Mannen zijn vies
dinsdag 18 december 2012 om 09:33
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.
Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.
Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN
Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.
Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN
Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb

dinsdag 18 december 2012 om 09:46

dinsdag 18 december 2012 om 09:46
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:45:
Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been.
Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.
Waarom? Is dat nou zo vies?
Jezus, 1 fucking haar en je freakt.
Damn,
Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been.
Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.
Waarom? Is dat nou zo vies?
Jezus, 1 fucking haar en je freakt.
Damn,

dinsdag 18 december 2012 om 09:47
quote:vivaflamenco schreef op 18 december 2012 @ 09:44:
[...]
Ik lig elke nacht met mijn man in bed (en ja, hij heeft schaamhaar), dat wil niet zeggen dat ik iedere dag mijn beddegoed verschoon
je zal nog niet zo'n haartje tegengekomen zijn in bed. ik zou direct scheiding aanvragen als er namelijk 1 te vinden is zal je er wel vaker een paar tegenkomen. Dagelijks bed verschonen vind ik te veel werk. Ik doe het nu om de 3 dagen.
[...]
Ik lig elke nacht met mijn man in bed (en ja, hij heeft schaamhaar), dat wil niet zeggen dat ik iedere dag mijn beddegoed verschoon
je zal nog niet zo'n haartje tegengekomen zijn in bed. ik zou direct scheiding aanvragen als er namelijk 1 te vinden is zal je er wel vaker een paar tegenkomen. Dagelijks bed verschonen vind ik te veel werk. Ik doe het nu om de 3 dagen.

dinsdag 18 december 2012 om 09:48
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:45:
Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been. Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.
stel je voor! drama!
en er zijn ook langharige dames hoor... (maar dat merk je vanzelf als je zoals je zelf zegt gaat overstappen naar vrouwen...)
Rot toch op zeg. Durven alle dames hier te beweren gewoon in een bed met schaamhaar te gaan liggen? Getver wie weet lig je erop en plakt het aan je been. Mannen haal dat nou gewoon weg! wij dames verwijderen het ook.
stel je voor! drama!
en er zijn ook langharige dames hoor... (maar dat merk je vanzelf als je zoals je zelf zegt gaat overstappen naar vrouwen...)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:47:
[...]
je zal nog niet zo'n haartje tegengekomen zijn in bed. ik zou direct scheiding aanvragen als er namelijk 1 te vinden is zal je er wel vaker een paar tegenkomen. Dagelijks bed verschonen vind ik te veel werk. Ik doe het nu om de 3 dagen.Gevalletje smetvrees?
[...]
je zal nog niet zo'n haartje tegengekomen zijn in bed. ik zou direct scheiding aanvragen als er namelijk 1 te vinden is zal je er wel vaker een paar tegenkomen. Dagelijks bed verschonen vind ik te veel werk. Ik doe het nu om de 3 dagen.Gevalletje smetvrees?
dinsdag 18 december 2012 om 09:49

dinsdag 18 december 2012 om 09:49
quote:wdr schreef op 18 december 2012 @ 09:47:
P.s. ik heb nog een tip voor je als je hier al een drama van maakt: ga subiet het klooster in. Of sluit jezelf op en gooi de sleutel weg. Opgeruimd staat netjes, precies waar jij van houdt.Hebben ze in Noorwegen in het grote trollenbos ook kloosters dan?
P.s. ik heb nog een tip voor je als je hier al een drama van maakt: ga subiet het klooster in. Of sluit jezelf op en gooi de sleutel weg. Opgeruimd staat netjes, precies waar jij van houdt.Hebben ze in Noorwegen in het grote trollenbos ook kloosters dan?
dinsdag 18 december 2012 om 09:50
TO ik ben toch wel benieuwd hoe jij sext......jij raakt mannen down under ook nooit aan ? Want haar, GATVER!!! straks plakt er een haartje op je hand...moet je je hand afhakken, en shit dan kan natuurlijk maar 1x
en orale sex is natuurlijk helemaal uit den boze...straks krijg je een haartje in je mond! Tong afhakken.....of weet je wat, gelijk dat hoofd weg....het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk..
Jezus wat ben jij zielig...
@Star......heerlijk beschrijving van het mannelijke geslachtsdeel
en orale sex is natuurlijk helemaal uit den boze...straks krijg je een haartje in je mond! Tong afhakken.....of weet je wat, gelijk dat hoofd weg....het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk..
Jezus wat ben jij zielig...
@Star......heerlijk beschrijving van het mannelijke geslachtsdeel
Ik heb ooit wel eens een gebruikte tampon in mijn bed gevonden. (blijkbaar overhaast verwijderd in blijde afwachting van komende gebeurtenissen). Persoonlijk vind ik dat viezer dan een verdwaalde schaamhaar maar ik heb er geen trauma aan overgehouden. Bed verschoond, beddegoed gewassen, klaar.
Ik vind vrouwen nog steeds erg leuk.
Ik vind vrouwen nog steeds erg leuk.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:49:
[...]
getver! nu durf ik helemaal niet meer te kijken. wat een ramp . later maar mijn nichtje bellen die mag het wel verschonen van me. goor zeg.Nog aso ook. Iemand anders de schaamhaar van jouw scharrel laten opruimen. Misschien zitten er nog wel lichaamssappen van jou aan die haar ook en daar laat je dan je nichtje mee in aanraking komen
[...]
getver! nu durf ik helemaal niet meer te kijken. wat een ramp . later maar mijn nichtje bellen die mag het wel verschonen van me. goor zeg.Nog aso ook. Iemand anders de schaamhaar van jouw scharrel laten opruimen. Misschien zitten er nog wel lichaamssappen van jou aan die haar ook en daar laat je dan je nichtje mee in aanraking komen