
quote:lavendelbleu schreef op 18 december 2012 @ 09:46:

Gewoon al dat haar verzamelen en er een warme sjaal van breien, heeft hij je toch nog wat nuttigs achtergelaten.

Of in een plakboek plakken en zijn naam erbij schrijven.

Leuke verzameling voor later.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:45:

Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been. Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.

stel je voor! drama!

en er zijn ook langharige dames hoor... (maar dat merk je vanzelf als je zoals je zelf zegt gaat overstappen naar vrouwen...)
quote:wdr schreef op 18 december 2012 @ 09:47:

P.s. ik heb nog een tip voor je als je hier al een drama van maakt: ga subiet het klooster in. Of sluit jezelf op en gooi de sleutel weg. Opgeruimd staat netjes, precies waar jij van houdt.Ja zeg, daar lopen nonnen met schaamhaar tot in hun knieholtes.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:47:

[...]

je zal nog niet zo'n haartje tegengekomen zijn in bed. ik zou direct scheiding aanvragen als er namelijk 1 te vinden is zal je er wel vaker een paar tegenkomen. Dagelijks bed verschonen vind ik te veel werk. Ik doe het nu om de 3 dagen.Gevalletje smetvrees?
quote:rosanna08 schreef op 18 december 2012 @ 09:45:

als jullie gesekst hebben, zal er nog wel meer in liggen als 1 haar getver! nu durf ik helemaal niet meer te kijken. wat een ramp . later maar mijn nichtje bellen die mag het wel verschonen van me. goor zeg.
Zo te lezen met loepen wel peacy.
quote:wdr schreef op 18 december 2012 @ 09:47:

P.s. ik heb nog een tip voor je als je hier al een drama van maakt: ga subiet het klooster in. Of sluit jezelf op en gooi de sleutel weg. Opgeruimd staat netjes, precies waar jij van houdt.Hebben ze in Noorwegen in het grote trollenbos ook kloosters dan?
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:46:

[...]

Ja en nog meer dan dat. Ik neem gewoon behaarde ballen in mijn mond. ik toch ook? alleen ze gaan niet los in mijn mond hoor
quote:Star schreef op 18 december 2012 @ 09:47:

[...]

Ik probeer mannen te redden van TO. Nu wil ze nooit meer

ja maar... nu wil ik ook niet meer

TO ik ben toch wel benieuwd hoe jij sext......jij raakt mannen down under ook nooit aan ? Want haar, GATVER!!! straks plakt er een haartje op je hand...moet je je hand afhakken, en shit dan kan natuurlijk maar 1x

en orale sex is natuurlijk helemaal uit den boze...straks krijg je een haartje in je mond! Tong afhakken.....of weet je wat, gelijk dat hoofd weg....het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk..

Jezus wat ben jij zielig...

@Star......heerlijk beschrijving van het mannelijke geslachtsdeel
Ik heb ooit wel eens een gebruikte tampon in mijn bed gevonden. (blijkbaar overhaast verwijderd in blijde afwachting van komende gebeurtenissen). Persoonlijk vind ik dat viezer dan een verdwaalde schaamhaar maar ik heb er geen trauma aan overgehouden. Bed verschoond, beddegoed gewassen, klaar.

Ik vind vrouwen nog steeds erg leuk.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:49:

[...]

getver! nu durf ik helemaal niet meer te kijken. wat een ramp . later maar mijn nichtje bellen die mag het wel verschonen van me. goor zeg.Nog aso ook. Iemand anders de schaamhaar van jouw scharrel laten opruimen. Misschien zitten er nog wel lichaamssappen van jou aan die haar ook en daar laat je dan je nichtje mee in aanraking komen
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:50:

[...]

ik toch ook? alleen ze gaan niet los in mijn mond hoor En nu maar hopen dat al die studenten in de kerstvakantie niet heer heen komen..
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:50:

[...]

ik toch ook? alleen ze gaan niet los in mijn mond hoor Keep on dreaming
quote:gypsygirl-1 schreef op 18 december 2012 @ 09:48:

[...]

Of in een plakboek plakken en zijn naam erbij schrijven.

Leuke verzameling voor later.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:49:

[...]

getver! nu durf ik helemaal niet meer te kijken. wat een ramp . later maarmijn nichtjebellen die mag het wel verschonen van me. goor zeg.Deel je dan ook je scharrels met je nichtje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven